Opgepast, dit is wel een zeiktopic
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van mijn moeder maar af en toe word ik even helemaal gek.
Mijn moeder is overbezorgd en natuurlijk weet ik dat ze van me houd en om me geeft, maar het gaat een beetje ver.
Ik mag bv. niet in Amsterdam shoppen met een vriendin die er nota bene woont, want stel je voor dat,-. Maar wat me in Amsterdam kan gebeuren, kan me hetzelfde overkomen in een dorp waar 10 mensen wonen.
Ook mag ik niet uit met vriendinnen naar een leuke discotheek ofzo, en dan zie je de volgende ochtend allemaal berichten en foto's van hoe leuk en gezellig het wel niet was..
Ook mag ik van mijn moeder niet buiten chillen of ik moet voor het donker thuis zijn('s zomers dan, ik wil niet buiten chillen in het najaar en winter) en als ik bv. bij een vriendin thuis ben die op de hoek woont, dan moet ik om kwart over 10 thuis zijn want dan gaat mijn moeder naar bed en dan wilt ze dat ik thuis ben.
Ook mag ik niet in het weekend of op vrijdag avond zelf bepalen hoelaat ik naar bed ga, om half 11 moet ik in bed liggen, uitzondering 11 uur. Terwijl ik een avondmens ben en dan pas tot leven kom.
Ze ziet werkelijk achter elke boom een beer wat mij ook belemmert heeft in relaties.
Als ik haar vraag waarom ze me niet vertrouwd, dan antwoord ze dat ze mij wel vertrouwd maar mijn omgeving niet. Als je mijn omgeving niet vertrouwd dan vertrouw je mij ook niet neem ik aan.
het lijkt me ook ontzettend leuk om mensen van quizlet te meeten, maar dat gaat niet makkelijk omdat mijn moeder me daarvoor geen toestemming geeft, wat ik ook wel snap aangezien er ook gekken op internet zitten, maar ik neem aan niet op quizlet.
Op een avond stond ik na mijn werk met een collega te wachten op haar vriend en was daarom later thuis. Mijn moeder heeft bijna huilend mijn leidinggevende gebeld en mijn stiefvader is rondjes gaan rijden om te kijken waar ik was. Ik had niks binnen gekregen op mijn telefoon dus zij hadden ook geen antwoord wat ik ook snap dat je dan bezorgt word, maar het was zeker geen 11 uur 's avonds en ik fiets alleen door woonwijken. Gaat ze later als ik op mezelf woon en mijn hond 's avonds uitlaat ook bellen of ik wel thuis ben gekomen?
Ik voel me langzaam verstikken, ik wil de wereld zelf ontdekken en ik ben daar echt wel zelfstandig genoeg voor. Ik ben veel intelligenter met dingen en veel slimmer dan ze denkt. Ik weet echt wel dat ik niet op bepaalde tijdstippen ergens niet moet zijn en hoeveel glazen ik mag drinken 's avonds. Ik ben trouwens niet eens een grote alcoholvriendin.
Ik vind het ook niet leuk om dingen achter mijn moeders rug om te doen, maar anders stik ik gewoon.
Ik heb een beperking wat denk ik ook de reden is dat mijn moeder zo is, maar ik ben niet achterlijk en ik moet toch ooit een keer op eigen benen kunnen staan.
bovendien is school alles. Ik dacht dat het wel over zou gaan na mijn examen, maar blijkbaar niet. Tuurlijk is een diploma belangrijk, maar als ik geen ontspanning kan vinden, kan ik moeilijk op school concentreren. Ook heb ik geprobeerd om met mijn moeder erover te praten maar ze vat het dan op als een belediging en dan mag ik alles zelf maar uit gaan zoeken. Er zit dus geen middenweg in.
Bedankt als je dit allemaal gelezen hebt, ik moest het echt even van me afschrijven.
Update: ik wil graag met een vriendin naar nishicon, heb k mn moeder erover gebeld, gaat ze moeilijk doen want het is te ver en ik weet niet waar het is en dan verdwaal ik en ze wilt niet dat k alleen ga... ik word een beetje heel erg gek van haar. Het is trouwens maar een uurtje vanaf mijn woonplaats.
[ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 12:27 ]
There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face