• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods

Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig

Quizlet offtopicers:

Nikki -Assassin - Plompe Lori
    Yolanda -DiNozzo - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie -Insert_Name - Draak
    Erieka - Soothsayer - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - dArtagnan - Ocelot
    Eva -Crona
    Xantha - StarSpangledGir

[ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:31 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik kijk Geubels en de Belgen (zo'n show van een Vlaamse, enorm droge komiek). :Y)

[ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 21:47 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Despicable Me 2 :Y)

Not all those who wander are lost.

SkywaIker schreef:
    (...)

Ik vond een plaatje van een elf met rood haar en ijsblauwe ogen. Ik dacht dat ik nooit zou vinden waar ik naar zocht... Het is mogelijk.
    Waar ben je naar op zoek?

*Klapt in handen* Nice, you give me hope. Op dit moment pluis ik alle tienerseries uit die ik kan vinden. Ik zoek een meisje, begin/midden twintig, met bruinblond haar. Groen of grijze ogen graag, maar het is niet noodzakelijk. Haar achterover, als het lukt om dat te vinden. Ik zoek ook naar foto's/gif's waar ze niet alleen maar lachen, maar juist brutaal/dapper/verbaast/angstig kijkt, al hoeft dat natuurlijk ook niet per se. Ik zal al blij zijn als ik iets vind wat er ook maar een beetje dichtbij zit :Y)

[ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 21:52 ]

Tijd voor koffie.

Ik doe m'n best voor je (:

Zit hier misschien iets tussen voor je?

Your make-up is terrible

@Sophie
    I wouldn't mind you to try. :Y) hahaha

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

@Nikki & Jitske, dankjulliewel, da's heel lief c: Ik zal kijken of ik iets vind, en dankjewel voor het meezoeken!
    @Yolanda, hoe gaat het trouwens met je nieuwe muziekboeken?

[ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 22:03 ]

Tijd voor koffie.

Something like that?

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Insert_Name schreef:
    @Nikki & Jitske, dankjulliewel, da's heel lief c: Ik zal kijken of ik iets vind, en dankjewel voor het meezoeken!
    @Yolanda, hoe gaat het trouwens met je nieuwe muziekboeken?

Sleeeecht. Want die Duitse Slachers/Slagers muziek is nu een beetje nutteloos doordat dr geen Oktoberfesten meer zijn waar ik speel, en het andere boek vol liedjes die men wel kent, kon ik ook wel aan de kant schuiven. Mensen begonnen te klagen dat het te makkelijk was en dat ze van mij hoger niveau verwachten, omdat ik zo goed ben.
    Is natuurlijk wel leuk om te horen, maar het was daardoor wel een 21euro verspilling. XD en nu ben ik bezig het nummer ''Blue Bossa'' te leren. Een jazznummer. c: Oh en wat Franse Musettes erbij en ik ben nog steeds bezig met de Danse Macabre. Maar de melodiebassen aan de linkerkant zijn gewoon vet moeilijk. x)

Wat ontbreekt? Geen haren naar achter

Wat ontbreekt? Haren maar voor de helft naar achter, nogal jong, maar misschien is dat juist heel haar uitstraling?

@Yolanda, meh, bummer. Dat is echt stom. Al is het natuurlijk leuk als mensen je muziek zo hard waarderen c: But wait, wait. Dance Macabre? I adore that song ._.

Aw, nu heb ik ineens veel foto's om uit te kiezen c: Dankjullie wel allemaal! Superfijn dat jullie me wilden helpen c:

Tijd voor koffie.

Insert_Name schreef:
    @Yolanda, meh, bummer. Dat is echt stom. Al is het natuurlijk leuk als mensen je muziek zo hard waarderen c: But wait, wait. Dance Macabre? I adore that song ._.

Aw, nu heb ik ineens veel foto's om uit te kiezen c: Dankjullie wel allemaal! Superfijn dat jullie me wilden helpen c:

I knooow. Maar het was wel leuke muziek, hahaha. x) Maar het is lastig om muziekboeken te vinden. Het is voor mij óf te makkelijk, of te moeilijk. Dus ik moet nog maar even wat beter worden zodat ik de moeilijkere boeken ook kan spelen. :Y)
    Jaaaaaa Danse Macabre! Vet mooi lied idd! c: En aangezien ik een digitale accordeon speel, kan ik ook de kerkklokken nabootsen en de violen en dwarsfluit etc. :Y) ghehe

Wat ik verder nog heb:

Wat ontbreekt? De exacte gevraagde haarkleur.

Wat ontbreekt? Oogkleur (bruin), haar niet naar achter.

Wat dacht je van deze?

Wat ontbreekt? Haar naar achter

Haha ik heb ook nog

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.