• Ergens buiten New York, in Amerika, staat de Williams High School. Op een dag krijgt de school er eindelijk weer nieuwe leerlingen bij. Als de leerlingen eenmaal hun eerste schooldag achter de rug hebben blijkt dat ze de school helemaal niet normaal is, want de hele school zit vol met Shape-Shifters. Ook komen de leerlingen erachter dat ze door de school uitgekozen zijn omdat ze zelf ook Shape-Shifters zijn. Natuurlijk brengt dit een hoop lol en chaos met zich mee maar toch hebben de nieuwe leerlingen er moeite mee om het niet te vertellen aan de normale mensen buiten de school. Alles voor de leerlingen is nieuw, maar ze krijgen hulp met het veranderen in het dier maar krijgen ook de kennis die ze nodig hebben om te weten wat je wel en niet moet doen als je een Shape-Shifter bent. Kortom, dit is een groot avontuur voor de nieuwe leerlingen, want ze krijgen een fantastische schooltijd die ze niet snel vergeten.


    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet, elke Shape-Shifter is gelijk.
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag altijd oefenen met je Shape-Shifting maar zorg dat je anderen niet stoort.
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert het dier waar je in kan veranderen, en wees dus niet teleurgesteld als je dit dier niet leuk vind, het is aan jou toegewezen.
    8. Je laat de dierlijke instincten jezelf niet overnemen want dan raak je volledig de controle over jezelf kwijt.
    9. Je krijgt een bepaalde badge op je shirt die je ook moet blijven dragen want dan kan iedereen zien in welk dier jij kan Shape-Shiften, omdat op de badge het dier staat waar jij in kan veranderen.
    10. Er is geen schooluniform maar de badge moet je elke dag op hebben.


    RPG Regels:
    - Minimaal 200 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen kunnen trouwens al wel in het dier veranderen dus dat is wel realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin of Thaluke.
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    Iemand waar ik Jared trouwens naar kan sturen?
    Misschien James en Yva?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    (...) Misschien James en Yva?


    Ik heb liever niet dat ik twee van mijn karakters bij dezelfde mensen heb zitten. Aangezien Catriona er ook nog bij komt.
    Wel lief aangeboden ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ehm ik ben ook vrij.


    Ludovico Einaudi

    Trouwens, zijn er tijden voor de lessen?


    Ludovico Einaudi

    Ik zou morgen reageren wad vandaag laat uit en sporten dus kon niet reageren ga pas morgen weg on 11 uur want begin om 12 uur dus dan reageer ik wel

    En als je wilt kan je Jared dan naar een van mijn karakters sturen als je wilt Blake of Alexandria zijn beide nog vrij loner


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fk nee, Mason is zó geweldig hot he hahaha, ik zou gaan lopen kwijlen als Mason voor me stond.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 16:08 ]


    Ludovico Einaudi

    I'm sorryy, ik was de laatste paar dagen ziek nog steeds een beetje en had dus niet heel veel energie om roosters te maken, of een post te schrijven. Ik ga even mijn natuurkunde afmaken en dan een post schrijven.


    May the odds be ever in your favour...

    Beterschap!


    Ludovico Einaudi

    Zou ik een van mijn personages op iemand af sturen dan kan dat meteen in de beginpost van ze zetten.
    Dus wie is nog vrij voor Alexandria of Blake?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb Lillith nog?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Torquay schreef:
    Zou ik een van mijn personages op iemand af sturen dan kan dat meteen in de beginpost van ze zetten.
    Dus wie is nog vrij voor Alexandria of Blake?


    Blake kan wel naar z'n bad-boy vriend Riley, ik zal zo posten met hem maar ik laat hem dan even staan in de gang goed? :3 Dan komt Cat er volgens mij ook zo bij, party!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Raccoon schreef:
    Ik heb Lillith nog?

    Ik vind het goed waar is ze of wil je ze laten tegen komen want ik kan alexandria op dr af sturen of die plaats ze kunnen als je wilt gewoon in de kantine rij elkaar aanspreken ofzo?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Blake kan wel naar z'n bad-boy vriend Riley, ik zal zo posten met hem maar ik laat hem dan even staan in de gang goed? :3 Dan komt Cat er volgens mij ook zo bij, party!
    Ja is goed dan zal ik wel na jou post posten :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iemand voor Loek?

    Memaze schreef:
    Beterschap!


    Thankss ^-^

    Ik heb net een stukje geschreven, is er een docent (of leerling, idk) die Kaylee tegen het lijf wilt lopen tijdens haar verkenningstocht?


    May the odds be ever in your favour...