• Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben al een hele tijd aan de pil. Maar tijdens mn pillenstrip van deze maand ben ik een pil op dag 6 vergeten. Verder geen probleem als je sex hebt met condoom, maar nu is het condoom gescheurd en is hij klaargekomen in mij! Dit is gebeurd op dag 8, savonds heb ik wel gewoon de pil genomen. Het is vandaag dag 9.. Wat moet ik doen?

    Ik ben ziek en mag nu niet het huis uit.. Ik heb geen rustig gevoel. Als ik het morgen haal, heeft het dan nog nut? Of is er nog steeds dan een mogelijkheid dat ik zwanger ben?

    frexish schreef:
    Ik ben ziek en mag nu niet het huis uit.. Ik heb geen rustig gevoel. Als ik het morgen haal, heeft het dan nog nut? Of is er nog steeds dan een mogelijkheid dat ik zwanger ben?


    Kan je niet zeggen dat je een luchtje gaat scheppen? Doet soms goed als je ziek bent.

    Anyway, je moet hem binnen 72 uur nemen. Kijk even of dat nog lukt als je hem morgen haalt.


    Your make-up is terrible

    Nee, kleine kans.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk dat ik mijn pil ook zo'n twee keer ben vergeten het afgelopen jaar, maar dat heeft gelukkig geen gevolgen gehad. Maar in de bijsluiter staan als het goed is de antwoorden op je vragen, hoor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Overkill schreef:
    Schrik er best van dat zo weinig mensen goed weten hoe de pil werkt. Wil niet zeggen dat ik een expert ben of zo, maar ik weet tenminste zéker hoe mijn pil werkt (microgonyn 30, weet niet of het per pil verschilt). Sommige dingen die ik hier lees zijn in strijd met wat ik van de pil weet. Het gaat hier wel om een potentiële zwangerschap hè guys. Ik ben misschien nogal paranoïde, maar wees hier toch voorzichtig mee D:

    The funny thing is, de werking ervan staat niet in de bijsluiter van de pil van een kennis van me, dus dat verbaast me eigenlijk niet eens zo heel erg. Ik wou namelijk ook exact weten hoe dat ding werkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh, als je 1 dag je pil bent vergeten zou ik inderdaad toch de morning-after pil gebruiken en voor de zekerheid naar de dokter bellen/gaan om even na te vragen... De kans zal wel klein zijn dat je nu al zwanger kan zijn hoor, maar better safe than sorry!
    En misschien als je in het vervolg een alarm zet voor je pil vergeet je ze minder snel (ik weet niet of je al een alarm hebt)


    None but ourselves can free our minds.