• Hoi!

    Ik loop al een poosje met het idee rond: ik wil nog altijd graag klassiek ballet leren. Maar ik ben bang dat ik daar te oud voor ben. ik ben sinds deze zomer achttien. En ik heb mijn lichaamsbouw ook niet mee om even zo te zeggen.
    Ik heb al sinds mijn vierde danservaring in verschillende stijlen (modern, theater, jazz, hiphop) maar dans nu al 2 jaar niet meer.
    En ik mis het behoorlijk!

    Is er iemand die me zou kunnen zeggen of dit kan? ik heb al een beetje op internet gezocht maar word er niet echt wijzer uit.


    The Definition of Insanity

    Het kan wel, maar tegen die tijd dansen ze ook al op spitzen, dat zal je dan wel moeten leren.


    Your make-up is terrible

    Als ik jou was, zou ik me gewoon eens informeren bij verschillende dansscholen ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je danst voor je plezier en dat kan met 12 jaar, met 18 jaar, met 30 jaar en nog later. Kijk wat kan en wat niet, gewoon lekker rondneuzen. Er zijn altijd wel balletstudio's die ook danseressen hebben die al volwassen zijn en (net) beginnen met dansen of later zijn gaan dansen in hun leven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gewoon doen! You go girl.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gewoon doen! En geen zorgen maken om wat anderen gaan zeggen. Als je dat doet, doe je nooit iets in je leven dat je van harte wilt. En trouwens, als je niet probeert, grote kans dat je er later spijt van krijgt. Dus gewoon doen! *O*


    -

    Een oude klasgenoot van mij ging ook pas op haar zeventiende of achttiende op klassiek ballet en dat ging allemaal prima. Je kan op alle leeftijden meedoen aan welke stijl dan ook, gewoon even informeren in dansscholen en zo. Doe het gewoon, je moet niet onzeker zijn.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 15:51 ]


    16 - 09 - '17

    Puzzlette schreef:
    Je danst voor je plezier en dat kan met 12 jaar, met 18 jaar, met 30 jaar en nog later. Kijk wat kan en wat niet, gewoon lekker rondneuzen. Er zijn altijd wel balletstudio's die ook danseressen hebben die al volwassen zijn en (net) beginnen met dansen of later zijn gaan dansen in hun leven.


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Als je het voor je lol doet kan je het volgens mij op elke leeftijd doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Van wat ik heb gehoord zijn er vaak ook wel beginnerslessen voor volwassenen (:


    I am an idiot, I move.

    Ik ben begonnen op mijn 17e, heb het een jaar gedaan en toen een jaar niet en nu ben ik hier. Ik wil met mijn 19 jaar graag beginnen aan mijn tweede jaar en ga dit ook zeker doen. Ik heb mijn lichaamsbouw ook niet mee en er zitten meters tussen mijn handen en tenen als ik voorover buig, maar dit maakt allemaal niet uit als je begint. Je hebt beginnerslessen voor verschillende leeftijden als je bij een redelijk grote balletschool aan de slag gaat. Neem gewoon een keertje ene proefles bij jou in de buurt!
    Gewoon doen!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Aldea schreef:
    Gewoon doen! En geen zorgen maken om wat anderen gaan zeggen. Als je dat doet, doe je nooit iets in je leven dat je van harte wilt. En trouwens, als je niet probeert, grote kans dat je er later spijt van krijgt. Dus gewoon doen! *O*


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Informeer eens, maar ik denk dat zoiets echt mogelijk moet zijn. :) Veel plezier! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell