• Als ik een afbeelding wil laten zien (reacties op een story, dit wordt namelijk als chat gebruikt), dan krijg ik dit:
    http://gunfightscarchasesandproperaction.files.wordpress.com/2013/10/eyes-6.jpg?w=650
    en dan dus [.img] [./img] er voor en achter, alleen laat hij de afbeelding niet zien.
    Ik zie dan alleen de link en ''img'', zoals je het altijd ziet in een bericht voor je het verstuurt.

    Test

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 9:03 ]


    Not all those who wander are lost.

    Dat komt omdat de link niet eindigt met .jpg


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    Dat komt omdat de link niet eindigt met .jpg


    Ik heb dit plaatje opgezocht via google en heb de afbeelding gekopiëerd, en toen kreeg ik toch die link.
    Ook als ik naar de website ging waar hij vandaan kwam, kreeg ik geen link met .jpg


    Not all those who wander are lost.

    Ahsoka schreef:
    (...)

    Ik heb dit plaatje opgezocht via google en heb de afbeelding gekopiëerd, en toen kreeg ik toch die link.
    Ook als ik naar de website ging waar hij vandaan kwam, kreeg ik geen link met .jpg


    Als je de link die je hebt even leest, dan lees je op een gegeven moment .jpg
    Op een ander forum waar ik zit is het zo dat als je een plaatje wil laten zien maar achter .jpg staat nog iets, dat je dat stuk weg moet halen.
    Misschien helpt dat? Ik zie overigens in je bericht wél het plaatje zelf. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat komt omdat je in reacties op stories geen img codes kunt gebruiken. Die werken niet.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 9:29 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Inquisitor schreef:
    Dat komt omdat je in reacties op stories geen img codes kunt gebruiken. Die werken niet.


    Nu voel ik me heel dom :')

    Bedankt voor jullie hulp, dan kan dit topic wat mij betreft gesloten worden.


    Not all those who wander are lost.

    Slotje dan (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.