Als de juiste kant naar boven staat, zoals in de screenshot van Hyorinmaru, vind ik het meteen een heel stuk duidelijker wat het is, al zag ik het in de beginpost ook wel. ^^
Ik had wel door dat het een kwartslag gedraaid moest worden, maar ik dacht in eerste instantie juist dat het de andere kant op zou moeten, en dat die dingen die jij als wolken bedoelde stenen waren en dat groene waterplanten. Ik denk dat het water dan ook wat logischer valt. Het kan zo ook wel, maar het lijkt alsof het omhoog spettert. Of is het de bedoeling dat er meer water van de zijkanten bij komt?
Je hoeft het trouwens echt niet iets anders te noemen omdat mensen hier op een gedraaide foto niet meteen zien wat je bedoelde. Soms kan dat heel misleidend zijn, dus je mag best koppig vasthouden aan je eigen interpretatie. Misschien kun je dat groen de volgende keer een beetje anders doen. Zijn het hangende boomtakken? Ik denk dat vooral dat het een beetje onduidelijk maakt voor de meeste mensen, want het is niet helemaal helder waar dat vandaan komt en het loopt bijna over het hele papier. Ik vind het wel heel gaaf hoe je allemaal verschillende tinten bruin, blauw en wit/grijs hebt gebruikt voor het water, de aarde en de waterval, want dat geeft het een beetje textuur. (:
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan