• Vandaag had ik een feestje, maar ik heb teveel gedronken dus kwamen mij ouders mij halen.
    Maar het schijnt dat ik een meisje heb geslagen.

    Ik kan echt niet meer met mezelf leven nu, het liefst van allemaal wil ik dood, ik zie het echt niet meer zitten en weet niet wat ik nu moet doen :(


    Niet geschoten is altijd mis..

    Gosh, daar kon je toch niks aan doen. Niemand kan zichzelf nog in de hand houden als ze teveel gedronken hebben. En stel je niet zo aan, dat meisje is heus niet doodgegaan alleen maar omdat je d'r sloeg. Je moet het gewoon vergeten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Joey, ik weet hoe erg je het vind als jongens meisjes slaan.
    Maar als meisje [gevoelig meisje] zijnde, weet ik dat het niet de hel is. Ze slaan gewoon terug ;)
    Nee maar ff serieus, doe normaal.
    Je leven is heus niet voorbij als je per-ongeluk [nadruk op per-ongeluk] een meisje slaat.



    Eva ^^


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Joey, ik weet hoe erg je het vind als jongens meisjes slaan.
    Maar als meisje [gevoelig meisje] zijnde, weet ik dat het niet de hel is. Ze slaan gewoon terug ;)
    Nee maar ff serieus, doe normaal.
    Je leven is heus niet voorbij als je per-ongeluk [nadruk op per-ongeluk] een meisje slaat.



    Eva ^^


    Helemaal mee eens.

    Geef je leven er absoluut niet voor op! Dat heeft geen zin.

    x(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Mensen weten wel wanneer je dronken bent, en aangezien je dit deed terwijl je dronken bent vergeven die mensen je vast wel.

    En je weet toch wel dat je nu de meisjes heel erg discrimineert? :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Joey, ik weet hoe erg je het vind als jongens meisjes slaan.
    Maar als meisje [gevoelig meisje] zijnde, weet ik dat het niet de hel is. Ze slaan gewoon terug ;)
    Nee maar ff serieus, doe normaal.
    Je leven is heus niet voorbij als je per-ongeluk [nadruk op per-ongeluk] een meisje slaat.

    Eva ^^


    klopt!


    it's cool to know nothing.

    Overdrijven kan ook ><.


    -

    Ik heb gistere SM gedaan xD
    en ja ik kan nog leven met mezelf xD

    Whahaaa xD ook dan ^^


    Your Butt is Mine!

    Get over it, dat komt wel weer in orde. ^^

    Iedereen slaagt wel eens een meisje. :X
    (voor te spelen ofzo kan ook xd')


    None but ourselves can free our minds.

    Zie het als een nieuw begin. Voor alles is een eerste keer. Nu weet je ten minste hoe je je erover voelt, en nu weet je ten minste dat je het nooit meer wilt doen! Bravo, zou ik zeggen. Je hebt weer iets bij geleerd :').


    rules don't stop me

    Dat is behoorlijk dom, ja.
    Maar het zou pas echt erg zijn als je niet van deze fout zou leren.
    Na een tijdje kun je je er overheen zetten en dan komt het wel weer goed :)


    I clicked my heels and wished for you.

    Zie het als een nieuw begin. Voor alles is een eerste keer. Nu weet je ten minste hoe je je erover voelt, en nu weet je ten minste dat je het nooit meer wilt doen! Bravo, zou ik zeggen. Je hebt weer iets bij geleerd :').


    Everyone is people - Tim Baker

    1: Je eroverheen zetten. Wees in staat jezelf te vergeven, in de allereerste plaats. En natuurlijk dat alcohol gebruik wat omlaag brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Btw, Joey, zei je me paar dagen geleden niet dat je geen druppel meer zou aanraken? :'D

    Overdrijven kan ook hoor (cat) Zo erg is dat tegenwoordig niet meer, meiden slaan gewoon terug ;D


    -