• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!


    In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    [R] - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie


    Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    ©Luke_Pinguin, dit was haar idee. Ik heb enkel voor haar dit topic geopend, en als zij het wilt zal ik ook later als het nodig is andere topics openen.


    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daniel is klaar :3

    Naam: Daniel Elijah Strickland


    Leeftijd: 17 jaar oud, 5 november 1997 is zijn geboortedatum
    Leerjaar: Het 6e leerjaar
    Uiterlijk:[FC:Tim Borrmann]



    Daniel is een behoorlijke verschijning met zijn intimiderende lengte van 1 meter 85. Op het eerste gezicht komt hij misschien niet erg gespierd over, maar hij is behoorlijk sterk. Als enige in zijn familie is zijn huidskleur behoorlijk licht, richting het witte. Met behoorlijk prominenten jukbeenderen zal Daniel niemand snel ontgaan en heeft hij zeker een gezicht dat onthouden wordt. Zijn houtbruinen haren liggen sierlijk over zijn schedel ook al doet hij er bijna niks aan. Zijn groene kijkers zullen iedereen observerend en doordringen proberen te doorgronden en met zijn lange zwarte wimpers kan hij behoorlijk overtuigend zijn. Zodra Daniel zijn glimlach tevoorschijn tovert verschijnen er kleine kuiltjes in zijn wangen waar hij erg trots op is. Qua kleding maakt het hem niet zoveel uit. Meestal draagt hij bedekkende kleding, dit zorgt ervoor dat mensen hem minder snel op de blote huid aanraken. Kleding zorgt er namelijk voor dat zijn gave minder effect op hem heeft.
    Innerlijk: Daniel is in het maken van contact behoorlijk terughoudend. Hij is absoluut erg sociaal, maar hij heeft een hekel aan de standaard beleefdheden. Dit houdt namelijk in dat na het schudden van een hand Daniel iemands gehele leven voorbij heeft zien flitsen. Zijn terughoudendheid heeft er ook voor gezorgd dat Daniel behoorlijk zelfstandig en volwassen is geworden. Daniel is een slimme jongeman die zich niet voor zijn intelligentie schaamt. hij heeft dan ook het gevoel dat hij alles wel weet en er zelf wel uit komt. Dit komt op leeftijdgenoten vaak over als arrogant, iets wat hem natuurlijk geen punten oplevert. Ook is hij erg trots en zal niet snel om hulp vragen, laat staan hulp te accepteren. Hoewel Daniel het liefst met iedereen om zou gaan, laat hij mensen niet snel binnen. Natuurlijke heeft Daniel ook vrienden en geliefden. Naar deze mensen toe is hij altijd eerlijk en behulpzaam. Hij kan niet tegen onrecht en zal er alles aan doen om het leven van zijn naasten zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Als er echter is gebeurd wat hem niet zint, zal hij dat duidelijk laten merken en zullen de consequenteis medogeloos zijn. Aan Daniel heb je een beschermende en warme vriend die altijd het beste voor zijn omgeving wil. Het enige wat hij hiervoor terug wil is vertrouwen en eerlijkheid.
    Kracht: Psychometrie.
    Daniel heeft het vermogen om door middel van de aanraking van een persoon of voorwerp informatie uit het heden, verleden of de toekomst te verkrijgen. Dit kan doormiddel van een visioen, maar ook door geur, gevoel of smaak naar hem komen. In bepaalde gevallen is een aanraking niet eens noodzakelijk en kan hij deze informatie ook verkrijgen door zich enorm te concentreren op iets of iemand. Voor sommige mensen is het zelfs mogelijk om de toekomst van personen aan een ander individu te koppelen, dit houdt in dat deze personen elkaar in de nabije toekomst zullen vinden als blijkt dat het lot het zo bepaald heeft.
    Keuzevakken: Drama, muziek en zelfverdediging
    Extra: Daniel heeft een tijdje met handschoenen rondgelopen om zijn gave af te remmen. Dit had alleen niet het gewenste effect, daarom draagt hij ze nu niet meer.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik ben even douchen, en dan zal ik mijn rol maken :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    NOTE!!:

    Je mag een huisdier zolang dit geen hond is. Dus vogels, katten, vissen en whatever wel. Aangezien honden veels te groot zijn in een school.
    Dus alles wat groter is dan een kat niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    NOTE!!:

    Je mag een huisdier zolang dit geen hond is. Dus vogels, katten, vissen en whatever wel. Aangezien honden veels te groot zijn in een school.
    Dus alles wat groter is dan een kat niet.


    Dus een uil mag ook? :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Cicatrix schreef:
    NOTE!!:

    Je mag een huisdier zolang dit geen hond is. Dus vogels, katten, vissen en whatever wel. Aangezien honden veels te groot zijn in een school.
    Dus alles wat groter is dan een kat niet.


    En een chihuahua? (cat)
    Ik neem liever een dwergkeesje.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 21:07 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Dus een uil mag ook? :3
    Lieve schat, een uil valt onder vogels. Volgens mij dus wel x3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    (...) Lieve schat, een uil valt onder vogels. Volgens mij dus wel x3


    Ja sorry hoor, ik ben een Moon :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Oké dan, ik vind Blaise af. (:
    Me proud. :3
    Heeft er iemand nog opmerkingen/tips? Dan kan ik dat aanpassen. (:

    Blaise Raphaëlla Maison

    "Trust is like paper. Once it's crumbled, it can't be perfect again."




    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op de 10e van December - een koude winterdag.
    Leerjaar: Het vijfde jaar.
    Uiterlijk: [FC: Gabriella Wilde] Blaise heeft lange blonde lokken, die tot halverwege haar zij lopen. Deze lokken lopen uit op lichtblauwe punten, of eigenlijk "lucht"blauwe punten. Ze heeft deze lokken vaak in een staart zitten, aangezien ze het haat als er haar voor haar ogen hangt. Ze heeft chocoladebruine ogen, wat zeldzaam is voor een blondine. Deze ogen worden gesierd door een mooie, volle laag wimpers. Blaise heeft een klein, schattig wipneusje en rozige wangen. Ze heeft een lichte huid en lichtgetinte lippen.
    Blaise is erg dun, ook al is ze "verslaafd" aan eten. Ze is 1.65 meter en vindt dit een prima lengte voor haarzelf. Ze draagt vaak sweaters en jeans met Vans eronder. Vaak draagt ze ook shirts met leren jacks erboven. Ze vindt jurkjes, rokjes en hakken echt gewoon vreselijk.



    Innerlijk: Blaise heeft zo haar momenten. Vaak is ze erg rustig. Ze mediteert dan ook af en toe om haar gave beter onder controle te krijgen. Toch wil ze vaak ook de "badass" uit gaan hangen en is ze er helemaal klaar voor om een paar schoolregels te overtreden.
    Blaise is ook niet de makkelijkste om een gesprek mee aan te gaan. Vaak weet ze niet waar ze over moet beginnen, en improviseren is dan ook niet haar sterkste vak. Vaak begint ze dan over iets wat dicht in haar buurt is te praten, en dat loopt het gesprek vaak vrijwel meteen dood, gezien haar conversatie"partner" hem dan is gesmeerd.
    Als Blaise toch eenmaal in een gesprek zit, maakt ze snel sarcastische opmerkingen, en kan ze snel bot en arrogant overkomen. Dit is Blaise alleen totaal niet. Mensen hebben gewoon vaak te snel over haar geoordeeld, wat in Blaise haar geval niet al te prettig is. Ze heeft vaak gewoon wat tijd nodig om aan haar omgeving en de mensen daarin te wennen.
    Kracht: Levitatie; Het vermogen om te kunnen zweven en je ook dan te kunnen voortbewegen. In een gevecht kan deze power gebruikt worden in combinatie met andere powers. Ook kan hij gebruikt worden om geruisloos een tegenstander te benaderen of je sneller voor te bewegen dan je kan rennen of om over grote objecten heen te komen.
    Keuzevakken: Muziek, tekenen én zelfverdediging.
    Extra: Blaise heeft geleerd om piano te spelen, en kan erg goed zingen. Tijdens haar muzieklessen combineert ze deze twee dan ook negen van de tien keer. Ook heeft Blaise een groot talent voor tekenen en schilderen. In zowel muziek als tekenen kan ze haar gevoelens kwijt, wat ze erg fijn vindt.
    Ook heeft Blaise sinds kort een relatie met James McMahon. Ze vindt hem echt een doetje en wil hem voorlopig dan ook nog niet kwijt. Daar is hij haar veels te dierbaar voor.
    Blaise heeft ook een witte tortelduif die haar altijd gezelschap houdt, genaamd Valley, al noemt Blaise haar duif meestal gewoon Val.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 17:45 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deveraux schreef:
    (...)

    En een chihuahua? (cat)
    Ik neem liever een dwergkeesje.


    Heel erg sorry dat ik dit zeg, maar ik zie beiden eerder als een te grote cavia ;x.
    Dus het mag x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Heel erg sorry dat ik dit zeg, maar ik zie beiden eerder als een te grote cavia ;x.
    Dus het mag x)


    HAHAH, ik weet het. Ze zijn eerder grote knuffelberen, vind ik. Mijn oom heeft er twee en op één mocht ik een dag oppassen. Ze bleef naast me liggen bij mijn bed toen ik sliep. Zo freaking schattig :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Okay, ik geef James een klein tijgertje die door een rare ziekte niet groter kan worden, Riley krijgt een kat en Brooke krijgt een uil. Yeey :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik geef Alaska gewoon yolo vissen -moet wel met hydrokinese he xd-. Eh..Jacelynn geef ik een kleine zwarte kitten en Jason geef ik een bosuil. Want die zijn awesome!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Deveraux schreef:
    (...)

    HAHAH, ik weet het. Ze zijn eerder grote knuffelberen, vind ik. Mijn oom heeft er twee en op één mocht ik een dag oppassen. Ze bleef naast me liggen bij mijn bed toen ik sliep. Zo freaking schattig :')
    Ahnee. Ik heb een kennis en die heeft een Yorkshire Terrier, en als ze op vakantie gaan, moet er altijd iemand zijn die dan op hun hondje wil passen gedurende de tijd dat zij weg zijn.
    Nou moesten laatst wij hier oppassen, en echt, het was een doetje. Maar toen ik ging slapen schrok ik wakker omdat ze aan mijn bed hing en mn neus likte.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik geef Blaise gewoon een tortelduif. BAM. :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    DUIIIIIIIVEEEEEEEEEEEEEEN!! <33.
    Ik had bijna duiven thuis in onze volière. Maar nee, sommige beesten kunnen niet tegen fucking regen! En ze moeten perse 17 graden hebben in hun woonruimte.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded