• nvm.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 13:52 ]

    Mini youtube filmpje?


    Ich liebe dich 27.12.23

    /

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 12:09 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    KillianHook schreef:
    Mini youtube filmpje?


    -

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 12:13 ]

    Je bedoelt enkel het balkje dat onder een video komt normaal?


    Take me to wonderland

    -

    Dysphoria schreef:
    Je bedoelt enkel het balkje dat onder een video komt normaal?


    Ja, dat bedoel ik.

    De link ervan moet je in [*youtube]hier je tekst[/*youtube]
    Zonder *


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Unforgettable schreef:
    De link ervan moet je in [*youtube]hier je tekst[/*youtube]
    Zonder *


    Dan krijg je het filmpje erbij en dat wil ze net niet.

    Ik weet enkel hoe je het doet met de embed code, maar dat werkt volgens mij niet op Quizlet hier.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)

    Dan krijg je het filmpje erbij en dat wil ze net niet.

    Ik weet enkel hoe je het doet met de embed code, maar dat werkt volgens mij niet op Quizlet hier.
    Hé? Wat voor een balkje?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik vermoed dat wat je graag wilde doen niet mogelijk is op Q, maar ik weet het niet zeker, want dit topic is nogal verwarrend. (krul) Voor zover ik weet kun je in ieder geval alleen naar YouTube linken of het hele filmpje ergens plaatsen met de code die Unforgettable hierboven al heeft gegeven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vermoed dat wat je graag wilde doen niet mogelijk is op Q, maar ik weet het niet zeker, want dit topic is nogal verwarrend. (krul) Voor zover ik weet kun je in ieder geval alleen naar YouTube linken of het hele filmpje ergens plaatsen met de code die Unforgettable hierboven al heeft gegeven.


    + Je zou een suggestie topic kunnen aanmaken en daarin uitleggen wat je wilt. Dan kan je kijken of er nog meer users zijn die dit willen en dan kunnen de mods beslissen of zij dit doorgeven aan Rutger.


    26 - 02 - '16

    Er is ooit een suggestie geweest om muziek af te kunnen spelen, maar deze werd afgewezen vanwege de vele, negatieve reacties: Klik!
    Dus het is niet mogelijk om muziek op je profiel te zetten, tenzij je de youtube-code gebruikt, maar dan krijg je wel het hele filmpje op je profiel te zien.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Unforgettable schreef:
    (...)Hé? Wat voor een balkje?

    Dit balkje.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Dit balkje.

    Ooooh, dat!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.