• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!

In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.

Rollen:

Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    [R] - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie

Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit

Invullijstje:

Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:

Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.

School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!

©Luke_Pinguin, dit was haar idee. Ik heb enkel voor haar dit topic geopend, en als zij het wilt zal ik ook later als het nodig is andere topics openen.

HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

[ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:50 ]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

` Afraid, of what ? Nothing scares me. `

Naam:
    Nikolai `Niko` Dimitri Croshnov.
    Leeftijd:
    17 jaar en in de zomerse maand juli geboren.
    Leerjaar:
    Het zesde leerjaar.
    Uiterlijk:
    [FC: Francisco Lachowski]
    Nikolai is een best wel lange jongeman. Met zijn 1m81 kan hij behoorlijk intimiderend overkomen. Zeker omdat hij niet zo een lieverdje is, maakt hem dat nog angstaanjagender dan dat hij al is. Hij heeft ook een getraind lichaam met alles eraan en erbij. Wanneer je hem shirtless ziet, zie je zijn sixpack - en hij heeft behoorlijk veel spieren. Hij raakt niet snel uitgeput en hem verslaan is ook geen makkie.
    Niko is niet een lelijk persoon en zelf weet hij ook dat veel meiden bij zijn verschijning in katzwijm vervallen. Het maakt hem erg ijdel en egoïstisch. Hij weet wat hij moet doen om mensen aan z`n voeten liggen te hebben. Het nadeel is dat Niko het ook nog eens een plezier vind en hij vermaakt zich er regelmatig mee.
    Zijn uiterlijk heeft hij meer van zijn moeder, Ivana, geërfd. De chocoladebruine, warrige haren zijn het enigste wat hij van zijn vader, Igor heeft. Zijn moeder had een lang puntig gezicht en donkerbruine, uitdagende ogen. Meestal is er in Niko`s ogen ook een spottende twinkeling te zien. Nikolai heeft een strakke kaak met hoge jukbeenderen. Zijn smalle lippen en zijn rechte neus geven het gehele beeld nog wat speciaals.
    Met zijn uiterlijk is Nikolai nooit snel klaar. Hij moet er perfect uitzien en dat maakt hem erg ijdel. Zijn haren moeten altijd in de juiste kuif zitten, zijn kleren moeten altijd bij zijn schoenen passen en zo door. Wanneer Niko een bad-hair day heeft, maakt hij zijn kapsel snel af met een klodder gel - of een beanie. Zijn kledingstijl is erg precies en ook stylish. Meestal heeft hij gewoon een jeans aan met een blazer en een blouse eronder en Dr. Martins en op de andere dag kan hij een erg chique broek aanhebben met een blouse en een sweater erover met een paar chique schoenen. Zijn ouders hebben ook het geld en geven hem genoeg, wat hij uitgeeft aan dure dingen.

Innerlijk:
    Nikolai is populair, al is het niet in de goede zin. Hij is de ruziestoker van de school, en is minstens twee keer in de week in een gevecht bezig met een andere leerling. Hij heeft een korte lont en om hem woedend te krijgen, duurt het niet lang. Hij is vrij brutaal en bij de leraren heeft hij een grote mond. Velen zien hem als respectloos en hij eigenlijk boeit het hem ook niet wat diegenen over hem denken. Hij is ook niet bang om klappen uit te delen en doet dit ook zo.
    Maar hij zou bijvoorbeeld nooit zo respectloos tegenover zijn familie zijn. Hij houdt van hun en zou hun nooit iets aan kunnen doen. Ook niet omdat respect het belangrijkste in zijn familie is. ` Wie geen respect heeft, hoort niet in de familie Croshnov. ` Dat zegt altijd de vader van Igor en zijn drie kinderen hebben ook de grootste respect voor hem en zijn vrouw.
    Nikolai is ook niet bepaald een slecht persoon, hij houdt mensen gewoon op afstand - bang om van diegenen te gaan houden. Wanneer hij je iets belooft, zal hij dat ook nakomen. Ook wanneer hij die persoon niet mag, hij zal altijd zijn beloftes nakomen. Zelfs als het slechte beloftes zijn. Niko is eigenlijk een erg betrouwbare en zorgzame jongen. Daarom probeert hij zo fel over te komen, omdat hij gewoon bang is van personen te gaan houden.
    Niko is desondanks erg charmant en weet mensen met een knip aan zijn voeten liggen te hebben. Hij weet precies het juiste te zeggen, zodat je naar hem luistert. Hij is bovendien erg beleefd tegenover vreemden, maar meestal wanneer hij zo is - kruipt de irritatie over zijn rug.

Kracht:
    Shield Power.
    Met zijn kracht kan hij krachtvelden om zich of anderen plaatsen. Hij weert hierdoor afvallen af en komt makkelijk zonder schrammen of wonden weg. Hij kan ook krachtvelden om andere dingen plaatsen, zoals boeken of andere voorwerpen. Hij bezit deze kracht aardig goed en kan soms andere kleuren krachtveld creëren.

Keuzevakken:
    Muziek, drama en tekenen.
    Extra:
    Nikolai is in een rijke familie geboren. Hij had het nooit slecht en werd verwend met onnodige dingen. Hij had een grote kamer, een eigen badkamer en hij kreeg alles wat hij wou. Ondanks die verwennerij is hij erg trouw tot zijn familie. Als iemand iets zijn familie aan zou doen, zou Nikolai gelijk ingrijpen en het zou hem razend maken. Zijn familie is het enigste waar hij echt om geeft.
    Nikolai is homoseksueel en is nog niet uit de kast gekomen. Hij speelt voor dat hij zo badass is en zijn gedoe met meiden speelt hij ook voor. Hij heeft nog nooit een gevoel voor meiden gehad en dat zal verder ook nooit bij hem gebeuren. Eén familielid uit de hele familie weet dat hij op het mannelijke geslacht valt.

~ Igor Nikolai Croshnov. ( 45 )
    ~ Ivana Natasja Chroshnov-Romov. ( 43 )
    ~ Valeriia Ivana Croshnov. ( 20 )
    ~ Nikolai Dimitri Croshnov. ( 17 )
    ~ Tania Natasja Croshnov. ( 12 )

[ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 14:25 ]

"Satan's friendship reaches to the prison door."

Netzwerk schreef:
    Is het goed als ik nog een jongen maak, want dan komt het speeltopic sneller ?

Ja, is goed hoor haha.

Is Amanda by the way goed ?

Amanda is goed, ik ga haar erbij zetten.

Ik zou graag een jongen willen reserveren.

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Ryann is af ^-^

''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

Amanda en Nikolai zijn ook allebei af. :Y)

Hmm, ziet er interessant uit :3
    Is het voor mij mogelijk een meisje te krijgen die de kracht heeft om in welke mensengedaante dan ook te veranderen?

I don't know if life is greater than death — but love was more than either

Lensherr schreef:
    Ik zou graag een jongen willen reserveren.

Welke gave wil je?

[ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 16:34 ]

Cicatrix schreef:
    (...)

Welke gave wil je?

Het beheersen en onder controle hebben van metalen?

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Cicatrix schreef:
    (...)

De reservatie is goed, maar graag een andere gave. Deze gave lijkt heel erg op 'Shapeshifting' en die heeft TheHorcux al.
    Daahh balen. Ik denk dat ik dan voor Levitatie ga.

I don't know if life is greater than death — but love was more than either

Aequor schreef:
    Hmm, ziet er interessant uit :3
    Is het voor mij mogelijk een meisje te krijgen die de kracht heeft om in welke mensengedaante dan ook te veranderen?

Deveraux was de eerste die na de stop weer een meisje mocht, en haar zet ik er nu bij.
    Met haar, en degenen die net een jongen hadden gereserveerd, is het qua jongens en meisjes nu 2 verschil. De meisjes hebben 8, en de jongens 6. Als jouwn reservatie erbij op komt hebben we 9 meisjes en nog altijd 6 jongens. Dit vind ik een redelijk groot verschil.
    Dus bij deze houd ik er nog een stop op.
    Als je een jongen wilt mag het ook, want als het weer gelijk loopt, reserveer ik -als je nog wilt- alsnog een meisje voor je.

[ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 16:39 ]

Lensherr schreef:
    (...)

Het beheersen en onder controle hebben van metalen?

Ik heb het erbij gezet!!

Yay, ik claim alvast de kracht Hydrokinese

I don't want you to die, I want you to suffer.