• Ik heb geen personages meer nodig!
    link

    Hey, ik wil binnekort een verhaal gaan schrijven, maar ik heb nog wel wat personages nodig.

    Het verhaal gaat over een meisje, Ariana. Ze komt in Engeland wonen. Ze woonde eerst in Amerika, maar toen haar vader een baan kreeg aangeboden in Engeland, verhuisde ze binnen 2 weken naar Engeland. Dus een nieuw land, een nieuwe stad en dus ook een nieuwe school voor haar! Daar leert ze onder andere Liam, Harry, Louis, Niall en Zayn kennen.
    Dit is nog wat persoonlijke informatie van haar:

    Naam (voornaam+achternaam): Ariana grande-Butera
    Roepnaam: Ariana
    Bijnaam: Ari, Grande, little
    Leeftijd (17-20 jaar): 17
    Afkomst: Italiaanse afkomst
    Gewicht+lengte: 59-60 kilo, 1,53 meter
    Geboortedatum: 26 juni 1997
    Geboorteplaats: Los Angeles, Amerika
    Woonplaats: London, Engeland
    Nationaliteit: Amerikaans
    Familie: Oudere zus, jongere zus
    Relatie: Single
    Allergieën: niks
    Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben): gezicht. Ze heeft een lichtgetinte huid. Haar echte haarkleur is donkerbruin, maar ze heeft het geverfd naar lichtbruin. Ze kan haar haar op verschillende manieren dragen: stijl, half in een staart, krullend los. Haar make up is niet heel veel, lippenstift, mascara en eyeliner.
    Levensverhaal: Ariana groeit op in Los Angeles. In die tijd heeft ze het naar haar zin gehad. Als ze hoort dat ze naar Londen gaan verhuizen, is ze blij en verdrietig. Ze vindt het leuk dat ze in een ander land gaat wonen, maar ze gaat haar oude vriendinnen uit Amerika ook missen.
    Kledingstyle (liefst foto, maar mag ook geschreven): kleren
    Innerlijk: Ze is een lief persoon. Ze helpt graag mensen. Ze kan soms een kort lontje hebben, maar is dan niet lang meer boos.
    Hobby 's/sport: Ze zit op dansen en toneelles. haar hobby's zijn: haar hond uitlaten, winkelen, schoenen kopen, bij de starbucks zijn, met vriendinnen hangen, dansen, acteren.
    Werk/opleiding/school: school in engeland. 6 vwo.
    Likes: haar hond Coco, nagels lakken, make up uitproberen, schoenen, starbucks
    Dislikes: afwassen, spinnen, betweters.
    Extra 's: niks.


    Eigenlijk heb ik goed nieuws, want iedereen krijgt een rol. De gelukkige hebben een rol gekregen die ze wilden, de andere, krijgen ook een rol, maar dan een andere rol die ze eignlijk wilden. Ik kies dan zelf voor de anderen welk personage worden.

    De rollen van de vriendinnen van niall en harry, hebben maar even een relatie met hun. Als ik echte vriendinnetjes van hun nodig heb, wil ik ze altijd "heel goed" vinden. Niemand was "heel goed" (niet slecht bedoeld). Daarom maak ik ze zelf.

    -voor altijd vriendin niall (fleur123)
    -voor altijd vriendin harry (fleur123)
    -oudere zus van ariana (fleur123)
    -jongere zus van ariana (fleur123)
    -voor even vriendin van harry (galatea)
    -voor even vriendin van niall (1drocker)
    -3 oude vriendinnen uit amerika (Luke5SOS, Ashtonnater, deveraux)
    -iemand die ariana's beste vriendin op school wordt in londen (cicatrix)
    -andere vriendinnen op school in londen (xLittleCatx, HARRYONLINE, fleur123)
    -3 jongens uit haar klas (2x fleur123, BoAndNiallAndHa)

    En even voor de duidelijkheid, One direction bestaat NIET!


    succes met inschrijven!
    dit moet je invullen:
    Rol:
    Naam (voornaam+achternaam):
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (17-20 jaar):
    Afkomst:
    Gewicht+lengte:
    Geboortedatum:
    Geboorteplaats:
    Woonplaats:
    Nationaliteit:
    Familie:
    Relatie:
    Allergieën:
    Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben):
    Levensverhaal:
    Kledingstyle (liefst foto maar mag ook geschreven):
    Innerlijk:
    Hobby 's/sport:
    Werk/opleiding/school:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 5:17 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    (...)

    Leuke personage! Ik denk dat ik het baby gedeelte weg laat. Oke?


    Moet je zelf weten het is jou verhaal!
    Xx

    .

    sorry! het ging perongeluk op het ashtonnater account!
    Xx

    fleur123 schreef:
    (...)

    Ik vind het een leuk personage, maar ik vind het oranje haar niet zo leuk. En ik vind haar iets te oud lijken. Je mag wel een nieuwe foto uitkiezen, want dan heb je meer kans om de rol te krijgen.


    Zijn deze goed?



    darnit

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 21:09 ]

    fleur123 schreef:
    (...)

    Ik vind het een leuk personage, maar ik vind het oranje haar niet zo leuk. En ik vind haar iets te oud lijken. Je mag wel een nieuwe foto uitkiezen, want dan heb je meer kans om de rol te krijgen.


    Zijn deze goed?



    Laptop hing vast

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 21:09 ]

    sorry xD

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 21:09 ]

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 21:08 ]

    DrMasters schreef:
    (...)

    Zijn deze goed?





    Ja, die zijn super!


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Rol: Vriendin Harry
    Naam (voornaam+achternaam): Zoë Michelle Spa
    Roepnaam: Zoë
    Bijnaam: Boo, Spa
    Leeftijd (17-20 jaar): 19
    Afkomst: Nederlands Duits
    Gewicht+lengte: 1.80 en 57
    Geboortedatum: 31-05-'95
    Geboorteplaats: Nieuwe schans
    Woonplaats: Nederland Nieuwe Schans, wil naar Engeland om bij Harry te kunnen zijn.
    Nationaliteit: Nl Dl
    Familie: broertje Leon, ouders
    Relatie: In een relatie met Harry Styles
    Allergieën: ~
    Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben):


    Zoë heeft grote blauwe kijkers en volle rozige lippen. Haar haar is blond maar lijk boven op een beetje bruinig.
    Levensverhaal: Zoë heeft het altijd naar haar zin gehad in nieuwe schans en had een geweldige jeugd. Veel problemen had ze nooit en ze kon goed op schieten met Leon. Toen Zoë naar de eerste klas ging ontmoete ze Bo en Bo en Zoë werden beste vriendinnen. Ze ontwikkelde zelfs een eigen geloof gemaakt 'Boe' ze hadden ook een eigenhnd druk de 'BoëBox' dit geloof en de handdruk bestaan nog steeds ook al ziet Zoë Bo niet tot haast niet want Bo is naar Engeland verhuisd. Toen Zoë in de zomer een keer naar Bo toe kwam ontmoete ze Harry ze waren opslag verliefd en hebben en lange af stands relatie. Zoë vind dit erg moeilijk en wil graag naar Engeland verhuizen.
    Kledingstyle (liefst foto maar mag ook geschreven): Girly, Zoë draagt altijd roze. Meestal een roze. T-shirt. toch draagt Zoë haast tot haast geen make-up, ze vind het namelijk maar onzin.
    Innerlijk: Zoë is over het algemeen een heel stil meisje en valt ook niet erg op. Als je haar langer kent word ze steeds deukker. Zoë is een erg lief meisje en pro werd altijd rekening twee houden met de gevoelens van anderen.
    Hobby 's/sport: Zoë zit niet echt op een sport maar kan wel erg goed zingen. Ze houd van uitgaan en spelletjes doen.
    Werk/opleiding/school: Zoë werkt in een ijssalon in bunde en stad werd voor juf in Groningen, haar plan is om dit jaar nog naar Engeland te gaan.
    Likes: Harry, Boe, zingen, muziek, zwemmen.
    Dislikes: De afstand tussen haar en Harry.
    Extra 's:~

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:02 ]

    Ashtonnater schreef:
    Rol: Vriendin Harry
    Naam (voornaam+achternaam): Zoë Michelle Spa
    Roepnaam: Zoë
    Bijnaam: Boo, Spa
    Leeftijd (17-20 jaar): 19
    Afkomst: Nederlands Duits
    Gewicht+lengte: 1.80 en 57
    Geboortedatum: 31-05-'95
    Geboorteplaats: Nieuwe schans
    Woonplaats: Nederland Nieuwe Schans, wil naar Engeland om bij Harry te kunnen zijn.
    Nationaliteit: Nl Dl
    Familie: broertje Leon, ouders
    Relatie: In een relatie met Harry Styles
    Allergieën: ~
    Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben):


    Zoë heeft grote blauwe kijkers en volle rozige lippen. Haar haar is blond maar lijk boven op een beetje bruinig.
    Levensverhaal: Zoë heeft het altijd naar haar zin gehad in nieuwe schans en had een geweldige jeugd. Veel problemen had ze nooit en ze kon goed op schieten met Leon. Toen Zoë naar de eerste klas ging ontmoete ze Bo en Bo en Zoë werden beste vriendinnen. Ze ontwikkelde zelfs een eigen geloof gemaakt 'Boe' ze hadden ook een eigenhnd druk de 'BoëBox' dit geloof en de handdruk bestaan nog steeds ook al ziet Zoë Bo niet tot haast niet want Bo is naar Engeland verhuisd. Toen Zoë in de zomer een keer naar Bo toe kwam ontmoete ze Harry ze waren opslag verliefd en hebben en lange af stands relatie. Zoë vind dit erg moeilijk en wil graag naar Engeland verhuizen.
    Kledingstyle (liefst foto maar mag ook geschreven): Girly, Zoë draagt altijd roze. Meestal een roze. T-shirt. toch draagt Zoë haast tot haast geen make-up, ze vind het namelijk maar onzin.
    Innerlijk: Zoë is over het algemeen een heel stil meisje en valt ook niet erg op. Als je haar langer kent word ze steeds deukker. Zoë is een erg lief meisje en pro werd altijd rekening twee houden met de gevoelens van anderen.
    Hobby 's/sport: Zoë zit niet echt op een sport maar kan wel erg goed zingen. Ze houd van uitgaan en spelletjes doen.
    Werk/opleiding/school: Zoë werkt in een ijssalon in bunde en stad werd voor juf in Groningen, haar plan is om dit jaar nog naar Engeland te gaan.
    Likes: Harry, Boe, zingen, muziek, zwemmen.
    Dislikes: De afstand tussen haar en Harry.
    Extra 's:~


    Leuk personage! :)


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Rol: jongen uit klas.
    Naam (voornaam+achternaam): Jack Joans.
    Roepnaam: Jack
    Bijnaam: Bro, Joans.
    Leeftijd (17-20 jaar): 20
    Afkomst: Engeland
    Gewicht+lengte: 1.87, 78
    Geboortedatum: 12-12-'94
    Geboorteplaats: Londen
    Woonplaats: Londen
    Nationaliteit: Engels
    Familie: Oudere Broers: Casper Lee Joans 21, Jasper Joans 25, Kevin Joans 29, Oudere Zussen: Jaimie Joans 21 de tweelingzus van Casper Lee, Megan Joans 23 en Jonger Broertje: Harry Joans16. De Vrouw van Kevin Jessica Edwards Joans 29, Zoontje Jessica en kevin Javon Joans 2. Dochtertje van Jasper Keala Joans 8 maanden.
    Relatie: Ka mila Henderson en ouders Jan en Irma
    Allergieën: Hooikoorts en Astma
    Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben):

    donker bruin haar dat altijd in een kuif zit. Bruine Ogen. Klein beetje flap oortjes.
    Levensverhaal: Jack groeit op in een groot en gelukkig gezin. Hij is beste vrienden met zn oudere broers en kan altijd lol met ze hebben. Hij heeft zn hele leven in de zelfde klas als Casper Lee gezeten maar is na de middelbare naar een andere school gegaan. Hij had het hier eerst wel erg moeilijk mee maar zit gelukkig wel op de zelfde school als zn zus Jaimie. Op Jack 17e zijn zn ouders geschieden. Hij was hier door erg verdrietig maar is er weer boven op. Hij woont samen met zn nog thuis wonende broers Casper Lee, Harry en zn nog thuis wonende Zus Jaimie bij hun moeder want hun vader is naar Amerika verhuisd. Op zn 15e ontmoete hij kamila en op zn 16e hadden ze wat en nog altijd zijn ze samen.
    Kledingstyle (liefst foto maar mag ook geschreven):


    Innerlijk: Wild, niet bang om te zeggen wat hij denkt, luidruchtig, vrolijk, Hyperactief, out of The box
    Hobby 's/sport: boxen, voetballen, dansen, chillen met vrienden.
    Werk/opleiding/school: Danser, werkt in de Mac
    Likes: Dansen, Voetballen, Vrienden, familie
    Dislikes: ruzie, bazige mensen.
    Extra 's: melden wanneer storie staart?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 22:18 ]


    Im a girl who was saved by a band (1D) :'(

    BoAndNiallAndHa schreef:
    Rol: jongen uit klas.
    Naam (voornaam+achternaam): Horan Joans.
    Roepnaam: Horan
    Bijnaam: Bro, Joans.
    Leeftijd (17-20 jaar): 20
    Afkomst: Engeland
    Gewicht+lengte: 1.87, 78
    Geboortedatum: 12-12-'94
    Geboorteplaats: Londen
    Woonplaats: Londen
    Nationaliteit: Engels
    Familie: Oudere Broers: Casper Lee Joans 21, Jasper Joans 25, Kevin Joans 29, Oudere Zussen: Jaimie Joans 21 de tweelingzus van Casper Lee, Megan Joans 23 en Jonger Broertje: Harry Joans16.
    Relatie:
    Allergieën:
    Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben):


    Levensverhaal:
    Kledingstyle (liefst foto maar mag ook geschreven):
    Innerlijk:
    Hobby 's/sport:
    Werk/opleiding/school:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra 's:


    Ik vind horan niet zo'n goede voornaam...


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Wie ga je eigenlijk allemaal gebruiken?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded