• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!


    In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    [R] - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie


    Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    ©Luke_Pinguin, dit was haar idee. Ik heb enkel voor haar dit topic geopend, en als zij het wilt zal ik ook later als het nodig is andere topics openen.


    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Hahah oke cx


    Mijn schuld x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Maar ze krijgen hun relatie later in de rpg, right ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    En @Cicatrix, is het goed als Alaska en Nikolai een goede band hebben .. ? Klinkt een beetje raar, maar Nikolai vertrouwt ook iedereen uit zijn familie. Nichten en neven mee in inbegrepen. x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk, Nikolai en Alaska als neef en nicht is prima en van de goede band ook!

    Sorry, voor mijn late reactie. Ik kom net thuis, haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Netzwerk, Nikolai en Alaska als neef en nicht is prima en van de goede band ook!

    Sorry, voor mijn late reactie. Ik kom net thuis, haha.


    Maakt niet uit, ik was ook nog een tijdje weg. :p
    Is het misschien een idee dat Alaska als enigste uit de familie weet dat Nikolai homo is ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Heeft iemand zin om iets met Arelia te hebben? Not in a relationship way-ish :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Goede vriendinnen ofzo ? Dat Amanda , Arelia als enigste echte vriendin heeft ofs ? x`)

    Als ik dit lees, lijkt Ame een loner. Oke ze is een loner.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Goede vriendinnen ofzo ? Dat Amanda , Arelia als enigste echte vriendin heeft ofs ? x`)

    Als ik dit lees, lijkt Ame een loner. Oke ze is een loner.


    Ja is goed hoor haha :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maar Ame komt dus net nieuw op school, uhm..
    Ach, Arelia verwelkomt haar wel. Hahaha.
    x`)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Maar Ame komt dus net nieuw op school, uhm..
    Ach, Arelia verwelkomt haar wel. Hahaha.
    x`)


    Dan moet Arelia wel in een goede bui zijn, lawl. Ik hoop het voor je :') Nee joh, ik laat haar wel in een goede bui zijn, hehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Netzwerk schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, ik was ook nog een tijdje weg. :p
    Is het misschien een idee dat Alaska als enigste uit de familie weet dat Nikolai homo is ?


    Ja, ik vind het goed hoor! ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Netzwerk schreef:
    Maar ze krijgen hun relatie later in de rpg, right ?


    Kan wel, we kunnen wel doen dat ze al langer iets in elkaar zien maar dat ze niks ondernemen, Pete omdat hij niet denkt dat Niko een beetje homofobisch doet en Niko niet omdat hij gwn een beetje homofobisch doet XD


    Little do you know

    Aequor schreef:
    Misschien om achter de informatie van de personages in de beginpost de pagina te zetten? Dan hoeft men niet zo erg te zoeken. :']


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 19:31 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lensherr schreef:
    Naam:
    Shaun Ivorey Fassbender



    Leeftijd:
    16 jaar, verjaart op 21 oktober
    Leerjaar:
    Hij zit in het vijfde jaar.
    Uiterlijk(Mét foto!) :


    [FC: Nico Tortorella] Shaun is in het bezit van lichtbruine lokken, al lijkt het meer donkerbruin. Hij heeft het vaak in hetzelfde model zitten, met niet al teveel gel. Zijn oogkleur is grijs, en ze staan altijd treurig. Deze ogen zullen je wantrouwend aanstaren, wat de meeste mensen intimiderend vinden. Hij heeft een licht gebruinde huid, zijn huid kleurt nogal snel namelijk. Met een lengte van 1.80m hoor je hem niet klagen. Wanneer hij lacht -Al gebeurt dat niet vaak- komen er hagelwitte tanden tevoorschijn, waar hij erg trots op is. Hij is niet zo'n ijdeltuit, al vindt hij het wel fijn als zijn haar in model blijft staan.
    Qua kleding draagt Shaun graag donkergekleurde kleding en leren jassen, met daaronder een paar oude combatboots, al heeft hij ook een paar gympen. Hij draag vaak shirts met lange mouwen en in de zomer zie je hem eigenlijk ook nooit met een korte broek aan, tenzij hij aan het hardlopen is.
    Shaun heeft een litteken op zijn rug, die van zijn linkerschouder tot zijn rechterheup gaat. Ook heeft hij een lang gerekt litteken die vanaf zijn rechterwijsvinger over zijn hand naar zijn bovenarm loopt, wat hem er gevaarlijk uit doet zien.
    Innerlijk:
    Shaun heeft een licht ontvlambare persoonlijkheid. Qua het gebruik van zijn krachten vindt hij zijn best doen niet goed genoeg, hij wil de beste zijn in het gebruik van zijn krachten. Hij is redelijk bot en overreageerd gauw, hij onderbreekt je gauw in je zin. Hij komt koud en gevoelloos over, je zou kunnen zeggen dat hij zich graag op de achtergrond houdt. Door zijn licht ontvlambaarheid moet hij zich rustig en kalm houden, als hij kwaad wordt kan hij zijn krachten bijna niet onder controle houden en is hij moeilijk rustig te krijgen. Hij kan zich ontzettend irriteren aan drukke, en meestal ook vrolijke personen. Vrolijk, plezier en blij staan absoluut niet in zijn woordenboek, hij houdt van structuur, en serieusheid. Wraakzuchtig past ook bij hem, aangezien hij erop gebrand is om wraak te nemen op iemand, en al heeft hij die strijd opgegeven vlak voor hij naar de kostschool ging, is hij een persoon dat echt niet gauw uit zijn oude gewoontes komt. Een doordrammer is Shaun wel; Hij heeft meer als één keer zijn limieten overbrugt in verschillende dingen. Shaun is een snelle denker en lost gauw dingen als ruzies op, zodat hij tijd heeft om zich druk te maken over andere dingen. Veel mensen vinden hem neerbuigend, aangezien hij vaak negatief is. Al wil zijn hart zo graag mensen beschermen, blijft de stem in zijn achterhoofd maar zeggen dat hij dat niet moet doen, om niet zoals zijn vader te eindigen. Shaun vindt het ongemakkelijk om met mensen -vooral meisjes- te praten, en zelf vindt hij het erg vervelend als er awkward stiltes vallen. Met harde, ijskoude en ook duistere gevoelens heeft hij leren leven, maar als hij zachte gevoelens heeft, zal hij snel aan zichzelf twijfelen en een van zijn duistere gevoelens naar boven halen om zijn angst voor zachte gevoelens te verbergen. Hij vertrouwt mensen niet snel, noch zal hij snel verliefd worden. Tijdens lessen dwaalt Shaun regelmatig af naar door zijn gedachtes, hij denkt meestal aan het verleden. Bij gesprekken over series, films en dat soort dingen zal hij heel ongeïnteresseerd reageren en kijken. Het enige waar Shaun zich echt in kan interesseren, is muziek, voornamelijk zijn favoriete muziek. Ook in hardlopen en trainen kan hij zich goed vinden, gewoon om even weg te zijn. Shaun is vaak buiten te vinden in weer en wind, en 's avonds kijkt hij in de zomer voornamelijk naar de sterrenhemel.
    Kracht:
    Het manipuleren van metalen. Het gebruik van zijn krachten komt voort uit oude, vreselijke herinneringen, en woede. Tijdens een gevecht kan alles van een metaal door hem omgebogen worden, in elkaar gedrukt worden of zelfs vliegen. Doordat er in je bloed ook ijzer zit, kan hij zichzelf laten vliegen -al heeft hij dit nog niet echt goed onder controle.
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Zelfverdediging en muziek.
    Zelfverdediging: Dit kan hij al, maar hij vindt het leuk om te doen.
    Muziek: Volgens de meeste kan hij goed zingen, en hij wil dit ook tot een hoger niveau brengen. Hij wil overigens ook gitaar leren spelen.
    Extra:
    Shaun is Duits, maar is tweetalig opgevoed, door de keuze van zijn vader, die het beste voor zijn zoon wilde. Hij praat met Engels met een licht Duits accent, de eerste keer valt dat meer op dan de andere keren dat je hem ziet. Hij is opgegroeid in Duitsland.
    In het verleden heeft hij toen hij klein was gezien hoe zijn ouders werden vermoord, met wie hij een sterke band had. Hij wist niet wat te doen, kreeg een waas voor zijn ogen en gebruikte voor het eerst zijn krachten door zijn boosheid. Hij is achter de man aangegaan, niet wetende wat hij deed. Hij belandde zo op straat, en hij probeerde de man op te sporen. Dit lukte echter niet omdat hij zo jong was, en hij werd van de straat gehaald om vervolgens in een pleeggezin te belanden. Dit was echter een Engels pleeggezin, dus zo is Shaun op zijn de in Engeland terecht gekomen. Hij gebruikte zijn krachten voor de tweede keer doordat hij een man zag die leek op de moordenaar van zijn ouders. Hierdoor heeft hij per ongeluk al wat mensen in coma gebracht. Daarna kwam hij thuis en heeft hij zijn spullen gepakt, om vervolgens door Engeland te zwerven. Dit duurde echter niet lang, en hij kwam achter het bestaan van de speciale kostschool waar hij nu zit. Shaun heeft regelmatig flashbacks naar de dag dat zijn ouders werden vermoord.

    Ik heb mijn best gedaan, maar maak hem morgen af ;C


    Shaun is af (:
    En mijn hemel, hij is lang geworden...
    Iemand een vorm van relatie met hem?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."