• Voor school heb ik de opdracht gekregen om een verhaal te schrijven van minimaal 100 pagina's. Het probleem is dat ik geen idee waar ik het over zou moeten doen. Heeft iemand goede ideeën? IEMAND? Alvast bedankt!

    Gewoon, een random verhaal, zonder bijzondere vereisten?

    Als je geen thema weet, kun je altijd met een random word generator ideeën opdoen. Ikzelf krijg ook altijd inspiratie en zin om te schrijven wanneer ik een wandeling maak.
    Als je het echt niet weet, kun je ook gewoon eventjes naar de bieb (of naar de OP's hier op Quizlet) gaan om daar eens te gaan kijken? Heel veel succes met je verhaal alvast!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 23:36 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    100 pagina's?! Jeez. Ik hoop voor je dat je 10 bedoelt. ;x

    En wat Novoselic/Lotta zegt, helpt bij mij meestal ook.

    Succes!


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    100 pagina's?! Jeez. Ik hoop voor je dat je 10 bedoelt. ;x

    En wat Novoselic/Lotta zegt, helpt bij mij meestal ook.

    Succes!


    Hahaha, nee echt 100! En het liefst nog meer. Ik vind het niet erg hoor, volg een opleiding waarvoor ik veel schrijf. Alleen mijn inspiratie is op het moment verrrrrrrrrrrrr te zoeken, haha!

    Novoselic schreef:
    Gewoon, een random verhaal, zonder bijzondere vereisten?

    Als je geen thema weet, kun je altijd met een random word generator ideeën opdoen. Ikzelf krijg ook altijd inspiratie en zin om te schrijven wanneer ik een wandeling maak.
    Als je het echt niet weet, kun je ook gewoon eventjes naar de bieb (of naar de OP's hier op Quizlet) gaan om daar eens te gaan kijken? Heel veel succes met je verhaal alvast!


    Heel erg bedankt! met die site kan ik echt wat mee! :D Thanks!

    Wow 100 pagina's! Dat is echt hel veel! Hoeveel tijd krijg je daarvoor?


    Mhm?

    HappyxDemon schreef:
    Wow 100 pagina's! Dat is echt hel veel! Hoeveel tijd krijg je daarvoor?


    Een hele periode! Ongeveer 3 maanden, dus! :p

    100 pagina's is echt fucking veel zeg O_O
    Ik haal zelf mijn inspiratie uit veel dingen. Kijk films of series? Lees andere verhalen of boeken? Ik heb geen idee, in ieder geval heel veel succes!


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    100 pagina's is echt fucking veel zeg O_O
    Ik haal zelf mijn inspiratie uit veel dingen. Kijk films of series? Lees andere verhalen of boeken? Ik heb geen idee, in ieder geval heel veel succes!


    Heb ik inderdaad geprobeerd, maar ik blijf dan hangen en dan lijkt het meer op hetzelfde boek/serie/film.. :(

    Een hele periode! Ongeveer 3 maanden, dus! :p

    Wel, ik heb iets meer dan 100 pagina's met mijn verhaal in drie maanden, maar ik heb er wel heel vaak aan geschreven! Succes!
    In welke genres schrijf je zelf graag?


    Mhm?

    HappyxDemon schreef:
    Een hele periode! Ongeveer 3 maanden, dus! :p

    Wel, ik heb iets meer dan 100 pagina's met mijn verhaal in drie maanden, maar ik heb er wel heel vaak aan geschreven! Succes!
    In welke genres schrijf je zelf graag?


    Hmm, opzich vind ik alles wel best. Alleen ben ik slecht met middeleeuwen, Romeinse tijd etc. Fantasy ben ik dus niet erg goed in.

    Fantasy ben ik dus niet erg goed in


    Ow, dan kan ik je moeilijk verder helpen vrees ik. Ik eindig altijd in fantasy xD Behalve een verhaal over loverboys dat ik net begonnen ben, maar voor de rest heb ik helaas ook geen inspiratie, sorry!
    Veel succes nog!


    Mhm?

    Wat voor opleiding doe je dan? (:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 14:22 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bij mij helpt instrumentale muziek luisteren nog wel eens. Of gewoon brainstormen is misschien ook een idee. Dan kan je informatie op gaan zoeken over wat er in je opkwam en vorm je vanzelf een idee. Oh en gewoon lekker bezig zijn en niks willen forceren. Dan blokkeer je alleen maar sneller.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Bij mij helpt instrumentale muziek luisteren nog wel eens. Of gewoon brainstormen is misschien ook een idee. Dan kan je informatie op gaan zoeken over wat er in je opkwam en vorm je vanzelf een idee. Oh en gewoon lekker bezig zijn en niks willen forceren. Dan blokkeer je alleen maar sneller.


    Thanks voor je tips! :D

    Scribe schreef:
    Wat voor opleiding doe je dan? (:


    i put the fun in funeral