• Ergens buiten New York, in Amerika, staat de Williams High School. Op een dag krijgt de school er eindelijk weer nieuwe leerlingen bij. Als de leerlingen eenmaal hun eerste schooldag achter de rug hebben blijkt dat ze de school helemaal niet normaal is, want de hele school zit vol met Shape-Shifters. Ook komen de leerlingen erachter dat ze door de school uitgekozen zijn omdat ze zelf ook Shape-Shifters zijn. Natuurlijk brengt dit een hoop lol en chaos met zich mee maar toch hebben de nieuwe leerlingen er moeite mee om het niet te vertellen aan de normale mensen buiten de school. Alles voor de leerlingen is nieuw, maar ze krijgen hulp met het veranderen in het dier maar krijgen ook de kennis die ze nodig hebben om te weten wat je wel en niet moet doen als je een Shape-Shifter bent. Kortom, dit is een groot avontuur voor de nieuwe leerlingen, want ze krijgen een fantastische schooltijd die ze niet snel vergeten.


    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet, elke Shape-Shifter is gelijk.
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag altijd oefenen met je Shape-Shifting maar zorg dat je anderen niet stoort.
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert het dier waar je in kan veranderen, en wees dus niet teleurgesteld als je dit dier niet leuk vind, het is aan jou toegewezen.
    8. Je laat de dierlijke instincten jezelf niet overnemen want dan raak je volledig de controle over jezelf kwijt.
    9. Je krijgt een bepaalde badge op je shirt die je ook moet blijven dragen want dan kan iedereen zien in welk dier jij kan Shape-Shiften, omdat op de badge het dier staat waar jij in kan veranderen.
    10. Er is geen schooluniform maar de badge moet je elke dag op hebben.


    RPG Regels:
    - Minimaal 200 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen kunnen trouwens al wel in het dier veranderen dus dat is wel realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin of Thaluke.
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nouja, ik heb in ieder geval een eerste berichtje gepost! :3


    Ludovico Einaudi

    Iemand waar ik Mason naartoe mag sturen? ^^ Dan kan ik zo aan mijn post beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Iemand waar ik Mason naartoe mag sturen? ^^ Dan kan ik zo aan mijn post beginnen.


    Ik heb Riley voor je maar die gaat waarschijnlijk al wel bij Cat zitten, wat jij wilt ^^


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sorry dat ik vandaag niet gereageerd heb, maar ik was te blij omdat ik naar en concert toe mag van iemand die ik al een tijdje wil zien en nu EINDELIJK in Nederland komt! En ik had eigenlijk nog voor een toets moeten leren, maar dat heb ik niet gedaan dus dat wordt een 1. Maar ik zal zo snel mogelijk mijn eerste post sturen!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Sorry dat ik vandaag niet gereageerd heb, maar ik was te blij omdat ik naar en concert toe mag van iemand die ik al een tijdje wil zien en nu EINDELIJK in Nederland komt! En ik had eigenlijk nog voor een toets moeten leren, maar dat heb ik niet gedaan dus dat wordt een 1. Maar ik zal zo snel mogelijk mijn eerste post sturen!


    Maakt niet uit, ik begrijp het volkomen (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ben vrij!


    Ludovico Einaudi

    Mijn excuses dat ik gisteren niet kon kijken naar de klassenindeling.
    Ik had geen tijd en was niet ij de stemming. Eerst hoor je dat je mag nablijven, vervolgens hoor je dat je mentor die dag ervoor in een les had gescholden met een ziekte. En toevallig is mijn opa aanstaande zaterdag daar 4 jaar geleden aan overleden, dus vooral nu ligt dat gevoellig bij me. Dan krijg je ruzie met klasgenoten. Na school kwam dat nablijven.
    Toen ik thuis kwam kreeg ik te horen dat ik na 8 fucking weken naar een LEUKERE klas MET vrienden mag. En ik moest ook nog oppassen. Dus ik was doodop.
    Hierbij beloof ik dus dat ik vanmiddaf hier het een en andere zal gaan regelen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Poor you :( En sterkte met aanstaande zaterdag! Maakt mij niet uit hoor.


    Ludovico Einaudi

    Thaluke schreef:
    (...)

    Nawh dankjex

    OKAY MENSEN DE KLASSEN INDELINGEN! De personages die nog niet af zijn komen er nog bij:

    Klas 1A – Mentrix: Cecile Martens
    Lavine Marchon
    Skylar Elliott
    Lillith Zethgarden

    Klas 2A – Mentrix: Kaylee Deyes
    Loek Birney
    Yeva Gray
    Johathan Prince
    Zoe Roth
    Lucia Jans

    Klas 2B – Mentor: Anthony Cumberon
    Catriona Woods
    James McMahon
    Riley McMahon
    Chessa Akimov

    Klas 3A – Mentrix: Juliëtte Lockhart
    Racquelle Schneider
    David Elliott
    Jared Jackson
    Alexandria Alvaro
    Floyd Bradley

    Klas 3B – Mentor & Mentrix: Isaac Devlin én Olivia McCarthy.
    Taylor O’Neill
    Blake Alvaro
    Gracie-Lynn Winter
    Mason Dashner
    Ace Bradley


    Als het goed is klopt alles nu.
    Zo niet? Geef dit s'il vous plaît -svp- dan door. Zodra ik jouwn reactie lees verander ik het!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dohhww ik woi dat Yv in 2B zat :(

    Maar toch bedankt voor dat je je tijd aan onze klasse indeling besteed <3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Yeey Twin Party in 2B ;D


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Chessa zit met James omg
    Maar ik wil meeten omg xdijksljsk
    Iemand?


    Ludovico Einaudi

    Memaze schreef:
    Chessa zit met James omg
    Maar ik wil meeten omg xdijksljsk
    Iemand?


    Hoe bedoel je?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Memaze schreef:
    Chessa zit met James omg
    Maar ik wil meeten omg xdijksljsk
    Iemand?
    Rustig aan he, James is van Yv >;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Iemand waar ik Jared trouwens naar kan sturen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded