• Hoi Allemaal,

    Ik met een nog een paar andere zijn een stichting begonnen en nu willen we onze facebookpagina promoten.
    En ik vroeg met af of iemand nog bruikbare tips heeft?
    Zo niet hoef je geen berichtje achter te laten ;)
    Maar misschien dat hier nog iemand is die er handig mee is.

    Liefs
    Michelle


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Nee, sorry!:Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ___ schreef:
    Nee, sorry!:Y)


    "Zo niet hoef je geen berichtje achter te laten ;)" *Kuche* :')



    Je zou via je gewone accounts kunnen promoten, mensen vragen om het te delen enzo. Ik denk dat social media de beste oplossing is, gezien jullie geen geld willen betalen.

    Kuekuatsu schreef:
    (...)

    "Zo niet hoef je geen berichtje achter te laten ;)" *Kuche* :')



    Je zou via je gewone accounts kunnen promoten, mensen vragen om het te delen enzo. Ik denk dat social media de beste oplossing is, gezien jullie geen geld willen betalen.


    Hoeft dus niet, maar het mag wel! :Y)



    Maar OT: Ik heb werkelijk geen flauw idee. Als je het weet, vertel je het me dan? :p
    Maar mensen vragen het te delen zoals Kuekuatsu al zegt is denk ik ook wel de beste manier.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook twee eigen pagina's. Ik heb inderdaad iedereen die ik ken uitgenodigd en eens in de zoveel tijd deel ik de pagina en vraag ik mensen om me te helpen het meer naamsbekendheid te geven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Geld moet je sowieso niet betalen, vaak krijg je vooral likes van fake-accounts.

    Vraag gewoon je vrienden om het te delen, ze willen je vast wel helpen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Geld moet je sowieso niet betalen, vaak krijg je vooral likes van fake-accounts.

    Vraag gewoon je vrienden om het te delen, ze willen je vast wel helpen.


    De ene keer dat ik het heb gedaan, kreeg ik zelfs helemaal geen likes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    oke , thanks :)
    Deze opties had in inderdaad ook al zelf overwogen maar ik dacht misschien heeft iemand nog iets heel speciaals.
    Jammer genoeg blijkt van niet ^^ Maar dan ga ik gewoon door op de manier zoals ik al deed.
    Bedankt allemaal voor het meedenken !


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Zet hem hier neer :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    https://www.facebook.com/poppenkastfestival

    Hij staat ook in mijn onderschrift ;)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 22:08 ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !