• Ik kijk nu Mamma Mia en ik word er zo vrolijk van <3. Ik heb Walking on Sunshine ook gezien en dat is net zo'n soort film! Dat zijn nou de echte feelgoodfilms!

    Anyone with me? En kennen jullie nog van dit soort films, waar je écht heel vrolijk van wordt?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Firth schreef:
    (...)

    C:
    Laten we Meryl Streep ook niet vergeten, mensen. Ik vind ook dat ze echt goed speelt in Mamma Mia. Net als in the Devil Wears Prada, btw.


    She's a godess :3 ze speelt goed in elke film waarin ik haar gezien heb. En dan kan ze nog zingen ook!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    She's a godess :3 ze speelt goed in elke film waarin ik haar gezien heb. En dan kan ze nog zingen ook!


    She is. Ik denk dat zij zo ongeveer mijn allergrootste 'idool' is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Waarom is dit sticky?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Waarom is dit sticky?


    Een foutje denk ik.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Firth schreef:
    (...)

    C:
    Laten we Meryl Streep ook niet vergeten, mensen. Ik vind ook dat ze echt goed speelt in Mamma Mia. Net als in the Devil Wears Prada, btw.


    Man, dat klopt. In The Devil Wears Prada speelt ze haar rol met verve.


    Tijd voor koffie.

    Ik hou van Meryl Streep, inderdaad. Ze is echt één van de grootste acteer-talenten die ik in een film heb gezien. En Colin Firth is geweldig... En eigenlijk vind ik Amanada Seyfried ook erg leuk, haha. En ik weet haar naam niet - maar de actrice die Molly Wemel speelt (en de vriendin van Donna in Mamma Mia) is ook een fantastische vrouw <3.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hairspray is ook zo leuk :3
    En Legally Blonde the musical ook wel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Boggess schreef:
    Hairspray is ook zo leuk :3
    En Legally Blonde the musical ook wel ^^


    Jaa! Hairspray dan :'). Maar ik vind het leuke aan Mamma Mia dat de liedjes bestaand zijn, dus je kunt al meezingen de eerste keer dat je hem kijkt (':


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mamma Mia is één van m'n favoriete films!


    16 - 09 - '17

    Ron_Weasley schreef:
    Ik hou van Meryl Streep, inderdaad. Ze is echt één van de grootste acteer-talenten die ik in een film heb gezien. En Colin Firth is geweldig... En eigenlijk vind ik Amanada Seyfried ook erg leuk, haha. En ik weet haar naam niet - maar de actrice die Molly Wemel speelt (en de vriendin van Donna in Mamma Mia) is ook een fantastische vrouw <3.


    Jezus. Dat ik daar nooit eerder op gelet heb. Haha, dit is nu echt zo'n hamerslag. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Jaa! Hairspray dan :'). Maar ik vind het leuke aan Mamma Mia dat de liedjes bestaand zijn, dus je kunt al meezingen de eerste keer dat je hem kijkt (':


    Dan is Rock of Ages ook wel leuk, alleen is de echte stageversie veeeeeel leuker dan de film :3
    Ze hebben uit de film zo'n leuke personages weggelaten, en dat is jammer :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Walking on sunshine is zo awesome! Ik zit met smart te wachten tot de film uitkomt op dvd zodat ik 'm nog eens kan zien ^^

    Saisons schreef:
    Walking on sunshine is zo awesome! Ik zit met smart te wachten tot de film uitkomt op dvd zodat ik 'm nog eens kan zien ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ^^ Ik heb wos in de bios gezien met een vriendin en een week later had zij m nog een keer gezin met haar nicht. En toen was ik sad, haha.

    Saisons schreef:
    ^^ Ik heb wos in de bios gezien met een vriendin en een week later had zij m nog een keer gezin met haar nicht. En toen was ik sad, haha.


    Omdat zij hem nog een keer gezien had? :")

    ik wil hem ook zo snel mogelijk weer zien. Ik was ook met een vriendin naar de bios en wij zaten gewoon mee te zingen met de liedjes, ook al was dat eigenlijk heel asociaal omdat we niet alleen in de bios waren :'). Maar met zulke nummers kan ik me dan écht niet stilhouden, haha!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain