Aidan schreef:
Ik ga je één tip geven die veel meer mensen nodig hebben en kunnen gebruiken. Word niet verliefd over het Internet, het is heel leuk dat jullie goed kunnen praten , maar jij kan zijn reacties niet zien en jullie hebben beide tijd om het zo mooi mogelijk te verwoorden. Maar als je in een echt gesprek zou zijn, is het misschien wel heel anders.
-Ik probeer niet te zeggen dat internetrelatie's slecht zijn , maar het is heel moeilijk-
Nah, ik ken heel erg veel mensen die zo bij elkaar gekomen zijn en zo zijn gebleven. Dus ik vind het verre van moeilijk.
Juist omdat je best wel snel leert open tegen elkaar te zijn, wat normaal gesproken in RL moeilijker zou zijn geweest.
Natuurlijk gaat het niet altijd goed, maar dat geldt evenzogoed voor relaties die niet via internet zijn ontstaan. Daar is men in een verliefde bui net zo blind voor andermans mankementen. Bovendien zijn er zat mensen die 'op het eerste gezicht' verliefd zijn. Je kunt verliefdheid niet afdwingen totdat je iemand goed genoeg kent om erop verliefd te worden.
Ik zou lekker een keertje afspreken, maar wél met iemand erbij die je vertrouwt. Gewoon voor de zekerheid. Je weet immers nooit 100% zeker of diegene is zoals hij zich voordoet.
[ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 9:51 ]
Every villain is a hero in his own mind.