• Ik heb geen personages meer nodig!
    link

    Hey, ik wil binnekort een verhaal gaan schrijven, maar ik heb nog wel wat personages nodig.

    Het verhaal gaat over een meisje, Ariana. Ze komt in Engeland wonen. Ze woonde eerst in Amerika, maar toen haar vader een baan kreeg aangeboden in Engeland, verhuisde ze binnen 2 weken naar Engeland. Dus een nieuw land, een nieuwe stad en dus ook een nieuwe school voor haar! Daar leert ze onder andere Liam, Harry, Louis, Niall en Zayn kennen.
    Dit is nog wat persoonlijke informatie van haar:

    Naam (voornaam+achternaam): Ariana grande-Butera
    Roepnaam: Ariana
    Bijnaam: Ari, Grande, little
    Leeftijd (17-20 jaar): 17
    Afkomst: Italiaanse afkomst
    Gewicht+lengte: 59-60 kilo, 1,53 meter
    Geboortedatum: 26 juni 1997
    Geboorteplaats: Los Angeles, Amerika
    Woonplaats: London, Engeland
    Nationaliteit: Amerikaans
    Familie: Oudere zus, jongere zus
    Relatie: Single
    Allergieën: niks
    Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben): gezicht. Ze heeft een lichtgetinte huid. Haar echte haarkleur is donkerbruin, maar ze heeft het geverfd naar lichtbruin. Ze kan haar haar op verschillende manieren dragen: stijl, half in een staart, krullend los. Haar make up is niet heel veel, lippenstift, mascara en eyeliner.
    Levensverhaal: Ariana groeit op in Los Angeles. In die tijd heeft ze het naar haar zin gehad. Als ze hoort dat ze naar Londen gaan verhuizen, is ze blij en verdrietig. Ze vindt het leuk dat ze in een ander land gaat wonen, maar ze gaat haar oude vriendinnen uit Amerika ook missen.
    Kledingstyle (liefst foto, maar mag ook geschreven): kleren
    Innerlijk: Ze is een lief persoon. Ze helpt graag mensen. Ze kan soms een kort lontje hebben, maar is dan niet lang meer boos.
    Hobby 's/sport: Ze zit op dansen en toneelles. haar hobby's zijn: haar hond uitlaten, winkelen, schoenen kopen, bij de starbucks zijn, met vriendinnen hangen, dansen, acteren.
    Werk/opleiding/school: school in engeland. 6 vwo.
    Likes: haar hond Coco, nagels lakken, make up uitproberen, schoenen, starbucks
    Dislikes: afwassen, spinnen, betweters.
    Extra 's: niks.


    Eigenlijk heb ik goed nieuws, want iedereen krijgt een rol. De gelukkige hebben een rol gekregen die ze wilden, de andere, krijgen ook een rol, maar dan een andere rol die ze eignlijk wilden. Ik kies dan zelf voor de anderen welk personage worden.

    De rollen van de vriendinnen van niall en harry, hebben maar even een relatie met hun. Als ik echte vriendinnetjes van hun nodig heb, wil ik ze altijd "heel goed" vinden. Niemand was "heel goed" (niet slecht bedoeld). Daarom maak ik ze zelf.

    -voor altijd vriendin niall (fleur123)
    -voor altijd vriendin harry (fleur123)
    -oudere zus van ariana (fleur123)
    -jongere zus van ariana (fleur123)
    -voor even vriendin van harry (galatea)
    -voor even vriendin van niall (1drocker)
    -3 oude vriendinnen uit amerika (Luke5SOS, Ashtonnater, deveraux)
    -iemand die ariana's beste vriendin op school wordt in londen (cicatrix)
    -andere vriendinnen op school in londen (xLittleCatx, HARRYONLINE, fleur123)
    -3 jongens uit haar klas (2x fleur123, BoAndNiallAndHa)

    En even voor de duidelijkheid, One direction bestaat NIET!


    succes met inschrijven!
    dit moet je invullen:
    Rol:
    Naam (voornaam+achternaam):
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (17-20 jaar):
    Afkomst:
    Gewicht+lengte:
    Geboortedatum:
    Geboorteplaats:
    Woonplaats:
    Nationaliteit:
    Familie:
    Relatie:
    Allergieën:
    Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben):
    Levensverhaal:
    Kledingstyle (liefst foto maar mag ook geschreven):
    Innerlijk:
    Hobby 's/sport:
    Werk/opleiding/school:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 5:17 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Thaluke schreef:
    Wie ga je eigenlijk allemaal gebruiken?


    Ik ben nog aan het nadenken


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    (...)

    Ik vind horan niet zo'n goede voornaam...



    Heb naam veranderd


    Im a girl who was saved by a band (1D) :'(

    Wie welke rol krijgt?
    Xxxx

    1drocker schreef:
    Wie welke rol krijgt?
    Xxxx


    Ben aan het puzzelen daarmee xx


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."


    Naam:
    Marie Nevaeh Presley Romanoff
    Ook wel gewoon Marie genoemd.
    Leeftijd:
    Achttien, 19-11-1995. Geboren in Moskou, maar heeft de Engelse nationaliteit. Op het moment woont ze in London.
    Rol:
    Vriendin van Harry
    Uiterlijk:
    [FC: Dakota Fanning]
    Marie heeft blonde haren die net over haar borsten reiken en helderblauwe ogen. Ze heeft zo nu en dan wat make-up op, maar niets overdreven. Haar kledingstijl is simpel, maar toch een blikvanger. Het kan variëren van rokjes tot gescheurde jeans. Ze heeft een lengte van 1.70 en een gewicht van rond de 60 [url=kilogram.http://www.polyvore.com/lala/set?id=134670661]Klik voor haar kledingstijl[/url]
    Karakter:
    Marie is een aardig en leuk meisje om om mee te gaan. Ze noemt zichzelf dan ook nogal impulsief, wat ze niet helemaal is. Soms zegt ze dan een geheim van iemand die het haar is toevertrouwt is, maar meer niet. Ze heeft pillen voor haar stemmingswisselingen en agressieproblemen, ze wordt zelf gek van de hoeveelheid pillen ze moet nemen. Door haar stemmingswisselingen kan ze soms raar overkomen, de ene keer heel erg vrolijk, de andere keer reageert ze fel. Als je haar eenmaal kent, wen je er wel aan. Haar agressieproblemen zijn niet echt een groot probleem, maar samen met haar stemmingswisselingen is het gevaarlijk. Soms kan het uit de hand lopen en kan ze zichzelf niet tegenhouden. Dan kan het wel eens voorkomen dat ze voorwerpen door de kamer gaan gooien. Later koelt ze wel af, maar daar moet je wel geduld voor hebben. Ze heeft over het algemeen een leuk karakter, maar hier en daar een duister iets. Aan de andere kant kan ze toch wel wat geniepig en chanterend zijn, als ze eenmaal iets wilt, gaat ze het ook nog krijgen - wat er ook in de weg staat. Ze heeft geleerd hoe ze met andermans spelletjes mee moet spelen en probeert het dan altijd ook slimmer te spelen. Daarbij ook haar levensquote; 'You have to learn the rules of the game. And then you have to play it better than anyone else.'
    Ze kan goed met mensen omgaan en probeert dan ook altijd haar best te doen om iemand te troosten als diegene somber is. Marie drinkt af en toe wat alcohol, maar nooit veel dat ze dan de volgende dag niet meer weet wat er is gebeurd. Marie heeft nooit echt geluk in de liefde gehad, ze heeft nog geen vriend gehad en dus ook nog nooit gezoend. Marie vindt het maar goed en speciaal. Anderen vinden haar maar raar dat ze nog nooit een vriend heeft gehad. Ze zegt altijd dat ze wacht voor haar ware.
    Extra:
    Ze rookt en daar is ze ook vrij open over. Ze studeert Global Studies aan de Universiteit van London.
    Haar vader is een Russische zakenman die de hele wereld reist. Ze is zelf in Moskou geboren, maar heeft de Engelse nationaliteit overgenomen van haar moeder, die een Engelse is. Ze was van kleins af aan een gelukkig kind die kreeg wat haar hartje begeerde, maar iedereen heeft zo haar imperfecties. Haar sport is hockey, dat speelt ze al sinds haar vijfde en is nog steeds verliefd op de sport. Ze gaat sinds kort op schietlessen, maar dat is gewoon voor de lol.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 18:47 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    x

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 18:46 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    fleur123 schreef:
    (...)

    Goed personage! Ik zoek zelf dan wel een soort dezelfde foto die op de beschrijving lijkt.


    Dank je wel :)


    I solemly swear I'm up to no good.

    fleur123 schreef:
    (...)

    Goed personage! Ik zoek zelf dan wel een soort dezelfde foto die op de beschrijving lijkt.

    Oh haha, ik had gezien dat je al iemand hebt voor nieuwe beste vriendin in london.
    dan wil ik mijn personage's rol veranderen in een vriendin in amerika of een nieuwe vriendin in london.
    alsvast bedankt ;)
    xx


    I solemly swear I'm up to no good.

    xLittleCatx schreef:
    (...)
    Oh haha, ik had gezien dat je al iemand hebt voor nieuwe beste vriendin in london.
    dan wil ik mijn personage's rol veranderen in een vriendin in amerika of een nieuwe vriendin in london.
    alsvast bedankt ;)
    xx


    ik heb iedereen al ingedeeld in rollen, maar dat moet ik er nog bij zetten. Dat doe ik over een paar dagen wel. Jij zit bij een nieuwe vriendin in londen


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Zit mijn rol erbij? Of nah?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    fleur123 schreef:
    (...)

    ik heb iedereen al ingedeeld in rollen, maar dat moet ik er nog bij zetten. Dat doe ik over een paar dagen wel. Jij zit bij een nieuwe vriendin in londen

    echt? super bedankt!
    succes trouwens met het verhaal! ;)
    xx:)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 14:08 ]


    I solemly swear I'm up to no good.

    Hallo iedereen!
    Hier is al een tijdje niks gepost. Maar ik heb mijn verhaal online staan! Hier is de link :) X


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."