• Hey iedereen

    Ik heb laatst gemerkt dat sommigen door de nieuwe UBB-codes in verwarring zijn geraakt.
    Daarom dacht ik om jullie te helpen.
    Dus als je een probleem hebt of een profiel wil, maar niet weet hoe je het moet maken, laat een reactie achter of stuur me een berichtje.
    - ik weet dat Quizlet geen profielen site is, maar een mooi profiel hebben is altijd fijn -

    De afgewerkte profielen komen in deze story. Daar kan je - indien gewenst -patronen kiezen voor je eigen profiel.

    Wachtlijst:


    [] Ryess
    [] Scribe -


    Af:

    [] Fabrizio
    - Poging I
    [] Canoodle
    - Poging I
    [] Natuurix
    - Poging I
    [] Amiable
    - Poging I
    [] Chuckles
    - Poging I
    [] Pippilotta
    - Poging I


    Als je besluit om mij te laten helpen / een profiel laat maken, vul dan onderstaande vragenlijst in.
    [Dit is dan ook verplicht, zonder deze gegevens zal ik je niet kúnnen helpen]

    [] Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
    [] Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    [] Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    [] Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
    [] Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?

    Vragen mogen altijd gesteld worden!
    Hopelijk kan ik je helpen.

    Groetjes
    Vergilius

    [Edit: Even voor de duidelijkheid: ik ben géén zoekmachine die leuke gifs en quotes zoekt in jóú plaats. Het is de bedoeling dat jij de dingen dat jij wil doorstuurt, ik probeer het een mooi geheel te laten worden.
    Helpen houdt in: tips geven om beter om te kunnen gaan met UBB's, combinatietips voor kleuren en fonts of lay-out en sierkrullen.

    Dáárom moet je hoe dan ook de vragenlijst - die je hierboven vindt - invullen. Hélemaal.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 14:10 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pippilotta schreef:
    Ik zoek eigenlijk een mooie inleiding voor één van mijn quizzen, mag dat ook? Het is dan de bedoeling dat de inleiding er als een profiel uit komt te zien


    Ja! Tuurlijk!
    Het systeem is hetzelfde. Vul de vragenlijst even in en ik zal even kijken wat ik kan doen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    [] Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts) - ik kan zelf eventueel ook foto's/gifs zoeken -
    -Dit filmpje: https://m.youtube.com/watch?v=bN1_h_eGitE
    -En deze drie gifs:




    Ze staan op goede volgorde.


    [] Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    Dit:
    "So the oldest brother, who was a combative man, asked for a wand more powerful than any in existence: a wand that must always win duels for its owner, a wand worthy of a wizard who had conquered Death! So Death crossed to an elder tree on the banks of the river, fashioned a wand from a branch that hung there, and gave it to the oldest brother."

    "Then the second brother, who was an arrogant man, decided that he wanted to humiliate Death still further, and asked for the power to recall others from Death. So Death picked up a stone from the riverbank and gave it to the second brother, and told him that the stone would have the power to bring back the dead."

    "And then Death asked the third and youngest brother what he would like. The youngest brother was the humblest and also the wisest of the brothers, and he did not trust Death. So he asked for something that would enable him to go forth from that place without being followed by Death. And death, most unwillingly, handed over his own Cloak of Invisibility."

    Mét aanhalingstekens. Ze staan in goede volgorde. Elk stukje tekst hoort bij een gif. Zowel de gifs als de tekstjes staan in goede volgorde.


    [] Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    Ja, het youtube-filmpje moet onder een spoilerknop staan. De knop wil ik het liefst ergens in een hoekje. Bij voorkeur rechtsonder.

    [] Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen?
    De gifs moeten niet naast elkaar. Het liefst dus onder elkaar (niet recht onder elkaar) en het moet zo duidelijk worden dat het een soort verhaaltje is.
    Het liefst dat het geheel zo lijkt als hoe je het bij Fabrizio, Canoodle en Natuurix hebt gemaakt. De letters heb ik het liefst in de kleur Saddlebrown (zwart mag ook als dat mooier staat), cursief, niet groot en in het lettertype Cursive.

    [] Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?
    Nope.


    I solemly swear that I am up to no good

    Pippilotta schreef:
    [] Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts) - ik kan zelf eventueel ook foto's/gifs zoeken -
    -Dit filmpje: https://m.youtube.com/watch?v=bN1_h_eGitE
    -En deze drie gifs:




    Ze staan op goede volgorde.


    [] Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    Dit:
    "So the oldest brother, who was a combative man, asked for a wand more powerful than any in existence: a wand that must always win duels for its owner, a wand worthy of a wizard who had conquered Death! So Death crossed to an elder tree on the banks of the river, fashioned a wand from a branch that hung there, and gave it to the oldest brother."

    "Then the second brother, who was an arrogant man, decided that he wanted to humiliate Death still further, and asked for the power to recall others from Death. So Death picked up a stone from the riverbank and gave it to the second brother, and told him that the stone would have the power to bring back the dead."

    "And then Death asked the third and youngest brother what he would like. The youngest brother was the humblest and also the wisest of the brothers, and he did not trust Death. So he asked for something that would enable him to go forth from that place without being followed by Death. And death, most unwillingly, handed over his own Cloak of Invisibility."

    Mét aanhalingstekens. Ze staan in goede volgorde. Elk stukje tekst hoort bij een gif. Zowel de gifs als de tekstjes staan in goede volgorde.


    [] Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
    Ja, het youtube-filmpje moet onder een spoilerknop staan. De knop wil ik het liefst ergens in een hoekje. Bij voorkeur rechtsonder.

    [] Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen?
    De gifs moeten niet naast elkaar. Het liefst dus onder elkaar (niet recht onder elkaar) en het moet zo duidelijk worden dat het een soort verhaaltje is.
    Het liefst dat het geheel zo lijkt als hoe je het bij Fabrizio, Canoodle en Natuurix hebt gemaakt. De letters heb ik het liefst in de kleur Saddlebrown (zwart mag ook als dat mooier staat), cursief, niet groot en in het lettertype Cursive.

    [] Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?
    Nope.


    Okay, helder!
    Ik heb tegen volgende week 7 SO, dus ik weet niet dat in het snel ga afkrijgen. Heb je een deadline wanneer je het af wil hebben?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Selection schreef:
    (...)

    Okay, helder!
    Ik heb tegen volgende week 7 SO, dus ik weet niet dat in het snel ga afkrijgen. Heb je een deadline wanneer je het af wil hebben?


    Oh, nee hoor. Je mag er zolang over doen als je wilt:)


    I solemly swear that I am up to no good

    Pippilotta schreef:
    (...)

    Oh, nee hoor. Je mag er zolang over doen als je wilt:)


    Okii, maar ik wil em zeker voor volgende week vrijdag af hebben.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oehh, nice! Mag ik de code?

    Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? Ja



    Ik wil ze graag aan de rechterkant
    Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they've been given, than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It's an opinion. Impossible is not a declaration. It's a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary.

    Impossible is nothing.

    De quote wil ik graag naast de gifs hebben en tussen de laatste zin en de rest van de quote graag een spatie/ruimte. En wil je hem dan ook centreren dus zeg maar in het midden uitlijnen?
    Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan? Die doe ik zelf
    Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen?Een handschrift lettertype, waarbij het dus lijkt alsof het echt door iemand is geschreven. Lettergrootte 12 en letterkleur, een donkere kleur blauw.
    Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke? Nee

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 14:47 ]


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? Ja



    Ik wil ze graag aan de rechterkant
    Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
    Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they've been given, than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It's an opinion. Impossible is not a declaration. It's a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary.

    Impossible is nothing.

    De quote wil ik graag naast de gifs hebben en tussen de laatste zin en de rest van de quote graag een spatie/ruimte. En wil je hem dan ook centreren dus zeg maar in het midden uitlijnen?
    Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan? Die doe ik zelf
    Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen?Een handschrift lettertype, waarbij het dus lijkt alsof het echt door iemand is geschreven. Lettergrootte 12 en letterkleur, een donkere kleur blauw.
    Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke? Nee


    Okay!

    @Chuckles: Gestuurd!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mooie profielen! Ik zit alleen zelf, ik weet niet precies wat ik wil... Kan je me misschien helpen?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Mooie profielen! Ik zit alleen zelf, ik weet niet precies wat ik wil... Kan je me misschien helpen?


    Tuurlijk! We kunnen dingen bespreken via pb.

    Sorry, ik ben nog niet begonnen aan de andere profielen. Echt sorry, sorry! Ik heb het momenteel heel druk. Heleboel SO's, alle leraren vinden het dus great om het in dezelfde week te plannen ><
    Maarrr, ik heb bijna vakantie! Dus, nog even geduld..

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 17:02 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haii peep!

    De laatste tijd krijg ik meer pb'tjes zoals:

    Heyy, wil je me helpen met een profiel? Ik houd van 1D en 5SOS. Daar mag je gifjes van nemen en quotes.
    De rest kies jij maar!
    Hopelijk wil je het doen X


    Hoi
    Ik wil graag een profiel, maar ik weet niet goed war ik wil. Maar jij mag kiezen, ik vind alles van HP & THG leuk! Zoek maar leuke gifs en quotes!
    Verras me maar!
    X


    Hii
    Wil je een profiel maken? Alles is goed, behalve van Divergent & DM.
    xx


    Dit is hoe het níét moet. Dus verwacht niet dat ik hierop verder inga. Je zal waarschijnlijk een reactie als deze krijgen van mij:

    Hallo

    Even voor de duidelijkheid: ik ben géén zoekmachine die leuke gifs en quotes zoekt in jóú plaats. Het is de bedoeling dat jij de dingen dat jij wil doorstuurt, ik probeer het een mooi geheel te laten worden.
    Helpen houdt in: tips geven om beter om te kunnen gaan met UBB's, combinatietips voor kleuren en fonts of lay-out en sierkrullen.

    Dáárom moet je hoe dan ook de vragenlijst - die je in het topic vindt - invullen. Hélemaal.
    Of toch zo goed als je kunt. Dat is verplicht.

    Ik hoop dat je het concept nu een beetje snapt.

    Groetjes
    Wichita


    Dus als je graag een profiel wil of wil dat ik je help, vul dan alsjeblieft de vragenlijst in? Het is een kleine moeite, maar een hele stap voor mij. Ik kan niet in je hoofd kijken wat je precies wil of niet.

    Hopelijk begrijpen jullie dit!

    Groetjes
    Wichita


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pippilotta's profiel!
    Ik heb het simpel gehouden, zonder extra versieringen. Omdat ik het zo wel mooier vind.
    Moest er toch nog iets aan veranderd worden, meld dit dan even bij me (:
    Anders stuur ik de code via pb.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wichita schreef:
    Pippilotta's profiel!
    Ik heb het simpel gehouden, zonder extra versieringen. Omdat ik het zo wel mooier vind.
    Moest er toch nog iets aan veranderd worden, meld dit dan even bij me (:
    Anders stuur ik de code via pb.


    Hij is heel erg mooi! Dankjewel! Mag ik de codes?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 18:36 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik heb nog wel een vraagje. Maar ik stuur via gb wel iets!
    Stiekeme mijn topics


    • A dream is only a dream.. until you decide to make it real •