• Even VERSCHRIKKELIJK nieuws. Dit is het ergste dat ik heb gehoord in mijn hele leven!

    Attractiepark Slagharen overweegt één van de bekendste achtbanen van Nederland te sluiten: de Looping Star. Dat meldt de website Looopings, die zich baseert op een vertrouwelijke memo voor het personeel.
    Volgens Looopings heeft het park intern gecommuniceerd dat het einde in zicht is voor de achtbaan. "We moeten in ons achterhoofd houden dat deze oude dame in de laatste levensfase is gekomen en dat wij langzaam maar zeker afscheid moeten gaan nemen van een icoon."
    De Looping Star bestaat sinds 1979 en is vooral - zoals de naam al doet vermoeden - bekend vanwege de looping. Onlangs werd de 1 minuut en 42 seconden durende achtbaan omgedoopt tot Thunder Loop. De attractie wordt vaak genoemd in rijtjes met de bekendste achtbanen van Nederland.
    Volgens Looopings worstelt Slagharen al langere tijd met het onderhoud van de rollercoaster. Mogelijk is de attractie dit najaar voor het laatst te bezoeken.




    RIP Looping Star... I (H) You...

    Ik was daar echt boos om...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 11:14 ]

    Awh, daar ging ik altijd zo vaak in, zelfs toen ik pas een jaar of 8 was. ;c


    Your make-up is terrible

    Omg, dit is de eerste over-de-kop-achtbaan waarin ik geweest ben en ik denk uberhaupt de achtbaan waarin ik het vaakst heb gezeten. Zo vaak gratis kaartjes voor Ponypark Slagharen gehad.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ging half dood toen ik dat nieuws hoorde. C:
    Ik heb er op 6 okt. in gezeten, dag later op het nieuws. Jammer... (huil)
    *Word ineens heel erg boos*
    $£¥?!?@&€!@&?€@?&€?€!!!!!!!!!!!!!¡

    Ik had ook erg vaak daarin gezeten. Elke keer als ik daar kom, hup 2 keer erin. En ben er vet vaak geweest.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 11:12 ]

    Wist ik al een tijdje. Het artikel is van de zevende en ik kijk dagelijks op looopings.:Y)

    Ik ben er zelf nog nooit ingeweest maar hoor idd wel dat het een icoon voor de nederlandse pretparkwereld is en ik had hem wel graag eens willen doen.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wist ik al een tijdje. Het artikel is van de zevende en ik kijk dagelijks op looopings.:Y)

    Ik ben er zelf nog nooit ingeweest maar hoor idd wel dat het een icoon voor de nederlandse pretparkwereld is en ik had hem wel graag eens willen doen.(no_chears)


    *Snik* dan moet je snel naar Slagharen gaan, dan kun je even je eerste, en ook direct je laatste ritje maken. :/

    Feraly schreef:
    (...)

    *Snik* dan moet je snel naar Slagharen gaan, dan kun je even je eerste, en ook direct je laatste ritje maken. :/


    Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, ik woon redelijk ver van Slagharen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Nee, dat is één van de leukste attracties!

    - Post aangepast vanwege de hoeveelheid aan hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 okt 2014 - 14:41 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, ik woon redelijk ver van Slagharen.


    OW... Wacht even... *rent weg*

    Kijk eens! Veel plezier en doe je veiligheidsbeugel goed vast!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 11:17 ]

    Feraly schreef:
    Kijk eens! Veel plezier en doe je beugel goed vast!



    Dacht je dat ik nooit onrides opzoek? Diegene die mij hier een beetje kennen weten dat ik een pretparkfanaat ben, en dan niet in de zin van alleen er naartoe gaan, ook in de zin van er veel over weten en opzoeken.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Konigsberg schreef:
    Omg, dit is de eerste over-de-kop-achtbaan waarin ik geweest ben en ik denk uberhaupt de achtbaan waarin ik het vaakst heb gezeten. Zo vaak gratis kaartjes voor Ponypark Slagharen gehad.


    Ik voel je :c


    wat was dit ookalweer

    Eauton schreef:
    NEEE, DAT IS ÉÉN VAN DE LEUKSTE ATRACTTIES!


    JA, het is was m'n lievelings achtbaan. (huil)

    Rip Thunder Loop! Waarom doe je mij zo'n pijn!?

    - Hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 okt 2014 - 14:40 ]

    Relax, Slagharen heeft ondertussen een nieuwe directeur: Wouter Dekkers, ex-directeur van Movie Park.

    Hij is een icoon op zich in de pretparkwereld en hem kennende zorgt hij voor een goede vervanger.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Uhm... ben ik de enige die hem niet kent?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.