• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Soothsayer - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - dArtagnan - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @Sophie
    Graag. Ga maar met 'm praten. :Y) ghehe



    Helleuuuuwww allemaal. Ik heb chips. Doritos chees and union. c: Speciaal voor morgen, want dan komt The Hobbit op tv. Boeit niet dat ik 'm allang heb gezien. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    @Sophie
    Graag. Ga maar met 'm praten. :Y) ghehe



    Helleuuuuwww allemaal. Ik heb chips. Doritos chees and union. c: Speciaal voor morgen, want dan komt The Hobbit op tv. Boeit niet dat ik 'm allang heb gezien. x)


    Ik kijk ze gewoon elke avond op dvd :Y)


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Ik kijk ze gewoon elke avond op dvd :Y)


    Elke avond nog wel. :p
    Wij hebben m ook op dvd maar dunno. We hebben iedere keer weer ruzie met de dvdspeler dus bekijken we vaker films op tv haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Elke avond nog wel. :p
    Wij hebben m ook op dvd maar dunno. We hebben iedere keer weer ruzie met de dvdspeler dus bekijken we vaker films op tv haha


    Niet elke avond helemaal af, natuurlijk, maar ik kijk regelmatig een stukje. Dat is zo'n vijf keer per week :P

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 18:03 ]


    Not all those who wander are lost.

    Wat gaan jullie allemaal doen vanavond?
    Ik heb besloten heeeerlijk slecht de Twilightfilm te kijken die op tv komt, met chocolademelk en dadels en chips!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    dArtagnan schreef:
    Wat gaan jullie allemaal doen vanavond?
    Ik heb besloten heeeerlijk slecht de Twilightfilm te kijken die op tv komt, met chocolademelk en dadels en chips!


    Ik ga zo film kijken met m'n broertje (cat)

    Is er iemand die tijd en zin heeft om een cover voor me te maken by the way? :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Niet echt, haha. Ik ben moe, maar ik zou eigenlijk nog wat moeten schrijven.


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 20:48 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga waarschijnlijk de hele avond muziek luisteren en niksen op mijn kamer.


    Not all those who wander are lost.

    dArtagnan schreef:
    Wat gaan jullie allemaal doen vanavond?
    Ik heb besloten heeeerlijk slecht de Twilightfilm te kijken die op tv komt, met chocolademelk en dadels en chips!


    Waarom niet gewoon rtl7 kijken? Vin Diesel. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die film is awesome, ja!


    Your make-up is terrible

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Waarom niet gewoon rtl7 kijken? Vin Diesel. :Y)


    Ik wist niet dat er ook nog een andere film op was, meestal is er maar ongeveer een acceptabele film op


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hier staat Hollands Got Talent op :'D


    Not all those who wander are lost.

    @Jitske, de trap afstrompelen voor ontbijt: Today is going to be a good day. Oh, and we sit on a throne of procrastination. Ik ben ook errug goed in uitstellen...
    @Aline, aaah, leren. Niet mijn favoriet hobby. Maar goede tactiek om iets om te hebben om naar uit te kijken. Friends is sowieso superleuk! Heb je al een favoriete aflevering(en)?
    @Marjanne, huiswerk kan avontuurlijk zijn. Ergens. Veel plezier met je iPhone!
    @Noa, ah, dat is fijn om te horen, vooral van een leraar c: Is het gelukt?
    @Margot, coole nieuwe username! Ik vind de drie (/vier) musketiers echt cool c:
    @Yolanda, "Hallo Lars, ik ben Sophie. Ik ken jou niet. Yolanda kent jou wel. Wil je met haar uit?" Sweet scent of succes! I can smell it already!

    Ik heb zelf de hele dag gewerkt, het was een goede werkdag en ik ben best blij met hoe het gegaan is c: Vanavond zit ik maar een beetje voor de computer. Ik zoek plaatjes om (eindelijk) mijn rol af te maken. Maar uiterlijk vind ik altijd enorm moeilijk. Ik heb vaak al zo'n uitgekiemd beeld in mijn hoofd dat niks meer hélemaal past. Grom.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 21:37 ]


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    @Jitske, de trap afstrompelen voor ontbijt: Today is going to be a good day. Oh, and we sit on a throne of procrastination. Ik ben ook errug goed in uitstellen...
    @Aline, aaah, leren. Niet mijn favoriet hobby. Maar goede tactiek om iets om te hebben om naar uit te kijken. Friends is sowieso superleuk! Heb je al een favoriete aflevering(en)?
    @Marjanne, huiswerk kan avontuurlijk zijn. Ergens. Veel plezier met je iPhone!
    @Noa, ah, dat is fijn om te horen, vooral van een leraar c: Is het gelukt?
    @Margot, coole nieuwe username! Ik vind de drie (/vier) musketiers echt cool c:
    @Yolanda, "Hallo Lars, ik ben Sophie. Ik ken jou niet. Yolanda kent jou wel. Wil je met haar uit?" Sweet scent of succes! I can smell it already!

    Ik heb zelf de hele dag gewerkt, het was een goede werkdag en ik ben best blij met hoe het gegaan is c: Vanavond zit ik maar een beetje voor de computer. Ik zoek plaatjes om (eindelijk) mijn rol af te maken. Maar uiterlijk vind ik altijd enorm moeilijk. Ik heb vaak al zo'n uitgekiemd beeld in mijn hoofd dat niks meer hélemaal past. Grom.



    Ik vond een plaatje van een elf met rood haar en ijsblauwe ogen. Ik dacht dat ik nooit zou vinden waar ik naar zocht... Het is mogelijk.
    Waar ben je naar op zoek?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 21:45 ]


    Not all those who wander are lost.