• Even VERSCHRIKKELIJK nieuws. Dit is het ergste dat ik heb gehoord in mijn hele leven!

    Attractiepark Slagharen overweegt één van de bekendste achtbanen van Nederland te sluiten: de Looping Star. Dat meldt de website Looopings, die zich baseert op een vertrouwelijke memo voor het personeel.
    Volgens Looopings heeft het park intern gecommuniceerd dat het einde in zicht is voor de achtbaan. "We moeten in ons achterhoofd houden dat deze oude dame in de laatste levensfase is gekomen en dat wij langzaam maar zeker afscheid moeten gaan nemen van een icoon."
    De Looping Star bestaat sinds 1979 en is vooral - zoals de naam al doet vermoeden - bekend vanwege de looping. Onlangs werd de 1 minuut en 42 seconden durende achtbaan omgedoopt tot Thunder Loop. De attractie wordt vaak genoemd in rijtjes met de bekendste achtbanen van Nederland.
    Volgens Looopings worstelt Slagharen al langere tijd met het onderhoud van de rollercoaster. Mogelijk is de attractie dit najaar voor het laatst te bezoeken.




    RIP Looping Star... I (H) You...

    Ik was daar echt boos om...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 11:14 ]

    Debbaut schreef:
    Relax, Slagharen heeft ondertussen een nieuwe directeur: Wouter Dekkers, ex-directeur van Movie Park.

    Hij is een icoon op zich in de pretparkwereld en hem kennende zorgt hij voor een goede vervanger.(:



    Echt? Ik hoop het...

    KillianHook schreef:
    Uhm... ben ik de enige die hem niet kent?
    Nee, me to.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Feraly schreef:
    Kijk eens! Veel plezier en doe je veiligheidsbeugel goed vast!

    In het echt blijft 'ie enger, en waar zijn de gillende mensen en de mensen die rondlopen in het park? Ik werd al een beetje misselijk, maar dat is in een achtbaan wel leuk.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dude, het is een achtbaan. Er zijn wel meer achtbanen. Ik snap dat je het jammer vindt, maar er gaat niemand dood of wat dan ook.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Konigsberg schreef:
    Omg, dit is de eerste over-de-kop-achtbaan waarin ik geweest ben en ik denk uberhaupt de achtbaan waarin ik het vaakst heb gezeten. Zo vaak gratis kaartjes voor Ponypark Slagharen gehad.


    Yup, het was ook mijn eerste over-de-kop-achtbaan. Ik weet nog hoe stoer ik me voelde daarna, haha. Ik wil eigenlijk wel nog een keer naar slagharen... De laatste keer was in 2007. :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Caraphernelia schreef:
    Dude, het is een achtbaan. Er zijn wel meer achtbanen. Ik snap dat je het jammer vindt, maar er gaat niemand dood of wat dan ook.


    Precies wat ik ook dacht. In Walibi zijn er ook zat :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat jammer voor je dat die achtbaan sluit, maar ik zou serieus hebben gedacht dat iemand een of andere gruwelijke, bloederige massamoord had gepleegd als ik alleen maar de eerste zin had gelezen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nog nooit van gehoord ?

    RIP in peace. Many sads. Much cry.
    Ik was drie toen ik hier voor het eerst in zat. :Y).


    i put the fun in funeral

    Jammer, maar ik kan het wel begrijpen. De veiligheid van de mensen in een achtbaan staat natuurlijk voorop.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dit is echt jammer. In deze achtbaan ging ik voor het eerst over de kop. Ik hen zoveel herinneringen aan dat ding :o

    Jammer maar helaas. Veiligheid gaat natuurlijk voor... Misschien komt er wel nog iets veel leukers voor in de plaats~?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Neeeeeeeeeee. Daar gaat een gedeelte van mijn jeugd.
    *Cries*

    - Post aangepast vanwege de hoeveelheid aan hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 okt 2014 - 14:38 ]


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Omfg, ik bedenk me nu ineens dat dit het tweede achtbaanlooping ding was dat ik inging (1e x in helledoorn in groep 5/6?)
    Maar hier heb ik ook veel herinneringen aan.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Maar dat is mijn favoriete attractie!


    ©1998