• Hallo,

    Ik ben gister (mijn eerste) story begonnen en wilde net als bij mijn quizzen trefwoorden invoeren.
    Nou dacht ik dat, dat bij 'notities' dan moest dus heb ik daar de woorden ingevoerd. Vervolgens ging ik zoeken op die woorden om er zeker van te zijn dat mijn verhaal daar dan stond, alleen daar staat hij dan niet bij.
    Nu zag ik deze vraag nergens bij de hulpdesk staan. Bij andere verhalen lukt het wel als ik een trefoord invoer, om dan bij het verhaal dat ik zoek te komen.

    Alvast bedankt!
    Groetjes, Gummie


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Volgens mij kun je geen trefwoorden doen bij stories, alleen genres? Of heb ik iets over het hoofd gezien? o.O
    Niet dat ik überhaupt trefwoorden voor mijn creaties gebruik...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat dacht ik dus ook. Dat je bij stories alleen genre's kunt doen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eigenlijk apart dat het niet kan. Zou wel helpen om leuke stories te vinden denk ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah, dat verklaart waarom ik het niet kon vinden ;) Het zou het wel makkelijker maken, misschien een tip voor de moderators/beheerders hier?

    Iig erg bedankt mensjes! :)


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Misschien een domme vraag, maar als iemand haar username verandert, is haar oude naam dan ook zegmaar nog 'geclaimd' door haar? Of kunnen andere mensen die naam dan gebruiken???????????






    __________

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 6:28 ]

    Gulu22 schreef:
    Misschien een domme vraag, maar als iemand haar username verandert, is haar oude naam dan ook zegmaar nog 'geclaimd' door haar? Of kunnen andere mensen die naam dan gebruiken???????????






    __________
    kaleem


    Waarom deze serieuze up? O.o
    En ja, de naam blijft geclaimd zodat die persoon bv later die naam terug kan nemen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 18:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys