• Het spijt me, ik ben echt heel erg slecht in het maken van samenvattingen...

    Het idee:
    Je hebt drie soorten mensen op aarde: De gewone mens, de mutanten, en de Cryolans. Je zou de Cryolans en de mutanten kunnen vergelijken, al wordt de mutantenkracht van mutanten pas ontwikkeld rond hun puberteit, en wordt hun kracht gevoed door emotie, terwijl bij Cryolans geboren worden met hun gave en er bij hun geen emotie bij komt kijken.
    Nu, in het jaar 2028, valt de aarde in een duistere schaduw. De aarde is opgedeeld in drie stukken: Het Cryolan gedeelte, het mutanten gedeelte, en het mensen gedeelte. De mensen van elk gedeelte zijn ten strengste verboden om met elkaar om te gaan, tenzij daar toestemming voor is. Er wordt constant gedreigd met oorlog tussen de landen.

    De normale mensen hebben een democratie en leven zoals ze dat voor de verdeling van de wereld ook deden: In normale huizen met stromend water, elektriciteit en genoeg te eten en te drinken. Kortom, ze hebben een rustig leven.
    De mutanten in daarin tegen, leven zonder leider in aparte dorpjes. Er is constant ruzie tussen die dorpjes, maar ze kunnen elkaars hulp wel verwachten als er oorlog komt.
    De Cryolans zijn ver ontwikkeld sinds de verdeling. Ze leven geïsoleerd van de mensen en mutanten -die overigens nog wel met elkaar handelden- en een kind wordt na de geboorte weggehaald om op te groeien in een kamp waar ze training krijgen. Echter, is er ook een lek in de isolerende muur rondom hun land. Er is een dorp van Cryolans ontstaan, die regelmatig contact zoekt met de rest van de wereld. Ze leven er net als de mensen alleen wat meer ontwikkeld, op mutanten niveau ongeveer.
    De jaren verstrijken, en ondertussen is het dorpje uitgegroeid tot iets groots. Er is een maatschappij van mensen, mutanten en cryolans, die allemaal iets gemeen hebben: De vrijheid van de volkeren, dat ze samen in vrede kunnen leven. Samen vormen zij de Rebellen. Het dorp staat nu bekend onder de naam "Het Lek".
    Zullen de rebellen de wereld bij elkaar brengen naar hun vroegere staat? Of zal er oorlog uitbreken, die heel wat levens gaat kosten? En hoe zit het met de geheimzinnige voorspelling die een groepje jonge rebellen vinden?

    Naja, is het een leuk idee?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Omg. Dit klink zo awesome!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Omg. Dit klink zo awesome!


    Ja?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarSpangledGir schreef:
    (...)

    Ja?


    Ja! Ik vind het erg origineel bedacht. En vooral door dat je het juist met Het Lek er in doet.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 14:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Klinkt gaaf, moet alleen kijken of ik mee ga doen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Ja! Ik vind het erg origineel bedacht. En vooral door dat je het juist met Het Lek er in doet.


    Bedankt!

    Seto schreef:

    Klinkt gaaf, moet alleen kijken of ik mee ga doen.


    Sure ^^
    Ik weet niet wanneer ik het rollentopic open, ik wil eerst wat meer feedback krijgen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Whaaww!! Jah, dit is idd heel gaaf! Het Lek is juist een perfecte plek om te rpg'en. Zo kan iedereen met iedereen omgaan.
    Als je em start, kun je me dan waarschuwen?? :3

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 16:06 ]


    ~My Mind Is Free~

    Pientie schreef:
    Whaaww!! Jah, dit is idd heel gaaf! Het Lek is juist een perfecte plek om te rpg'en. Zo kan iedereen met iedereen omgaan.
    Als je em start, kun je me dan waarschuwen?? :3


    Sure! Thanks!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wil je mij ook waarschuwen als je start?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Wil je mij ook waarschuwen als je start?


    Sure :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit lijkt me een super RPG!!
    Waarschuwen als het start?


    all because i liked a girl

    CharmedPhoebe schreef:
    Dit lijkt me een super RPG!!
    Waarschuwen als het start?


    Sure I will do that!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zeker doen! Ik vraag me enkel af of er wel iemand zal zijn die mens wil spelen (: de andere rollen zijn stukken interessanter.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Zeker doen! Ik vraag me enkel af of er wel iemand zal zijn die mens wil spelen (: de andere rollen zijn stukken interessanter.


    Ik had zelf ook al dat idee inderdaad, dus daar moet ik wat op verzinnen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Seto schreef:
    Klinkt gaaf, moet alleen kijken of ik mee ga doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.