• Dit is een zeik tpoic dus yolo.
    Ik heb al van ongeveer een crush op een jonge die in mijn nieuwe school zou zitten , en ja ik ben dus zo zo zo ontzichtbaar voor hem haha . Hij heeft al een heel gesprek gehad met heel mijn vriendengroep , maar hij start het gesprek me hjn als ik weg ga. En hij volgde mij ook niet terug op insta haha oke ik overdrijf mss een beetje , maar ik heb zo al mijn moed opgerapen om hem te volgen . En hij wou vandaag gewoon kijken of mijn beste vriendin geld had voor zichzelf. Damn ik ben dus belachelijk


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Ik kon niet veel opmaken uit de zin: ''maar hij start het gesprek me hjn als ik weg ga.'' Ik bedoel, je kunt ook zelf een gesprek beginnen - misschien zijn nummer vragen? Het is moeilijk daar onder uit te komen. Insta daarbij betekent weinig, waarschijnlijk keek hij er gewoon over heen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mr. Cellophane, that should be my name. Voor de rest snap ik vrij weinig van het verhaal, eigenlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    Mr. Cellophane, that should be my name. Voor de rest snap ik vrij weinig van het verhaal, eigenlijk.


    Sorry ik zit op mijn gsm en ben moe . Maar ja kort en simpel : hij schenkt aan iedereen aandacht behalve aan mij


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Californication schreef:
    Ik kon niet veel opmaken uit de zin: ''maar hij start het gesprek me hjn als ik weg ga.'' Ik bedoel, je kunt ook zelf een gesprek beginnen - misschien zijn nummer vragen? Het is moeilijk daar onder uit te komen. Insta daarbij betekent weinig, waarschijnlijk keek hij er gewoon over heen.


    Zijn nummer vragen ? Hij gaat denken wat wil die trol van mij ? Hahah


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Lushella schreef:
    (...)

    Sorry ik zit op mijn gsm en ben moe . Maar ja kort en simpel : hij schenkt aan iedereen aandacht behalve aan mij

    Ah oké. Het zou natuurlijk kunnen dat hij verlegen is rond jou, of dat jij ongemakkelijk bent rond hem omdat je hem leuk vindt en hij dat opvat als gereserveerdheid of zo. Ik denk dat je gewoon zelf eens tegen hem moet gaan praten. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ten eerste mag je niet zo denken over jezelf, iedereen is mooi opzij of haar manier, Ten tweede zou ik doen wat Californication zei, zijn nummer vragen. Het is misschien eng, maar wie weet komt het goed :) En je kan inderdaad ook gewoon een geprek beginnen met hem, of nog makkelijker, als je is een keertje voorbij hem komt, gewoon Hey of Hoi zeggen, of gewoon maar lachen fzow?


    I fake a smile, so I won't let you down

    Lushella schreef:
    (...)

    Sorry ik zit op mijn gsm en ben moe . Maar ja kort en simpel : hij schenkt aan iedereen aandacht behalve aan mij

    Misschien denk je die dingen, van hoe hij tegen je zou doen, alleen maar. Misschien is het helemaal niet zo, hoewel dat wel heel erg kan lijken. Dus slaap gewoon lekker, als je minder moe bent denk je dat soort dingen ook minder snel.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Als hij met jou vriendinnen praat, moet ook ingaan op het gesprek en dingen vragen. Gewoon gezellig meedoen. En dat had ik ook een keer gehad dat iemand die ik heel belangrijk vond mij niet terugvolgde. Maar later bleek hij het inderdaad niet eens gemerkt te hebben hahaha. Ontvolg en volg hem anders opnieuw. Of like zijn foto, zodat hij het opmerkt. En zodra hij jou terugvolgt, moet je weer een hele leuke foto posten zodat hij dat ziet en weer terugliked. Hahaha

    Feriha schreef:
    Als hij met jou vriendinnen praat, moet ook ingaan op het gesprek en dingen vragen. Gewoon gezellig meedoen. En dat had ik ook een keer gehad dat iemand die ik heel belangrijk vond mij niet terugvolgde. Maar later bleek hij het inderdaad niet eens gemerkt te hebben hahaha. Ontvolg en volg hem anders opnieuw. Of like zijn foto, zodat hij het opmerkt. En zodra hij jou terugvolgt, moet je weer een hele leuke foto posten zodat hij dat ziet en weer terugliked. Hahaha


    wat was dit ookalweer

    Feriha schreef:
    Als hij met jou vriendinnen praat, moet ook ingaan op het gesprek en dingen vragen. Gewoon gezellig meedoen. En dat had ik ook een keer gehad dat iemand die ik heel belangrijk vond mij niet terugvolgde. Maar later bleek hij het inderdaad niet eens gemerkt te hebben hahaha. Ontvolg en volg hem anders opnieuw. Of like zijn foto, zodat hij het opmerkt. En zodra hij jou terugvolgt, moet je weer een hele leuke foto posten zodat hij dat ziet en weer terugliked. Hahaha


    Nja ik denk dat hij denkt dat ik een crush op hem heb (wat ook de waarheid is ) en dat het daarom awkward is ? Ma pffft kweet het echt niet , hahaha vandaag tekent hij een hartje op de hand van mijn vriendin en hij begint een heel gesprek met mijn ander vriendin . Oke sorry haha ik voel mij gewoon zo idk onzeker ofso


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Een beetje afstand nemen, denk ik. Je moet heus niet hard to get spelen of zo, dat vind ik persoonlijk ook een heel slechte "tactiek", maar misschien valt het wel heel erg op dat je een crush op hem hebt, maar heb je dat zelf niet door, en kom je dus zeg maar een beetje stalkerig over. Ik zeg heus niet dat het zo is, maar het is altijd mogelijk - meestal heb je zelf niet goed door hoe je overkomt op anderen. Relax en doe alsof hij helemaal je crush niet is, maar een gewone random jongen die je niet kent en met wie je wel bevriend wilt worden. Probeer ook zelf eens een gesprek aan te knopen, misschien is-ie gewoon wat verlegen. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    Een beetje afstand nemen, denk ik. Je moet heus niet hard to get spelen of zo, dat vind ik persoonlijk ook een heel slechte "tactiek", maar misschien valt het wel heel erg op dat je een crush op hem hebt, maar heb je dat zelf niet door, en kom je dus zeg maar een beetje stalkerig over. Ik zeg heus niet dat het zo is, maar het is altijd mogelijk - meestal heb je zelf niet goed door hoe je overkomt op anderen. Relax en doe alsof hij helemaal je crush niet is, maar een gewone random jongen die je niet kent en met wie je wel bevriend wilt worden. Probeer ook zelf eens een gesprek aan te knopen, misschien is-ie gewoon wat verlegen. ;3


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik wil je niet verdrietig maken maar er is een kans dat hij iets ziet in een van je vriendinnen. Hij hangt bij jullie groepje rond, praat er lange tijden mee en bij één bijzonder meisje tekend hij zelfs een hartje op de hand. Dit alles is geen goed teken voor jou, maar het positieve punt hierin is dat ik maar iemand van internet ben die jou, je crush en je vriendinnen niet kent en alleen maar lees wat voor info jij me geeft en zich natuurlijk nog veel meer afspeeld.
    Mocht ik er in ieder geval niet heel erg langs zitten dan moet ik er wel bij zeggen dat je vriendin hier natuurlijk niets aan kan doen, ze heeft de gevoelens van een ander niet in de hand, maar als zij van jou gevoelens weet kan ze wel rekening houden met jou. Ik zou gewoon doen wat hierboven al is gezegd. Zorg er voor dat je opvalt, dat hij je ziet staan en laat hem je leuk vinden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zou persoonlijk niet naar zijn nummer vragen, maar gewoon eens gedag zeggen. Bovendien komt hij ongetwijfeld ook wel een keertje als jij erbij staat en probeer je dan gewoon een beetje te mengen in het gesprek.

    Ik denk niet dat hij doorheeft dat je 'm leuk vindt, aangezien je nooit met hem praat, tenzij je de godganse dag naar hem zit te staren. Daar had ik vroeger een handje van en dan vinden ze je alleen maar een creep. :')


    Every villain is a hero in his own mind.