• Ik ga zaterdag naar een conventie (F.A.C.T.S.) en ik ben van plan om Ashe uit League of Legends te cosplayen. Ik ben echt iedereen uit mijn gezin ontzettend dankbaar om te helpen en voornamelijk mijn mama, want zij heeft alles genaaid. Ik loop er echt ontzettend van in de wolken. Het is ontzettend lang geleden dat mijn mama nog eens echt iets voor mij deed en ze kan haar liefde voor het moment niet beter uiten dan in dit project. Ik kan echt met trots zeggen 'Mijn mama heeft mijn kleed gemaakt etc.'. Maar nu genoeg over de bedankjes. Hier komt mijn cosplay. (De foto's zijn een beetje van brolkwaliteit, maar daar komt binnenkort verandering in).

    Ashe:



    Bow/Arrows:





    Clothes:





    Makeup/wig




    Cosplay:



    Er moet nog enkel een lintje rond mijn koker zodat ik hem kan dragen. Voor de rest doe ik dan een zwarte panty aan en andere schoenen. Super excited!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 21:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zag het op facebook. Heel leuk, Nana! Ziet er tof uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Super leuk! Het ziet er heel mooi uit. Alvast veel plezier!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oeh hij is leuk. Ik heb altijd bewondering voor iedereens cosplays.
    Ik heb een keer een cosplay zelf gemaakt dat hield in, twee gaten knippen in een laken. Rara wat was ik.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Woah, ziet er awesome uit! Have fun! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Macabre schreef:
    Ik zag het op facebook. Heel leuk, Nana! Ziet er tof uit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Puzzlette schreef:
    Super leuk! Het ziet er heel mooi uit. Alvast veel plezier!


    wat was dit ookalweer

    Sketches schreef:
    Oeh hij is leuk. Ik heb altijd bewondering voor iedereens cosplays.
    Ik heb een keer een cosplay zelf gemaakt dat hield in, twee gaten knippen in een laken. Rara wat was ik.
    Het is echt kut. Ik heb al het goude gespoten en dat is echt brol. Dat vernevelt waar het niet moet en alles zit onder de plekken. Echt jammer. Maar het is mijn eerste cosplay, dus al doende leert men, niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Thanks iedereen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    gaaf!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Puzzlette schreef:
    Super leuk! Het ziet er heel mooi uit. Alvast veel plezier!


    16 - 09 - '17

    Gaaf! Het staat je echt leuk, en wat lief dat je moeder je er zo mee geholpen heeft. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Macabre schreef:
    Ik zag het op facebook. Heel leuk, Nana! Ziet er tof uit.


    26 - 02 - '16

    Nice!
    Een vriendin van me gaat binnenkort een cosplayfeestje houden voor haar verjaardag, en ik ga misschien Tetra (van The Legend of Zelda) proberen te maken/krijgen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 6:43 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Zoals verwacht is het weer geweldig geworden! Verdorie, nu heb ik Warriors in mijn hoofd...

    Heb er de ballen verstand niet van, maar ziet er goed uit!
    Heel veel plezier! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss