• Ergens buiten New York, in Amerika, staat de Williams High School. Op een dag krijgt de school er eindelijk weer nieuwe leerlingen bij. Als de leerlingen eenmaal hun eerste schooldag achter de rug hebben blijkt dat ze de school helemaal niet normaal is, want de hele school zit vol met Shape-Shifters. Ook komen de leerlingen erachter dat ze door de school uitgekozen zijn omdat ze zelf ook Shape-Shifters zijn. Natuurlijk brengt dit een hoop lol en chaos met zich mee maar toch hebben de nieuwe leerlingen er moeite mee om het niet te vertellen aan de normale mensen buiten de school. Alles voor de leerlingen is nieuw, maar ze krijgen hulp met het veranderen in het dier maar krijgen ook de kennis die ze nodig hebben om te weten wat je wel en niet moet doen als je een Shape-Shifter bent. Kortom, dit is een groot avontuur voor de nieuwe leerlingen, want ze krijgen een fantastische schooltijd die ze niet snel vergeten.


    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet, elke Shape-Shifter is gelijk.
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag altijd oefenen met je Shape-Shifting maar zorg dat je anderen niet stoort.
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert het dier waar je in kan veranderen, en wees dus niet teleurgesteld als je dit dier niet leuk vind, het is aan jou toegewezen.
    8. Je laat de dierlijke instincten jezelf niet overnemen want dan raak je volledig de controle over jezelf kwijt.
    9. Je krijgt een bepaalde badge op je shirt die je ook moet blijven dragen want dan kan iedereen zien in welk dier jij kan Shape-Shiften, omdat op de badge het dier staat waar jij in kan veranderen.
    10. Er is geen schooluniform maar de badge moet je elke dag op hebben.


    RPG Regels:
    - Minimaal 200 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen kunnen trouwens al wel in het dier veranderen dus dat is wel realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin of Thaluke.
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik kan niet meer reageren in Rollentopic? Ö
    Istie vol Ö

    Nahja, anders:
    Yva is af en staat op pagina 7,
    Racquelle is af en staat op pagina 13.

    Hope you enjoy them ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Hahah, blijkbaar gaan topics toch tot 20.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    LOL
    Ik ben echt dom. No joke, ik haalde er in mijn hersentjes een 0 weg -van die reacties dus- en maakte er 30 van..OEPS


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    O.o 1 dagje weg, mis ik dit alles, ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    En sorry dat ik dit even zeg, maar ik vind het persoonlijk erg verwarrend/ vervelend dat alle rollen nog eens opnieuw gepost worden. De volgorde klopt niet meer en het is erg onaangenaam deze om de zoveel pagina's terug te zien. Ik kan amper mijn eigen rollen terugvinden.

    Misschien is het dus een idee als je je rol aanpast deze of laat staan op de plaats waar hij hoort, of eenmaal je deze toch quote de andere te verwijderen. Zo weet je tenminste duidelijk waar de rol staat en in welk topic gezien er twee zijn. En misschien ook handig om gesprekken in het praattopic te houden :x

    Sorry voor mijn gezeur maar ik hoef geen 10 keer dezelfde rol voorbij te zien komen omdat er 1 iets aangepast is :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    En sorry dat ik dit even zeg, maar ik vind het persoonlijk erg verwarrend/ vervelend dat alle rollen nog eens opnieuw gepost worden. De volgorde klopt niet meer en het is erg onaangenaam deze om de zoveel pagina's terug te zien. Ik kan amper mijn eigen rollen terugvinden.

    Misschien is het dus een idee als je je rol aanpast deze of laat staan op de plaats waar hij hoort, of eenmaal je deze toch quote de andere te verwijderen. Zo weet je tenminste duidelijk waar de rol staat en in welk topic gezien er twee zijn. En misschien ook handig om gesprekken in het praattopic te houden :x

    Sorry voor mijn gezeur maar ik hoef geen 10 keer dezelfde rol voorbij te zien komen omdat er 1 iets aangepast is :x


    Mee eens, in het nieuwe topic ging iedereen ineens allemaal rollen posten die ik al had gezien. Denken ze, rollenfissa of zo? :')


    May the odds be ever in your favour...

    Njah kijk, ik vind dat andere topic onduidelijk omdat er daar veel gesprekken werden gehouden.
    Dus als we hier nou alleen écht het noodzakelijke én allemaal opnieuw onze char's posten,
    is dat een stuk duidelijker en heb je alles in één topic. Snapje?
    Dat is dan weer mijn logica omdat dat me juist handiger lijkt. Hoef je niet steeds terug te kijken in een ander topic.


    Ludovico Einaudi

    Memaze schreef:
    Njah kijk, ik vind dat andere topic onduidelijk omdat er daar veel gesprekken werden gehouden.
    Dus als we hier nou alleen écht het noodzakelijke én allemaal opnieuw onze char's posten,
    is dat een stuk duidelijker en heb je alles in één topic. Snapje?
    Dat is dan weer mijn logica omdat dat me juist handiger lijkt. Hoef je niet steeds terug te kijken in een ander topic.


    Daarom hadden ze de nummers er achter gezet, maar ik snap je wel.


    May the odds be ever in your favour...

    Zeg alsjeblieeft dat vandaag het Speeltopic wordt geopend D:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    Zeg alsjeblieeft dat vandaag het Speeltopic wordt geopend D:


    Het Speeltopic word ook geopend vandaag, als iedereen het daar mee eens is tenminste (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Het Speeltopic word ook geopend vandaag, als iedereen het daar mee eens is tenminste (:
    OHHYIESHH.
    Waar speelt het "begin" zich af zeg maar? (:
    Dus waar moeten de rollen beginnen met spelen?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    (...) OHHYIESHH.
    Waar speelt het "begin" zich af zeg maar? (:
    Dus waar moeten de rollen beginnen met spelen?


    We beginnen dat de personages opstaan en zich klaarmaken voor de eerste les, en wat gaan eten in de kantine en wat lol hebben met wat vrienden ofzo? T is maar een idee, je mag gerust een andere suggestie noemen want eigenlijk heb ik geen idee hoe je zeg maar beginnen :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    We beginnen dat de personages opstaan en zich klaarmaken voor de eerste les, en wat gaan eten in de kantine en wat lol hebben met wat vrienden ofzo? T is maar een idee, je mag gerust een andere suggestie noemen want eigenlijk heb ik geen idee hoe je zeg maar beginnen :')
    Dat klinkt goed ;D
    Maar dan hebben we alleen wel de lijst nodig van de kamergenoten...


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    (...) Dat klinkt goed ;D
    Maar dan hebben we alleen wel de lijst nodig van de kamergenoten...


    Die komt hier in het praattopic en in de beginpost van het speeltopic (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Die komt hier in het praattopic en in de beginpost van het speeltopic (:
    Ohhhyiesshh. :33


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either