Juist, Samantha (Yoda/Inquisitor) en ik zoeken iemand die een leuke cover kan maken voor onze supernatural fanfic!
Titel: Amnesia Enigma[Supernatural fanfic]
klik
klik
en klik
Deanie boy mag in het midden boven, die andere twee moeten naar elkaar toe staan, dus één van die foto's moet nog gespiegeld worden.
Leef jullie uit
- Home
- Forum
- Covers en Trailers
- Wij zoeken een cover [25 credits beloning]
Wij zoeken een cover [25 credits beloning] - Covers en Trailers
-
22 sep 2014 - 22:1723 sep 2014 - 21:47
http://oi61.tinypic.com/21nh2lz.jpg
En hier is mijn poging. Ik vond het erg leuk om het te gaan maken :')Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••
24 sep 2014 - 13:33Sketches schreef:
Als er iets anders moet, moet je het zeggen. Ik weet niet of het kleuren schema etc. matched bij je verhaal maar alles kan aangepast worden. ^^
Deze vind ik echt zo mooi, hoe je met die kleuren werkt! Prachtig~My Mind Is Free~
24 sep 2014 - 15:54Ik denk dat dit de lelijkste is die ik tot nu toe heb gemaakt.
ja, tot nu toe. Ik ga net zo lang door tot je kiest! Ik ben een stalker, I know.
Eigenlijk heb ik heel veel huiswerk, maar dit is leuker.
You can only love someone... If you first love yourself.
24 sep 2014 - 15:55MysteryLove schreef:
Ik denk dat dit de lelijkste is die ik tot nu toe heb gemaakt.ja, tot nu toe. Ik ga net zo lang door tot je kiest! Ik ben een stalker, I know.
Eigenlijk heb ik heel veel huiswerk, maar dit is leuker.
Die van mij is vierkant. Ik ben een trendsetterYou can only love someone... If you first love yourself.
24 sep 2014 - 17:16Ik kan ook nog wel wat proberen vandaag,
“If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes
24 sep 2014 - 19:38Pientie schreef:
(...)
Deze vind ik echt zo mooi, hoe je met die kleuren werkt! Prachtig
Dankje!''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''
24 sep 2014 - 20:19Waouh, hier zitten echt super mooie tussen, hier kan ik niet meer tegen op... xd ((:
Tyler Joseph | Josh Dun | Brendon Urie | Kian Lawley | Norman Reedus
24 sep 2014 - 20:5624 sep 2014 - 21:32
Kan echt niet met een paar anderen hier concurreren, en het is niet helemaal wat ik wilde dat het zou worden. Maar oke xp[ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 21:32 ]
"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]
3 okt 2014 - 11:11