• Heyy. Ik ben net klaar met een anime en ik wil er nog een aantal zien, alleen ik weet niet of mijn lijstje goede anime's heeft en ik wil nog een aantal suggesties. Kunnen jullie me die geven? Als je één van de anime's op het lijstje hebt gezien, mag je ook een review of iets achterlaten (zonder spoilers natuurlijk).

    Wat ik al gekeken heb:
    - Attack On Titan/Shingeki No Kyojin
    - Hetalia (Axis Powers + World Series)
    - Corpse Party
    - Free! (Iwatobi Swim Club + Eternal Summer)

    Wat ik nu aan het kijken ben:
    - Death Note
    - Kuroko's Basketball/Kuroko No Basket

    Wat ik graag nog wil zien:
    - Sword Art Online
    - Fairy Tail (misschien)
    - Ouran High School Host Club
    - Mirai Nikki
    - Another
    - Black Butler
    - Amnesia
    - Haikyuu!
    - Tokyo Ghoul
    - Inazuma Eleven
    - Bleach

    Dus... Iemand nog iets aan toe te voegen? ^^
    Ik hou trouwens van alle soorten anime, maar niet zo van sci-fi. Verder is alles oké.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 18:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik raad black butler en ouran high school host club echt aan. Ik wilde ze beide niet kijken omdat het iedereen het kijkt, maar ik ben blij dat ik het wek gedaan heb.
    Als je van horror houdt is Tokyo Ghoul ook echt goed ja.
    Ao Haru Ride is ook een leuke toevoeging aan je lijst, maar dat is per persoon verschillend. Het verhaal vind ik zelf heel leuk, maar ik zit in een gelijke situatie.
    Clannad en Angel Beats vond ik ook geweldig.
    Aishiteruze baby is ook heel leuk en super lief als je van schattige personages houdt.

    Ik zal niet alles op schrijven wat ik leuk vond maar dit is dan toch een begin.
    Xx


    I am me and I decide who I will be.

    Cardaptor Sakura & Mamotte! Lollipop

    (Wel een beetje sweety)


    Nu raad ik vooral Tokyo Mew Mew aan, de andere die ik zou willen raden ken ik dankzij jou dus dat laat ik maar weg xD

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 19:48 ]


    obsessive rage

    Ik weet niet of jij 'Clannad' of 'Kanon' kent maar dat zijn steengoede anime's. They'll hit you in the feels :'(