• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Soothsayer - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - dArtagnan - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Insert_Name schreef:
    Ik heb gedroomd over heel veel dingen, maar het was allemaal onbegrijpelijk, zoals normaal dus. Wat gaan jullie vandaag allemaal voor avontuurlijke dingen doen?


    De trap af strompelen voor ontbijt, I guess.


    Not all those who wander are lost.

    Insert_Name schreef:
    Ik heb gedroomd over heel veel dingen, maar het was allemaal onbegrijpelijk, zoals normaal dus. Wat gaan jullie vandaag allemaal voor avontuurlijke dingen doen?


    Leren :Y) Heb aankomende dagen en die week daarna toetsweek. Vreemd genoeg duurt het niet een week, maar langer ...
    Maar als ik stop met leren ga ik Friends kijken c: Ben nu bijna bij het begin van seizoen 3 (:
    En wat ga jij doen? ^^

    Ansolo schreef:
    (...)

    Leren :Y) Heb aankomende dagen en die week daarna toetsweek. Vreemd genoeg duurt het niet een week, maar langer ...
    Maar als ik stop met leren ga ik Friends kijken c: Ben nu bijna bij het begin van seizoen 3 (:
    En wat ga jij doen? ^^


    Dan ben je sterker dan ik ;P
    Ik moet mezelf echt dwingen om mijn boeken open te slaan op zondagmiddag.


    Not all those who wander are lost.

    Insert_Name schreef:
    Ik heb gedroomd over heel veel dingen, maar het was allemaal onbegrijpelijk, zoals normaal dus. Wat gaan jullie vandaag allemaal voor avontuurlijke dingen doen?


    Moi gaat heel spannend leren en huiswerk maken :'). Zeer avontuurlijk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Insert_Name schreef:
    Ik heb gedroomd over heel veel dingen, maar het was allemaal onbegrijpelijk, zoals normaal dus. Wat gaan jullie vandaag allemaal voor avontuurlijke dingen doen?


    Muziek luisteren, een paar klusjes in huis, op Quizlet roleplayen, schrijven aan mijn verhalen én mijn boekverslag over Spijt! af maken. En aangezien dat laatste piece of a cake is en ik al van een docent heb gehoord dat ik bij een opdracht heel goed schreef, denk ik dat ik sowieso van dat een mooi verslag maken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Dan ben je sterker dan ik ;P
    Ik moet mezelf echt dwingen om mijn boeken open te slaan op zondagmiddag.


    Heb jij even geluk dat het zaterdag is :p
    Ik had afgelopen week vakantie, ben elke dag om 9 uur begonnen met leren zodat ik s middags vrije tijd had. Lees: vanaf 3 uur. *huilt* D:

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Muziek luisteren, een paar klusjes in huis, op Quizlet roleplayen, schrijven aan mijn verhalen én mijn boekverslag over Spijt! af maken. En aangezien dat laatste piece of a cake is en ik al van een docent heb gehoord dat ik bij een opdracht heel goed schreef, denk ik dat ik sowieso van dat een mooi verslag maken.


    Jouw dag bevat zo weinig schoolwerk <3

    Ansolo schreef:
    (...)

    Heb jij even geluk dat het zaterdag is :p
    Ik had afgelopen week vakantie, ben elke dag om 9 uur begonnen met leren zodat ik s middags vrije tijd had. Lees: vanaf 3 uur. *huilt* D:


    Ik heb nu vakantie :Y)
    Ik heb nog wel huiswerk, maar ik ben de uitstelkoningin :')


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb zojuist mijn iPhone binnengekregen en ik ben er zeer blij mee :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ansolo schreef:
    (...)

    Jouw dag bevat zo weinig schoolwerk <3


    Weet ik. Ik had ook vakantie, dus.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wou gaan leren, maar ik kijk alleen maar The Musketeers ...
    En Konigsberg > dArtagnan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Weet ik. Ik had ook vakantie, dus.


    Ik ook, maar ik moest wel de hele dag met school bezig, dus dat zegt niet zoveel :'D

    Oké, ik ga niet iedereen quoten, want dan post ik erg veel na elkaar.

    @ Jitske: ik ben jaloers op jou. Hoewel ik net vakantie heb gehad, wil ik nog wel een weekje c:

    @ Margot: is jouw nieuwe username iets Frans? (:

    @ Marjanne: aaahw, een iPhone. Die wil ik ook zo graag, maar dat magische moment is nog steeds niet gebeurd.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:37 ]

    Ansolo schreef:
    Oké, ik ga niet iedereen quoten, want dan post ik erg veel na elkaar.

    @ Jitske: ik ben jaloers op jou. Hoewel ik net vakantie heb gehad, wil ik nog wel een weekje c:

    @ Margot: is jouw nieuwe username iets Frans? (:

    @ Marjanne: aaahw, een iPhone. Die wil ik ook zo graag, maar dat magische moment is nog steeds niet gebeurd.


    Mijn nieuwe username is Frans, in de zin dat het de Franse achternaam is van de vierde musketiers uit de Drie Musketiers. Vind het sowieso mooi klinken en in de serie Musketeers van de BBC (oooh BBC wat maak je toch geweldige series) vind ik het personage D'Artagnan echt heel leuk en knap.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @Marjanne: veel plezier met je nieuwe iPhone! Welke editie is het?

    @Aline: kop op, de eerste vijf dagen na het weekend zijn altijd het zwaarst.


    Not all those who wander are lost.