• Ik kijk nu Mamma Mia en ik word er zo vrolijk van <3. Ik heb Walking on Sunshine ook gezien en dat is net zo'n soort film! Dat zijn nou de echte feelgoodfilms!

    Anyone with me? En kennen jullie nog van dit soort films, waar je écht heel vrolijk van wordt?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Omdat zij hem nog een keer gezien had? :")

    ik wil hem ook zo snel mogelijk weer zien. Ik was ook met een vriendin naar de bios en wij zaten gewoon mee te zingen met de liedjes, ook al was dat eigenlijk heel asociaal omdat we niet alleen in de bios waren :'). Maar met zulke nummers kan ik me dan écht niet stilhouden, haha!


    Ja, hahaha. Nou, meer om het feit dat ik de film ook nog een keer wilde zien en dat dat niet gebeurd is :')
    Haha, moet kunnen bij zo'n film. Mijn vriendin en ik probeerden ons een beetje stil te houden, maar bij Walking On Sunshine moesten we toch eventjes zingen. Neuriën voldeed ook wel een beetje (:
    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als Raf zingt in het lied WOS, dan zingt hij ook: "I'm walking on sunshine," en ik heb telkens het idee dat dat een beetje vals is :')

    Doc schreef:
    Ik word ook altijd erg vrolijk van Mamma Mia. De cast is ook zo geweldig. c;


    Ja! Inderdaad. Ik vond Charlie and the Chocolatfactory ook zo'n film.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Saisons schreef:
    (...)

    Ja, hahaha. Nou, meer om het feit dat ik de film ook nog een keer wilde zien en dat dat niet gebeurd is :')
    Haha, moet kunnen bij zo'n film. Mijn vriendin en ik probeerden ons een beetje stil te houden, maar bij Walking On Sunshine moesten we toch eventjes zingen. Neuriën voldeed ook wel een beetje (:
    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als Raf zingt in het lied WOS, dan zingt hij ook: "I'm walking on sunshine," en ik heb telkens het idee dat dat een beetje vals is :')


    Oh daar ben ik het mee eens! Maar die vent is zóooooooo knap! Wij zwijmelden echt helemaal weg bij hem. (H)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Oh daar ben ik het mee eens! Maar die vent is zóooooooo knap! Wij zwijmelden echt helemaal weg bij hem. (H)


    Precies! Het is gewoon een zegen om naar hem te kijken. Toen ik hem voor het eerst zag in How Will I Know werd ik helemaal gek. Door dat lied vond ik 'm zelfs nog leuker. Klinkt een beetje raar, maar dat lied is zo geweldig dat alle kriebels worden versterkt <3

    Wow wacht How Will I Know? Een film waarin hij speelt die ik nog niet heb gezien? Die moet ik downloaden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het gaat om het liedje. Ik voel me dom nu. :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haha, kan gebeuren. Ik moet zeggen dat ik het ook niet erg duidelijk zei (:
    Ondertussen houd ik mezelf bezig met het rondsnuffelen op internet tot ik een goede download vind van de film. Duurt waarschijnlijk nog wel even :/ Of ik ben belabberd slecht in zoeken :')

    Ron_Weasley schreef:
    Ik hou van Meryl Streep, inderdaad. Ze is echt één van de grootste acteer-talenten die ik in een film heb gezien. En Colin Firth is geweldig... En eigenlijk vind ik Amanada Seyfried ook erg leuk, haha. En ik weet haar naam niet - maar de actrice die Molly Wemel speelt (en de vriendin van Donna in Mamma Mia) is ook een fantastische vrouw <3.


    Julie Walters. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Julie Walters. ^^


    Die ja :$ Ik vind gewoon ieder personage in Mamma Mia leuk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain