• Ik kruip in de huid van de 17 jarige Elizabeth Sunday. Elizabeth woont met haar ouders in Northwich. Ze heeft 1 oudere zus , ze kunnen niet goed met elkaar opschieten . Ze hebben wel eens regelmatig en hevige ruzie maar als het er op aan komt steunen ze elkaar en nemen het voor elkaar op.
    Het is de vooravond van halloween . Iedereen loopt verkleed door de straten van Northwich . Sommige gaan langs bij deuren , maar de meeste van Elizabeths leeftijd naar een feest in de buurt . Ze ga die avond naar een feestje een paar straten verder van haar huis . Ze amuseer zich die avond heel goed , het is ook de mooiste avond van haar leven. Want er gebeuren namelijk bijzondere dingen . Als ze thuis komt is niemand thuis haar ouders zijn een weekje op vakantie en haar zus zou vast niet thuis zijn. De volgende ochtend werd ze wakker en doet een vreemde ontdekking in hun achter tuin. Ze loopt er naar toe en ze krijgt een in enorme schok te verwerken

    Als je dit leuk vind klinken neem dan maar eens een kijkje naar mijn story en als het je aan staat neem dan een abo (: het heeft ook al één hoofdstuk

    hier is alvast de link http://www.quizlet.nl/chapters/1229930/001/

    en een foto

    Niet gemeen/aanvallend bedoeld of zo, maar ga je voor elk nieuw hoofdstuk een nieuw topic aanmaken? Ik erger me er niet aan, maar andere Q'ers zullen dat wel doen. Ik vertel het alleen maar.

    Verder veel succes en plezier met het schrijven van je verhaal. (:
    Als je tips wil voor je verhaal, kun je een beta-reader aanvragen voor je hoofdstukken. Mij heeft het ook ontzettend geholpen! c:


    Some people are art and do art at the same time

    Je mag niet telkens reclame maken voor hetzelfde verhaal. Het is ook in de huisregels te vinden.

    Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken.


    -

    Dit is ook de laatste keer... @pama bedankt voor de tip ;)