• Morem, je zou denken, een klein en gezellig stadje ... Maar dat is het niet. Het is één van de gevaarlijkste stad uit de wereld, alleen weten de mensen het zelf niet. Elke week zijn er wel moorden, maar de vraag is ... door wie ?

    Al jaren leven de weerwolven met ons mee, maar niemand weet wie ze zijn of wat ze zijn. De meeste leven in een groep en zijn ontzettend sterk. Alleen weten ze dat zelf niet altijd. Ze kunnen zo sterk zijn en mensen vermoorden. Sommige zijn gemeen en kwaadaardig, andere hebben niets slecht met je voor.
    Elke Béta heeft een hulpje nodig, samen zijn ze sterk en kunnen ze veel meer aan. Alpha's hebben twee hulpjes, en zijn de baas van een groep.


    Om te weten
    - Béta's zijn gewone weerwolven
    - Alpha's zijn weerwolven die baas zijn van een groep weerwolven. Ze zijn sterker maar ook gevaarlijk dan gewone weerwolven.
    - Oméga's zijn weerwolven zonder groep.
    - Beacon Hills is de school waar de jongeren naartoe gaan. Ze zijn er ook op internaat maar hebben veel vrijheid.
    - Elke Béta zoekt naar een hulpje. De eerste mens die hij/zij bijt wordt zijn/haar hulpje. De béta doet er mee wat hij/zij wilt maar het is altijd beter dat ze samen blijven want dan zijn ze erg sterk.
    - De Alpha's krijgen twee hulpjes
    - Het verhaal speelt zich vaak af op school of erna
    - De meeste weerwolvengroepen haten andere groepen
    - Andere vragen mogen nog altijd gesteld worden in een PB of gewoon in het topic,


    Schoolregels
    - De school begint om 8u40 en eindigt om 4u.
    - Iedereen zit op internaat.
    - Je zit in een kamer per vier (meisjes bij elkaar en jongens bij elkaar)
    - Van 16 uur tot maximum middernacht mag je doen wat je wilt buiten de school.

    Regels
    - Minimum 200 woorden
    - Geen mensen veranderen in weerwolven zonder toestemming van de quizletter
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - 16 + mag
    - Als je meer dan één week niet heb gereageerd lig je er zonder pardon uit
    - Geen perfecte personnages.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Have fun !

    Invullijstjes
    Naam en voornaam :
    Leeftijd :
    Jaar : Het zesde
    Soort : (Beta, Alpha, mens, hulpje)
    Relatie :
    In een kamer met : (kies ik maar zet toch je voorkeur)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Welke groep : (alleen voor weerwolven)
    Hulpje/meester : (alleen voor hulpjes en weerwolven)


    Rollen :
    Béta's :
    - Matthew ''Matt' Tyler Jones - Luke_Pinguin hulpje : Shannon
    - Nikolai Dimitri Chroshnov - Briar hulpje : Lucia
    - Liam Dunbar - Dereck_hale hulpje : nog onbekend
    -
    -
    Omega :
    - Jack Jones - Ninuturu
    - Hope Caola Elijah Woodward - Ladystark
    Hulpjes :
    - Lucia 'Lucie' Glina Mayn - Levinia meester/meesteres : Nikolai
    - Shannon `Shane` Lee Miller - Briar meester/meesteres : Matthew
    - Daisy “Dee” May Blackmill - ItsMeDenise meester/meesteres : Adriana
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Mensen :
    - Lydia Martin - Levinia
    - Adam Spock - Dashed
    - Stiles Stilinski - WenseKronik
    -
    Alpha's :
    - Adriana Jordan Romano - Pellegrino hulpjes : Daisy en nog onbekend
    - Blake Jason Matthews - Derek_Hale hulpjes : nog onbekend en nog onbekend

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 7:11 ]


    Everyone is good as it is, do not change people



    Naam: Matthew ''Matt' Tyler Jones.
    Leeftijd: Matt is zeventien jaar en is jarig op 18 juli.
    Leerjaar: 6de.
    Soort: Beta.
    Relatie: Wie wil?
    In een kamer met: Maakt niet uit.
    Uiterlijk: Matt heeft donkerblonde haren die hij altijd in een kuif heeft staan. Hij is ietwat bleek maar hij kan ook snel verkleuren door de zon. Hij heeft ijsblauwe ogen die vele meisjes doen smelten. Aan zijn ogen kun je zien hoe hij zich voelt, als er een vrolijke twinkeling instaat is hij blij en enthousiast maar als ze dof staan is hij verdrietig of depressief. Hij heeft ook een lippiercing die eigenlijk best goed staat bij zijn lichtroze zachte lippen. Hij draagt meestal een zwart shirt, met of zonder print, en daarbij een zwarte broek met gaten en/of scheuren, en daaronder zijn zwarte vertrouwde vans. Matt is geen body-builder maar hij heeft wel sixpack waar hij wel trots op is. Wel is Matt een beetje onhandig en laat snel dingen uit zijn handen vallen.
    Innerlijk: Matt is een lieve aardige jongen die nog geen vlieg kwaad wil doen. Hij gaat voor zijn vrienden en familie letterlijk door het vuur. Hij vindt zichzelf totaal niet perfect en is daarom soms onzeker over zichzelf. Hij is trouw aan zijn vrienden en zal alles doen wat ze van hem vragen. Matt heeft wel een minpuntje aan zijn karakter. Hij is misschien niet sluw of iemand met een kort lontje maar hij zal er alles aan doen dat zijn doelen bereikt worden hoe dan ook. Hij kan daardoor misschien arrogant overkomen maar dat is deze jongen echt niet. Wel is hij heel behulpzaam maar soft is hij niet. Hij is ook geen aansteller of iemand die zijn zin steeds doordrijft en heeft daar dan ook een hekel aan. Ook heeft hij een hekel aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn en leugenaars. Ook is de jongen maar een beetje braaf, hij is ook niet iemand die problemen in de wind slaat maar hij is wel een beetje bad-boy. Hij kan het bijna met iedereen wel vinden en hij zal met diegene al snel een vriendschap opbouwen, als ze tenminste aardig zijn tegen Matt want als je niet aardig tegen hem bent is hij dat ook niet tegen jou.
    Welke groep: Komt.
    Hulpje/Meester: Meester van Shannon.
    Extra: Matt heeft een passie voor zingen en gitaar spelen, hij kan het ontzettend goed en hij doet het dan ook bijna elke dag.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Jeej American Horror Story <3 Freak show

    Ik moet dus nog aan Asylum beginnen maar ik hoorde dat die best wel scary is? haha


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (...)
    Ik moet dus nog aan Asylum beginnen maar ik hoorde dat die best wel scary is? haha


    Asylum is het engste seizoen O_O

    Weten de mensen van de weerwolven dat ze weerwolven zijn? En iemand in Shannon geïnteresseerd?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    Weten de mensen van de weerwolven dat ze weerwolven zijn? En iemand in Shannon geïnteresseerd?


    Lijkt mij van niet... toch?

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Asylum is het engste seizoen O_O


    Ik denk dat ik die dan maar oversla HAHA


    On wednesdays we wear black

    Ik heb geen tijd, sorry.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 18:23 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Naam en voornaam : Jack Jones
    Leeftijd : 17
    Jaar : Het zesde
    Soort : Omega
    Relatie : [nog] Geen
    In een kamer met : Maakt niet uit
    Innerlijk : Hoewel Jack 17 jaar oud is en zijn lichaam helemaal volwassen is hij eigenlijk een kind die leiding nodig heeft, dit komt deels door een trauma uit zijn verleden, Jack is toen dichtgeslagen en is eigenlijk nooit meer open gegaan, hij heeft zich altijd volwassen gedragen, hoewel hij dat eigenlijk helemaal niet is. Als Jack zichzelf naar je opent zal hij zich gedragen als een klein kind, of als een puppy ook wel gezegd, hij doet dan kinderachtig en kan zelfs een beetje vervelend worden. Jack kan een beetje verlegen lijken aan het begin, het kan soms moeilijk zijn om tegen hem te praten. Als Jack zich verveeld of als hij een klas saai vind gaat hij tekenen in een schets boek die hij bijna altijd bij zich heeft, hij kan moeite hebben met het concentreren in een klas en als hij tekent dan kan hij beter luisteren naar wat de leraar zegt. Jack heeft regelmatig Black-outs, hij vertelt dat aan bijna niemand, hij vind het voelen alsof hij inslaap valt en wakker word op een vreemde plek, soms word hij wakker met bloed op zijn handen en meestal word hij wakker in het bos, hij weet niet wat hij heeft gedaan tijdens een black-out. Voordat hij een black-out krijgt gaat hij vaak kwijlen zonder dat hij weet dat hij dat doet, alsof zijn mond verlamt raakt, als iemand zegt dat hij kwijlt houd het meestal op als hij het weg veegt en 'stelt hij de black-out uit'
    Uiterlijk :


    Jack is de jongen op de foto, het meisje op de foto was zijn beste vriendin, die ook nog eens de alfa is die hem had gebeten.
    Jack is 193 cm lang en weegt ruim 85 kilo. Het eerste wat je opvalt als je hem ziet zijn zijn helder blauwe ogen, omdat hij werkelijk geen idee hoe hij het moet verbergen, het weerwolf zijnde, heeft hij altijd blauwe ogen, hij heeft deze gekregen nadat zijn tweeling broertje per ongeluk verdronk, hij praat hier nooit over en eigenlijk weet niemand dat hij een broertje had, maar hij had er iets mee te maken, zo diep dat hij blauwe ogen heeft in plaats van geel.
    Jack draagt het liefst hoodies en lange spijkerbroeken, als hij geen hoodie aan heeft draagt hij een pet of een zonnebril.
    Jack weet vaak zijn eigen kracht niet, en doet soms onhandige dingen. Ondanks zijn lengte en kracht is hij behoorlijk onderdanig, hij zal niet snel een grote mond hebben tegen andere en kijkt eerder weg dan dat hij iemand zal aankijken.
    Extra : Jack is Bi, maar heeft nog nooit een vriendje of vriendinnetje gehad. Ook heeft hij een erge hekel aan iedereen die rookt.
    Jack kan absoluut niet tegen alcohol, zelfs een klein beetje kan er voor zorgen dat hij tijdelijk verlamt raakt in bepaalde delen van zijn lichaam, een heel glas kan hem in slaap brengen alsof het een verdovend middel is.
    De alfa die hem heeft gebeten is dezelfde volle maan gestorven, Jack moest helemaal alleen achter zijn krachten komen en hoe hij daar mee om moet gaan, hoewel hij zijn krachten redelijk onder controle heeft moet hij nog veel leren en hij heeft iemand nodig [een Alfa of Beta] die hem zou kunnen helpen en hem zou sturen.
    Ondanks zijn lengte en leeftijd is Jack eigenlijk een bang en verstopt klein kind dat wilt spelen en wilt leren.

    Welke groep : [Nog] Geen
    Meesteres : Is dood

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:13 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Iemand die bij Nikolai op de kamer wil slapen ? > : )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Naam en voornaam :
    Liam Dunbar
    Leeftijd :
    15
    Jaar :
    Het zesde?
    Soort :
    Beta
    Relatie :
    /
    In een kamer met :
    Wie wil
    Innerlijk :
    Komt
    Uiterlijk :




    De onderste is Liam in weerwolfvorm
    Extra :
    Hij heeft Intermittent Explosive Disorder, wat ervoor zorgt dat hij erge woedeaanvallen kan hebben
    Welke groep :
    Komt
    Hulpje/meester :
    Wie wil?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Briar schreef:
    Iemand die bij Nikolai op de kamer wil slapen ? > : )

    Ik heb adam? Maar idk hij is een mens haha


    On wednesdays we wear black

    Ik vind het wel best, alleen dat Nikolai niet de vriendelijkste en slapste is. Mentaal en van buiten allebei niet. x)
    En nog een paar die bij Lucia en Shannon in willen, want volgens mij moeten het 4 personen zijn .. :P

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:04 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Levinia < Alydia


    Everyone is good as it is, do not change people

    Briar schreef:
    Ik vind het wel best, alleen dat Nikolai niet de vriendelijkste en slapste is. Mentaal en van buiten allebei niet. x)
    En nog een paar die bij Lucia en Shannon in willen, want volgens mij moeten het 4 personen zijn .. :P


    Ah oke, ahaha dat word nog leuk dan xd


    On wednesdays we wear black

    Wie heeft er nog allemaal een hulpje nodig, ik wil er wel nog eentje maken.


    Everyone is good as it is, do not change people