• Ergens buiten New York, in Amerika, staat de Williams High School. Op een dag krijgt de school er eindelijk weer nieuwe leerlingen bij. Als de leerlingen eenmaal hun eerste schooldag achter de rug hebben blijkt dat ze de school helemaal niet normaal is, want de hele school zit vol met Shape-Shifters. Ook komen de leerlingen erachter dat ze door de school uitgekozen zijn omdat ze zelf ook Shape-Shifters zijn. Natuurlijk brengt dit een hoop lol en chaos met zich mee maar toch hebben de nieuwe leerlingen er moeite mee om het niet te vertellen aan de normale mensen buiten de school. Alles voor de leerlingen is nieuw, maar ze krijgen hulp met het veranderen in het dier maar krijgen ook de kennis die ze nodig hebben om te weten wat je wel en niet moet doen als je een Shape-Shifter bent. Kortom, dit is een groot avontuur voor de nieuwe leerlingen, want ze krijgen een fantastische schooltijd die ze niet snel vergeten.


    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet, elke Shape-Shifter is gelijk.
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag altijd oefenen met je Shape-Shifting maar zorg dat je anderen niet stoort.
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert het dier waar je in kan veranderen, en wees dus niet teleurgesteld als je dit dier niet leuk vind, het is aan jou toegewezen.
    8. Je laat de dierlijke instincten jezelf niet overnemen want dan raak je volledig de controle over jezelf kwijt.
    9. Je krijgt een bepaalde badge op je shirt die je ook moet blijven dragen want dan kan iedereen zien in welk dier jij kan Shape-Shiften, omdat op de badge het dier staat waar jij in kan veranderen.
    10. Er is geen schooluniform maar de badge moet je elke dag op hebben.


    RPG Regels:
    - Minimaal 200 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen kunnen trouwens al wel in het dier veranderen dus dat is wel realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin of Thaluke.
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Im so damn happy!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    Im so damn happy!!
    Thaanks nu heb k het lied in mn hoofd :']


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    (...) Thaanks nu heb k het lied in mn hoofd :']

    Schat, het is niet van het liedje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    (...)
    Schat, het is niet van het liedje.
    Weet ik, maar altijd als ik het woord happy lees of hoor heb ik het lied in mijn hoofd :']


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    LOL een char heet "Gracie-Lynn" maar ik heet Graciëlla en word afgekort naar Gracie :""")


    Ludovico Einaudi

    Trouwens, waarom zet iedereen eigenlijk alleen 'MT' neer in het speeltopic? Wij hadden dat niet toen ik in een RPG schreef haha


    Ludovico Einaudi

    ik persoonlijk wacht op de kamerindeling enzo voordat ik mijn eerste post schrijf, maar zo staat hij wil alvast in Mt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MikeyClifford schreef:
    ik persoonlijk wacht op de kamerindeling enzo voordat ik mijn eerste post schrijf, maar zo staat hij wil alvast in Mt.
    De kamerindeling is er al :']


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    De kamer- en klassenindelingen staan vermeld op pagina 5 (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Kijk, dit bedoelde ik dus met onoverzichtelijk en als een sneltrein gaan, zodat je de helft mist..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    daarbij, Ace en Floyd staan niet bij de klassen ingedeeld?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Like it maar worden er wel of geen roosters gemaakt?
    Ik kan best makkelijk iets maken met excel & heb morgen zat tijd.

    AsshiexIrwin schreef:
    Like it maar worden er wel of geen roosters gemaakt?
    Ik kan best makkelijk iets maken met excel & heb morgen zat tijd.


    Autmnafi zei dat ze het vandaag zou doen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 20:09 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Autmnafi zei dat ze het vandaag zou doen dus daar vertrouw ik op.


    Okiii (;
    No problem

    MikeyClifford schreef:
    Kijk, dit bedoelde ik dus met onoverzichtelijk en als een sneltrein gaan, zodat je de helft mist..


    Ik had geen tijd om het vandaag in de beginpost van het speeltopic te plaatsen dus overzichtelijk vind ik het niet echt..


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''