• Morem, je zou denken, een klein en gezellig stadje ... Maar dat is het niet. Het is één van de gevaarlijkste stad uit de wereld, alleen weten de mensen het zelf niet. Elke week zijn er wel moorden, maar de vraag is ... door wie ?

    Al jaren leven de weerwolven met ons mee, maar niemand weet wie ze zijn of wat ze zijn. De meeste leven in een groep en zijn ontzettend sterk. Alleen weten ze dat zelf niet altijd. Ze kunnen zo sterk zijn en mensen vermoorden. Sommige zijn gemeen en kwaadaardig, andere hebben niets slecht met je voor.
    Elke Béta heeft een hulpje nodig, samen zijn ze sterk en kunnen ze veel meer aan. Alpha's hebben twee hulpjes, en zijn de baas van een groep.


    Om te weten
    - Béta's zijn gewone weerwolven
    - Alpha's zijn weerwolven die baas zijn van een groep weerwolven. Ze zijn sterker maar ook gevaarlijk dan gewone weerwolven.
    - Oméga's zijn weerwolven zonder groep.
    - Beacon Hills is de school waar de jongeren naartoe gaan. Ze zijn er ook op internaat maar hebben veel vrijheid.
    - Elke Béta zoekt naar een hulpje. De eerste mens die hij/zij bijt wordt zijn/haar hulpje. De béta doet er mee wat hij/zij wilt maar het is altijd beter dat ze samen blijven want dan zijn ze erg sterk.
    - De Alpha's krijgen twee hulpjes
    - Het verhaal speelt zich vaak af op school of erna
    - De meeste weerwolvengroepen haten andere groepen
    - Andere vragen mogen nog altijd gesteld worden in een PB of gewoon in het topic,


    Schoolregels
    - De school begint om 8u40 en eindigt om 4u.
    - Iedereen zit op internaat.
    - Je zit in een kamer per vier (meisjes bij elkaar en jongens bij elkaar)
    - Van 16 uur tot maximum middernacht mag je doen wat je wilt buiten de school.

    Regels
    - Minimum 200 woorden
    - Geen mensen veranderen in weerwolven zonder toestemming van de quizletter
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - 16 + mag
    - Als je meer dan één week niet heb gereageerd lig je er zonder pardon uit
    - Geen perfecte personnages.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Have fun !

    Invullijstjes
    Naam en voornaam :
    Leeftijd :
    Jaar : Het zesde
    Soort : (Beta, Alpha, mens, hulpje)
    Relatie :
    In een kamer met : (kies ik maar zet toch je voorkeur)
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Welke groep : (alleen voor weerwolven)
    Hulpje/meester : (alleen voor hulpjes en weerwolven)


    Rollen :
    Béta's :
    - Matthew ''Matt' Tyler Jones - Luke_Pinguin hulpje : Shannon
    - Nikolai Dimitri Chroshnov - Briar hulpje : Lucia
    - Liam Dunbar - Dereck_hale hulpje : nog onbekend
    -
    -
    Omega :
    - Jack Jones - Ninuturu
    - Hope Caola Elijah Woodward - Ladystark
    Hulpjes :
    - Lucia 'Lucie' Glina Mayn - Levinia meester/meesteres : Nikolai
    - Shannon `Shane` Lee Miller - Briar meester/meesteres : Matthew
    - Daisy “Dee” May Blackmill - ItsMeDenise meester/meesteres : Adriana
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Mensen :
    - Lydia Martin - Levinia
    - Adam Spock - Dashed
    - Stiles Stilinski - WenseKronik
    -
    Alpha's :
    - Adriana Jordan Romano - Pellegrino hulpjes : Daisy en nog onbekend
    - Blake Jason Matthews - Derek_Hale hulpjes : nog onbekend en nog onbekend

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 7:11 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    "If I told you what I was, would you turn your back on me?"






    Naam en voornaam :
    Blake Jason Matthews
    Leeftijd :
    18
    Jaar :
    Het zesde
    Soort :
    Alpha
    Relatie :
    Komt misschien nog
    In een kamer met :
    Wie wil?
    Innerlijk :
    Blake is opgegroeid in Beacon Hills en is nooit geweest. In zijn familie was iedereen een weerwolf en al snel leerde hij ermee te leven. Controle is altijd al een groot probleem voor Blake geweest. Hij wordt al snel boos en dan kan hij echt niet meer rustig blijven. In zijn familie was er vaak ruzie omdat zijn opa de alfa was, maar sommigen hem te oud vonden. Na een lange ruzie vermoordde een oom van Blake de vorige alfa en werd die de alfa. Blake vond al het geruzie maar niets en wou maar al te graag naar de kostschool. Al snel werd het besluit genomen en nu zit hij dus hier op school. Hij is iemand die zelf niet heel veel doet maar vooral anderen dingen laat doen. Hij startte zijn eigen roedel en werd hij een alfa. Hij gebruikt zijn wolf-krachten graag om anderen te intimideren en is dan ook niet iemand die je heel graag tegen de haren in wil strijken. Hij lijkt op het eerst dus heel arrogant en bazig, maar als je hem beter leert kennen zie je dat er ook een andere kant aan hem is. Doordat hij een weerwolf is en bang is dat hij anderen pijn doet, sluit hij bijna iedereen buiten. Om zijn vertrouwen te winnen, moet je veel doorzettingsvermogen hebben, want hij laat zijn masker niet snel vallen. Als hij dat heeft gedaan zie je echter dat hij erg slim is en ook heel lief kan zijn. Toch doet hij zijn best om zijn player-imago hoog te houden. Want hoewel hij doet alsof hij nooit verliefd is en geen waarde hecht aan meiden, is dat niet zo. Hij geeft al heel snel om mensen en dat is ook een rede om mensen buiten te sluiten voor hem. In zijn vrije tijd is Blake het liefst in de sportzaal. Hij houdt ontzettend veel van basketbal, hoewel hij andere sporten ook erg leuk vindt. Zijn pack probeert hij ook een beetje in vorm te houden zodat ze gevechten aan zouden kunnen, hoewel hij geen fan is van gevechten. Hij is van mening dat alle bovennatuurlijke wezens in Beacon Hills in vrede samen moeten leven zodat mensen geen bedreiging meer vormen. Hij voelt zich al snel bedreigd doordat hij als kleine jongen al achterna gezeten werd door jagers die alle weerwolven dood wouden. Blake was een keer bijna vermoord, maar zijn broer had hem nog net gered. Toch heeft hij nog altijd een litteken op zijn arm waar een pijl hem geraakt heeft. Hij heeft nog steeds een litteken, wat hij niet probeert te verbergen. Hij ziet het als een teken van dat je niemand kan vertrouwen. Muziek is iets wat Blake ook erg belangrijk vindt. Hij vindt bands of zangers/zangeressen leuk of hij heeft er een hekel aan, bij hem is er geen tussenweg. Als iemand van mening met hem verschilt qua muziek, wil hij niet meer met die persoon over muziek spreken. Als iemand echter dezelfde smaak heeft, is het een gespreksonderwerp dat hij graag gebruikt. Boeken vindt hij ook geweldig omdat hij het fijn vindt om in een andere wereld te zitten. Van de wereld om hem heen wordt hij al snel chagrijnig omdat hij niet meer ziet wat er goed aan is. Alle mensen die proberen gelukkig te worden en daardoor anderen totaal vergeten. Over zelfmoord denkt hij wel eens na, maar hij wil de wereld beteren. Hoewel het heel nobel klinkt, is het voor hem niet echt zo. Hij ziet het meer als iets wat nodig is.
    Uiterlijk :
    De donkere ogen en het gespierde lichaam van Blake lijken veel meisjes aan te trekken. Hij heeft een donker uiterlijk en zijn duistere, mysterieuze blik doet daar nog een schepje bovenop. Meestal draagt hij een short met een t-shirt. Hij houdt van bandshirts maar dan wel alleen met bands die hij leuk vindt. Zijn haar staat vaak overeind met gel. Hij besteedt veel tijd aan zijn uiterlijk en dan vooral aan zijn haar. Als het niet helemaal goed zit wordt hij snel boos en moet er iets op, zoals een pet of muts. Als iemand eraan zit kan hij echt boos worden omdat hij er echt zijn best voor doet om het zo te doen. Het zit dan meestal ook in een strak kapsel, hoewel hij het soms expres warrig op zijn hoofd laat liggen aangezien hij dat wel iets vindt hebben. Hij probeert er dan zo nonchalant mogelijk uit te zien, hoewel hij zich er best wel bewust van is dat hij er goed uitziet. Hij vindt uiterlijk belangrijk omdat het de eerste indruk is die mensen van je krijgen en hij met zijn uiterlijk bereikt dat ze hem gevaarlijk achten.
    Extra :
    Blake heeft last van ernstige ADHD en daardoor heeft hij heel veel moeite met opletten tijdens lessen. Hij doet wel zijn best maar het gaat niet altijd goed.
    Welke groep :
    Zijn eigen

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 18:05 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ...

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 9:47 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    "Fuck Karma. The best revenge comes from me..."
    Naam en voornaam:
    Adriana Jordan Romano. Door vrienden wordt ze wel eens 'AJ' of 'Adri' genoemd.
    Leeftijd:
    17.
    Jaar:
    Het zesde
    Soort:
    "A Beta or Omega can become an Alpha through strength of character or force of will alone."
    True alpha.
    In een kamer met:
    Maakt mij niet uit.
    Welke groep:
    Ze heeft haar eigen pack.

    "Look, I may be small. But I will definitely kick your ass."
    Uiterlijk:
    Adriana had ooit lichtbruine lokken van zichzelf, maar ze is op haar 13e begonnen met verven. Ze heeft onderhand al bijna elke kleur gehad, van zwart tot felroze en van donkerrood tot lichtgroen. Toch is ze nu al zeker een jaar trouw aan haar blonde lokken die ze goed bij houdt. Ze heeft er nog wel eens wat gekleurde plukjes in zitten, maar de meeste mensen herkennen haar nu toch wel aan haar lichte haar.
    Adriana heeft een mooi gezichtje dat geen oneffenheden kent. Adriana heeft geen vette huid, het neigt meer naar de droge kant. Dit lost ze echter gewoon op door een creme. Adriana heeft ogen waar ze zelf best trots op is. Ze heeft donkerblauwe kijkers met grijze stipjes die vooral in het licht erg opvallen. Meestal is er ook een iets wat speelse blik in te vinden. Deze kleuren in echter rood in wolfvorm. Haar ogen maakt ze vaak op met donkere make up, zodat ze beter opvallen. Op haar lippen doet ze of lipbalsem of wat lippenstift als ze daar zin in heeft.
    Adriana is met haar 1.66 een kleine dame waar iedereen bovenuit steekt. Dit betekent echter niet dat ze geen uitdaging voor je is, de meeste mensen vergissen zich daarin wel. Voor een kleine dame is ze namelijk erg sterk, al helemaal in wolfvorm. Adriana is slank met toch wel vrij volle curves waar ze trots op is. Ze heeft geluk dat ze zo'n type is dat veel kan eten en weinig aankomt, daar maakt ze graag gebruik van.
    Twee dingen die ook echt bij Adriana horen zijn piercings en tattoos. Ze heeft er zelf vrij veel die ze met trots showt. Ze heeft een een tongpiercing, twee in haar nek, een navelpiercing en drie piercings in elke heup. Ook heeft ze vrij veel gaatjes over haar oren verspreid. Omdat ze een weerwolf is moesten haar tattoo's gebrand worden in haar huid, maar daar heeft ze nooit spijt van gehad. De eerste die ze heeft is een 'Spiral tattoo'. Dit is het teken van wraak onder de weerwolven, maar ook het symbool dat elke weerwolf van de Romano familie met zich meedraagt. Ook heeft ze een maan tattoo in haar nek staan. Tot slot heeft ze een 'sugar skull' boven haar linkerenkel.

    "She's a real Romano. Smart, daring, charming... In love with revenge, and respect is something she will always get."
    Innerlijk:
    • Sociaal •
    Adriana is gewoon zo'n meisje dat iedereen aantrekt als een magneet. Ze is altijd wel in voor een praatje hier en daar en is ook altijd op de beste feesten te vinden. Adriana heeft een grote vriendengroep en heeft geen moeite die te onderhouden. Of die enorme groep ook allemaal échte vrienden voor haar zijn is een ander verhaal. De meeste mensen in haar contactenlijst zijn er alleen maar zodat ze de laatste nieuwtjes weet, er zeker van is of er geen geweldig feest is dat weekend of voor een praatje als ze zich verveelt. De mensen die zij als échte vrienden beschouwt merken dat al snel. Ze zal dan altijd achter je staan of ze het nou met je eens is of niet. Want de enige die dan je mening af mag kraken is zij zelf en dan is ze meestal nog lief voor je ook. Adriana is erg beschermend over de vrienden die ze in dat speciale groepje heeft zitten en ze gaat voor hen door het vuur.

    • Intelligent •
    Hoewel velen het niet denken door haar looks en gedrag, is Adriana best intelligent. Ze kan over de meeste onderwerpen makkelijk mee praten. Als ze iets uitlegt merk je ook gelijk dat ze weet waarover ze het heeft. Dit maakt haar dan ook vrij zeker. Haar plannen zijn meestal waterdicht. En mocht het mis gaan, dan heeft ze al snel weer een oplossing.

    • Uitdagend •
    Als je Adriana met één woord moest beschrijven, dan zouden veel mensen zeggen 'uitdagend'. Het is gewoon iets wat ze altijd al gehad heeft. Bij alles wat ze zegt hoopt ze er een reactie uit te krijgen bij de ander, dat vind ze altijd leuk. Adriana weet dat ze allerlei reacties los kan maken bij mensen. Mensen boos maken, dat vind ze alleen maar grappig. Mensen irriteren? Geweldig en al helemaal als ze die persoon niet mag. Het leukste vind ze nog wel als ze uitdagend gedrag terug krijgt, want dan weet je eigenlijk nooit wat eruit gaat komen. Adriana houdt niet van voorspelbare dingen, dus dat vind ze altijd leuk.

    • Sarcastisch •
    Adriana houdt van sarcasme en gebruikt het zelf dus ook vaak. De sarcasme druipt er meestal vanaf in haar opmerkingen, natuurlijk helemaal als er domme vragen worden gesteld. Haar sarcasme is door de jaren heen wel gegroeid. Adriana zal het zelfs in de meest benauwde situaties gebruiken.

    • Charmant •
    Adriana is dat meisje dat zich overal uit kan helpen door haar charmes. Ze weet perfect wat ze moet zeggen in welke situatie en wanneer. Dit zorgt ervoor dat velen haar mogen en al veel jongens als een blok voor haar zijn gevallen. Adriana weet dat haar charmes helpen met flirten, dus ze gebruikt dat maar al te graag in haar voordeel. Adriana is niet sletterig en gaat ook zeker niet van jongen tot jongen. Het liefst is ze ook single, of ze moet een heel speciaal iemand tegenkomen. Flirten gebruikt ze vaak alleen om dingen voor elkaar te krijgen

    • Wraakzuchtig •
    Wraak is een bekend iets in de Romano familie. Iedereen daar groeit ermee op dat je altijd wraak moet nemen als je onrecht is aangedaan. Daarom zal Adriana er nooit over twijfelen om iemand terug te pakken voor iets, ze kan daar ook aardig ver mee gaan als je haar niet tegenhoudt. Of je het haar echt kwalijk kan nemen weet niemand. Ze leerde het sinds ze een kind was, dus het is iets wat gewoon in haar systeem is opgeslagen. Adriana gelooft niet in karma. Ze vind karma te langzaam en neemt altijd zelf het heft in handen.

    • Respect •
    Respect is iets wat Adriana veel krijgt, en ze weet zelf niet precies waarom. Haar status, haar familie, haar gedrag. Ze weet het echt niet. Dit betekent niet dat ze het niet leuk vind. Ze houd van de respect die ze krijgt en weet dat ze daardoor ook een betere leider kan voorstellen. Adriana is dat type dat respect voor je heeft als je dat ook voor haar hebt. Dit waarderen mensen wel. Het is dus niet zo dat het eenzijdig is.


    Extra:
    Adriana kan in een daadwerkelijke wolf veranderen. Deze heeft dan rode ogen met een zwarte vacht en wat lichtere strepen. Dit doet ze echter niet vaak, alleen bij grote gevechten. Haar 'wolf vorm' bestaat dus meestal alleen uit felrode ogen, scherpe tanden en scherpe klauwen.
    De reden dat Adriana zo krachtig is als alpha is omdat haar familie al eeuwen terug gaat. Of de Romano familie bij de eerste weerwolven hoorde is niet bekend, maar dat het weerwolfgen al lang in de familie zit is zeker. Dit heeft echter ook een nadeel. De naam is bekend, dus hunters en andere weerwolven weten gelijk met wie ze te maken hebben wat nogal slecht kan uitpakken.

    Hulpje/meester :
    Wie?
    Relaties:
    Blake Jason Matthews ~ Flirts

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 23:29 ]


    El Diablo.

    Hoi,
    Even melden dat er iets nieuw is bij het invullijstje voor degene die het nog niet hadden gezien.

    Hulpje/meester : (alleen voor hulpjes en weerwolven)


    Everyone is good as it is, do not change people

    ik wil wel graag meedoen alleen kijk ik dus echt totaal geen teen wolf, haha


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    ik wil wel graag meedoen alleen kijk ik dus echt totaal geen teen wolf, haha


    Helemaal niet erg, hoor. Alles wat je moet weten staat in het topic, en als je nog vragen hebt mag je ze nog altijd stellen.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)

    Helemaal niet erg, hoor. Alles wat je moet weten staat in het topic, en als je nog vragen hebt mag je ze nog altijd stellen.


    Ah oke bedankt! Zou ik dan een mens mogen reserveren? :)


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (...)

    Ah oke bedankt! Zou ik dan een mens mogen reserveren? :)


    Ja, vrouw of man ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)

    Ja, vrouw of man ?


    A man please c:


    On wednesdays we wear black


    Naam en voornaam : Stiles Stilinski
    Leeftijd : 17, 28 december
    Jaar : Het zesde
    Soort : mens
    Relatie : -
    In een kamer met : -
    Innerlijk : Stiles is een humoristische jongen die zijn eigen mening zegt, hij kan erg sarcastisch zijn maar dit maakt hem soms erg grappig. Stiles is een zorgzame jongen hij geeft veel om zijn vrienden, als hij de kans kreeg zou hij zijn leven geven voor die van zijn vrienden. Eigenwijs is een woord die wel het beste bij Stiles past, hij trekt vaak zijn eigen plan en gaat erop af zonder aan de consequenties te denken. Door dit gedrag komt hij snel in de problemen terecht. Hij heeft echt zijn hart op de juiste plaats en toont dit ook.
    Stiles is ook best slim, alleen is dat op school niet zo te zien. Hij heeft een andere manier van denken, out side of the box, hierdoor komt hij met de meest vreemde ideeën en bizarre oplossingen. Toch zijn deze ideeën soms erg goed en werken zijn plannen.
    Uiterlijk : Stiles draagt waarin hij zich goed voelt, spijkerbroek, sneakers, geblokt shit of plain t-shirt en meestal met een vest. Simpel en makkelijk vind hij het prettigst.
    Extra : Stiles zijn moeder is een paar jaar geleden overleden, hij voelt zich er erg schuldig over ook al is het niet zijn schuld. Verder zijn vader is de sheriff van het dorp en komt dus af en toe langs op school als er iets gebeurd is.

    waarom hebben mensen zo'n overdreven lange uiterlijk beschrijving x)

    WenseKronik schreef:
    waarom hebben mensen zo'n overdreven lange uiterlijk beschrijving x)


    Dat snap ik ook niet, hoewel ik het nu wel gedaan heb. Ik verveelde me x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik maak me karakters altijd uitgebreid, ik heb er niet echt een reden voor x)
    Ik ben wel klaar, ongeveer. Iemand die een relatie wil hebben met Adriana of?


    El Diablo.

    PeIIegrino schreef:
    Ik maak me karakters altijd uitgebreid, ik heb er niet echt een reden voor x)
    Ik ben wel klaar, ongeveer. Iemand die een relatie wil hebben met Adriana of?


    Wauw, jou personage is echt uitgebreid :o
    Dat kan ik echt niet, ik ben echt al heel blij met mijn rol. Maar Blake is nog vrijgezel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Wauw, jou personage is echt uitgebreid :o
    Dat kan ik echt niet, ik ben echt al heel blij met mijn rol. Maar Blake is nog vrijgezel.


    Haha, je leert het door de jaren heen. :]
    Mhm, misschien dat de 2 in het begin nog 'flirts' zijn? Als jij dat goed vind ofcourse.


    El Diablo.