• Na Camilla deed Tom een poging naar de oude Tom te veranderen maar het ging van kwaad tot erger. Hij zei geen wóórd meer. Met de band ging het prima hij speelde zelfs beter dan ooit maar nooit zei hij nog iets. Zelfs niet tegen Kim, die veel van Tom begon te houden en hij voor haar.


    Er zijn dus nieuwe rollen Nodig :P ze zitten te denken om Tom in een inrichting te plaatsen zodat het goed komt. Nu heb ik nodig:

    vriendinnetje Georg-tendology
    Vriendinnetje Gustav-JamiieStar
    Psychiater (vrouw rond de 24)-PUKKELXDING
    Stagaire-CloseToMe
    Enige vriend(in) van Tom in de inrichting-Fantasque


    (voor vriend(in) Tom)
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Job voor je in de inrichting kwam:
    Reden waardoor je in inrichting kwam:
    Extra


    (voor vriendinnetje Georg/gustav)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Job:
    Extra:


    (Voor Psychiater en Stagair)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Opleiding:
    Job:
    Uiterlijk:
    Foto:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 13:23 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Enige vriendin van Tom in de inrichting
    Naam: Patricia Konrad
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Donkerbruin haar, 1 blauwe en 1 groen/bruine oog. een neuspiercing.
    Foto:Patricia
    Job voor je in de inrichting kwam: Kapster
    Reden waardoor je in inrichting kwam: Geen zelfbeheersing heel snel agressief.
    Extra:
    Hoi ik ben Patricia Konrad en ik ben 20 jaar. Ik zit nu al een tijdje in de inrichting omdat ik geen zelfbeheersing heb. Ik moest voor de rechter komen omdat ik een meisje in elkaar geslagen had terwijl ze mij zelf uitlokte. Vroeger was ik gewoon normaal lief en aardig zoals de meeste meisjes maar door één jongen is dat allemaal verandert.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (Voor Psychiater en Stagair)
    Naam: Clare vintash ( uit gesproken als vintighs)
    Leeftijd: 30
    Opleiding:die er voor nodig was.
    Job: Psychiater
    Uiterlijk: mooie bruine krullen mooie bruinen ogen. lief gezicht en moedervlek onder haar rechter lip/

    Extra:http://www.paparazzimodels.com/images/layout/paparazzi-model.jpg


    Some angels have no wings.

    -

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 19:12 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Rol: Tom's friend :V
    Naam: Lanie Maddox
    Leeftijd: 19
    Karakter: Ze is heel erg sociaal en vertrouwt mensen daarom soms iets te snel. Als je haar goed kent en ze kan je vertrouwen, kan ze een hele goede en betrouwbare vriendin zijn. Je kan ook heel veel met haar lachen en ze houdt zich ook vooral niet stil op de achtergrond. Ze heeft een duidelijke eigen mening en is erg nuchter en niet snel bang. Ze is erg slim maar zo komt ze soms niet over. Voor de rest kan ze snel beledigd zijn en vooral als mensen een opmerking maken over haar uiterlijk, ze kan namelijk erg onzeker zijn.
    Interesses: Ze zit op kickboxen en dansles, houdt van uitgaan, zingen, en fotograferen. Ook vindt ze het leuk om zelf op foto's te staan. Kleding ontwerpen is een van haar grootste hobby's.
    Uiterlijk: Roodbruin haar, blauwgrijsgroene ogen, 1.73
    Foto: Klik Klik1 Klik2 Klik3 Klik4
    Job voor je in de inrichting kwam: Studeerde nog maar werkte als model, parttime.
    Reden waardoor je in inrichting kwam: Haar verdriet voor haar vader vrat haar op vanbinnen, ze praatte of at amper en stootte iedereen die medeleven toonde af.
    Extra: Lanie is erg volwassen voor haar leeftijd. Ze rookt af en toe en probeert haar gevoelens te negeren als ze iemand leuk vindt. Ze heeft een tongpiercing en een muzieknootje achter haar oor, een tattoo dus :'D.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    Rol: Tom's gf :V
    Naam: Lanie Maddox
    Leeftijd: 19
    Karakter: Ze is heel erg sociaal en vertrouwt mensen daarom soms iets te snel. Als je haar goed kent en ze kan je vertrouwen, kan ze een hele goede en betrouwbare vriendin zijn. Je kan ook heel veel met haar lachen en ze houdt zich ook vooral niet stil op de achtergrond. Ze heeft een duidelijke eigen mening en is erg nuchter en niet snel bang. Ze is erg slim maar zo komt ze soms niet over. Voor de rest kan ze snel beledigd zijn en vooral als mensen een opmerking maken over haar uiterlijk, ze kan namelijk erg onzeker zijn.
    Interesses: Ze zit op kickboxen en dansles, houdt van uitgaan, zingen, en fotograferen. Ook vindt ze het leuk om zelf op foto's te staan. Kleding ontwerpen is een van haar grootste hobby's.
    Uiterlijk: Roodbruin haar, blauwgrijsgroene ogen, 1.73
    Foto: Klik Klik1 Klik2 Klik3 Klik4
    Job voor je in de inrichting kwam: Studeerde nog maar werkte als model, parttime.
    Reden waardoor je in inrichting kwam: Haar verdriet voor haar vader vrat haar op vanbinnen, ze praatte of at amper en stootte iedereen die medeleven toonde af.
    Extra: Lanie is erg volwassen voor haar leeftijd. Ze rookt af en toe en probeert haar gevoelens te negeren als ze iemand leuk vindt. Ze heeft een tongpiercing en een muzieknootje achter haar oor, een tattoo dus :'D.

    Uhm, er is geen rol als gf wel als friend xD maar ik zie dat je al verbeterd heb xD

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 19:11 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jolly schreef:
    (...)
    Uhm, er is geen rol als gf wel als friend xD maar ik zie dat je al verbeterd heb xD

    XD ja iok ben nogal blond bezig vandaag, hoe kon het ook niet, dus had ik het verkeerd begrepen. Heb m opnieuw geplaatst : D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    vriendin Georg!
    Naam:Isabella Hendriks
    Leeftijd:18
    Karakter: lief en vrolijk meisje, ziet alles positief in en is erg behulpzaam
    Uiterlijk: draagt mooie casual kleding, heeft bruin haar, geen piercings alleen een tatoo op haar pols met het woord Faith erop
    Foto:Isabella
    Job: Kapster
    Extra: geniet van het leven, woont bij georg in (??)

    laat je me iets weten :)?

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 19:20 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Rol:kies maar:Y)
    Naam:Lois mcgrace
    Leeftijd:16
    Karakter:Lois is een slim meisje die weet wat ze doet, ze is vriendelijk tegen mensen die ze graag mag en houdt mensen graag bevriend. ook is ze erg zelfstandig maar kan nogal weleens gestresst over komen, lois kan ook bijdehand over komen omdat ze nou eenmaal erg slim is.
    Uiterlijk:lang oranje haar, dat meestal golvend over haar schouders valt gecombineerd met mooie sprekende blauwe ogen.
    Foto:lois mcgrace
    Job voor je in de inrichting kwam:ze gaf gitaar les op een muziek school
    Extra:Lois komt uit een arm gezin, en moest voordat ze in de inrichting hard werken en heeft daarom nog vaak last van haar woedeaanvallen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 8:30 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    VERANDERD.
    is een Jongen geworden! [a]

    Rol:Enige vriend Tom in Inrichting
    Naam: Alex Sem Addley
    Leeftijd:18
    Karakter:Spontaan, creatief, egowisties, afstandelijk tegen vreemde, flapuit, Zelfverzekerd, niet op zijn momdje gevallen.
    Uiterlijk: Zwart stijl haar, lang dun postuur, diepe blauwe ogen.
    Foto: Klikk
    Job voor je in de inrichting kwam: werkloos.
    Reden waardoor je in inrichting kwam:
    is Schizofreen, en daardoor aan de drank gegaan.
    Extra; zijn een helft is zoals beschreven staat. de andere is heel arrogant en stoer.

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 20:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    enige vriendin tom als dat nog kan?
    info komt ;]

    alles kan nog op het moment
    hoop alleen dat de andere ook een x worden ingevuld xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Tom's Enige vriendin (bff)
    Naam: Shanice(Maar veranderd haar naam in Dewy) Miller
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: Lui en onhandig,kan best ontevreden als het gaat om cadeau's,Loopt snel met iemand mee,Is erg druk en Melig,Lacht andere mensen uit als ze vallen,Spontaan,Soms niet eerlijk,Toont niet snel haar emoties,geeft snel op,Is soms snel op teentjes getrapt.
    Uiterlijk: Getinte huid,Bruine haren,Groene ogen,Niet erg dun maar zeker niet dik,Is gemiddeld qua lengte ; 1.75
    Foto: Klik Klikje!
    Job voor je in de inrichting kwam: Niks,Was op het verkeerde pad,ze stal,blowde en maakte ruzie,En werd langzaam gek.Ze moest haar studie stop zetten voor de inrichting,eerst weigerde ze geholpen te willen worden,maar daarna deed ze het voor haar pas geboren zusje.
    Reden waardoor je in inrichting kwam: Shanice(Dat later Dewy werd) werd beïnvloed door de mensen om haar heen,Ze rookte,dronken en winkelde vaak zonder te betalen.Eerst deed Shanice daar niet aan mee.Maar toen het was ; óf mee doen óf geen vrienden,koos ze voor de eerste optie.Ze werd langzaam maar zeker een soort Crimineel,ze werd gezocht door de Politie en uiteindelijk vonden ze haar,Omdat ze toen nog minderjarig was moest ze naar een inrichting.Shanice wou een nieuw begin en noemde zich zelf voortaan ; Dewy.
    Extra: Heeft een navelpiercing en een lippiering(Heeft een klein steentje),Heeft een ster op haar vinger getatoeëerd.Haar ouders zijn gescheiden,Haar moeder kreeg een nieuwe vriend en kregen samen een kindje ; Emma-Sophie.

    Hoor ik het als ik de rol krijg?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam:Mia Moon
    Leeftijd:2 jaar jonger dan gustav
    Karakter:lief,sociaal,vriendelijk,eigenwijs
    Uiterlijk:verzorgd en lied kijkendXD
    Foto:http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514
    Job:Dj in discotheek
    Extra:HEeft navel piercing en tatto op de rug van een feniks.
    ouders dood en heeft een grote broer.
    :$

    wil je zeggen als maybe krijg


    Never regret something that made you Smile

    MiaMoon schreef:
    Naam:Mia Moon
    Leeftijd:2 jaar jonger dan gustav
    Karakter:lief,sociaal,vriendelijk,eigenwijs
    Uiterlijk:verzorgd en lied kijkendXD
    Foto:http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514
    Job:Dj in discotheek
    Extra:HEeft navel piercing en tatto op de rug van een feniks.
    ouders dood en heeft een grote broer.
    :$

    wil je zeggen als maybe krijg

    welke rol wil je nou? xD dat staat er niet bij


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    vriendin gustav sorry :$


    Never regret something that made you Smile

    ok


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]