• Sinds een tijdje heb ik de vriend van mijn beste vriend beter leren kennen; en hij mij. Ik begin hem steeds leuker te vinden en er wordt gefluisterd dat hij ook zijn oogje op mij heeft laten vallen. Hij praat over me met zijn vrienden, hij laat me winnen als we iets doen en hij probeert altijd met me te 'vechten' (op de grond gooien als het regent om me nat te maken) en mijn beste vriend zegt dat hij me gewoon wil knuffelen. En nu zit ik vast; want ik wil onze 'vriendschap' iets meer uitbreiden, dus heeft iemand tips (maakt niet uit welke) over hoe een jongen te versieren zeg maar :'D? Of zijn aandacht bij te houden?


    Olive

    super lief doen ? :'D


    Life is a beautiful struggle

    Easy, met hem een date houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Easy, met hem een date houden.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aww how cute! <3
    Ga met 'm uit! =D


    “Love is a contradiction.”

    Hahaha, Viv, laat hem ATL luisteren ofc. :3

    1602011 schreef:
    Hahaha, Viv, laat hem ATL luisteren ofc. :3


    Goed punt, doet hij al :'D


    Olive

    Ik zou to the point zijn, maar dat zou ik doen. Verder kan 'k je niet helpen.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    TheBoss schreef:
    Easy, met hem een date houden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    TheBoss schreef:
    Easy, met hem een date houden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rouge schreef:
    Ik zou to the point zijn, maar dat zou ik doen. Verder kan 'k je niet helpen.:Y)


    Ik ben best wel bang om afgewezen te worden, dus wil ik eerst echt zekerheid :'D


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Ik ben best wel bang om afgewezen te worden, dus wil ik eerst echt zekerheid :'D


    Hmm, ik ook best. Maar als hij een egte vriend is gaat hij niet anders doen tegen je dan ervoor n,n


    all I want is the taste that your lips allow

    Rouge schreef:
    (...)

    Hmm, ik ook best. Maar als hij een egte vriend is gaat hij niet anders doen tegen je dan ervoor n,n


    Dat is het net, we zijn nog maar net vrienden. Vroeger waren we vijanden zeg maar, omdat we elkaar helemaal niet kenden :'D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 23:10 ]


    Olive

    gewoon in mee gaan als hij lief doet ofzo, maar blijf hard to get... jongens houden van meisjes die niet gelijk alles open zijn en van alles en nog wat vertellen, dus een beetje mysterieuze meiden =D ervaring hier niet veel maar genoeg en lach met hem... veel jongens houden van meiden die lekker veel lachen! Lachen is trouwens goed voor je, en het komt allemaal wel... Je bent nog jong GENIET <333

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 21:36 ]


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    aaaw wat een lieve jongen ^_^
    ga met hem uit fzo n.n


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Tangled schreef:
    Aww how cute! <3
    Ga met 'm uit! =D