• ... en het soms net lijkt alsof de helft van de actieve topics uit afscheidsberichten bestaat, leek het me interessant om ook te horen waarom mensen juist wél hier blijven. Dus laten we eens het tegenovergestelde proberen: waarom wil jij juist niet weg van Quizlet? Wat zijn de leuke en positieve dingen die jou hier houden? Wat heeft je überhaupt aangetrokken tot de site en je overtuigd om (veel te veel van) je vrije tijd hier te besteden?

    Zelf blijf ik hier toch vooral dagelijks komen voor het forum en al de mensen hier. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn, maar die momenten vallen in het niet naast al de keren dat het wél gezellig is. Bovendien heeft bijna iedereen hier wel iets met schrijven en ik ken geen enkele andere site waar dat op deze manier centraal staat. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik hier de kans heb gekregen mijn verhalen aan anderen te laten lezen. En tot slot is er natuurlijk het werk als bèta, wat ik nog altijd geweldig vind om te doen, omdat ik het gevoel heb dat ik mensen help en er tegelijkertijd zelf ook veel van leer. Het klinkt een beetje melodramatisch, maar ik zou niet de persoon zijn die ik nu ben zonder Q. (:


    En nu jullie! Want onthoud, mensen:


    *Quizlet. Ze heeft zich gewoon een beetje versproken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omdat ik hier mezelf kan zijn, mensen je hier niet vooroordelen om hoe je eruit ziet of wat je hobbies zijn. Omdat ik mijn verhalen kan delen en er altijd wel één iemand is die lieve reacties achterlaat waardoor ik gemotiveerd raak. Ik houd van de 'popcorn-momenten', zoals ze hier genoemd worden [ookal kan ik me er soms ook kapót aan ergeren!].. En tjahh, soms vraag ik mn eigen ook wel af; waarom hang je zoveel op Q, terwijl je nauwelijks wat doet? Maar dat zijn maar korte momenten vergeleken de leuke tijden! [: Q laat me inzien dat er ook leuke mensen bestaan en daar ben ik dankbaar voor :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mijn vrienden hier, de leuke offtopics en mijn creaties.


    16 - 09 - '17

    Het klinkt vast stom, maar ik heb nog nooit zo'n topic voorbij zien komen. Ik ben de laatste weken sporadisch online, maar ook als ik op zoek ga, kom ik niets tegen. :x Maar dat terzijde.

    Ik blijf hier, want deze site is een belangrijk onderdeel geweest én is nog steeds in mijn ontwikkeling wie ik ben als persoon en wat ik leuk vind. Ik vind slogan's vaak stom, maar die van Quizlet is in mijn ogen eentje die écht klopt: laat zien wie je bent. Ik kan dat hier. Ik vind dat heel bijzonder en ook al ben ik soms sporadisch online waarbij er een tijd is waar ik veel online ben en een tijd minder, maar ik blijf mooi wel. Ik vind het hier veels te bijzonder.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het hier gezellig, leuke mensen en gewoon, tja, a whole bunch of people trying to figure themselves out :Y) Bovendien hebben veel mensen hier problemen, maar kan je dat hier gewoon kwijt, krijg je advies, eerlijk kritiek, enzovoorts. Als je erdoorheen zit wordt je overladen met 'bij mij kun terecht, of stuur een pb naar mij als je het nodig hebt', 'heel veel sterkte' en allemaal knuffel-gifs. En zoals je zegt, heeft iedereen wat met schrijven en ik vind het echt een soort community geworden waar we met zijn allen deel van uit maken.
    Bovendien is het verslavend :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik zal eerlijk zijn, er is een tijd geweest dat ik echt serieus overwoog te kappen, maar ik kan gewoon niet meer zonder, quizlet is een uitlaatkkep. Bovendien al die leuke mensen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk dat het deels komt door mijn vriendinnen die ik hier heb op Q en het feit dat ik niet weg kan gaan, voordat een bepaalt iets aan zijn einde komt aangezien ik mij aardig druk daar over maak. + HEt is fijn om te kunnen schrijven en door de topics te bladeren. Ondanks ik hoop dat de ik ga weg topics snel weg gaan. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind het gewoon leuk dat er een mogelijkheid bestaat voor zoveel schrijvers om hun talent te delen! Daarom vind ik Q zo leuk. En ik heb het idee dat als er problemen zijn; er is hier altijd wel een luisterend oor of iemand met wat tips te vinden.

    Let's love Quizlet, now shall we?


    The Definition of Insanity

    Wat mij aantrok in Quizlet is vooral de verhalen inderdaad.=) Ik las al verhalen hier voor ik een account had, maar plots doken er verhalen op waarvoor ik een account nodig had en de eerste paar keer deed ik dit niet....uiteindelijk maakte ik toch een account aan.=) Toen ging ik verder lezen en was een stille user, maar op een begeven moment begon ik zelf te schrijven en mensen waren geïnteresseerd, iets wat ik helemaal geweldig vond.^^ Op een begeven moment werd ik het forum op een andere site zat, er was altijd alleen maar ruzie en mensen vertrokken massaal van de site en dus kwam ik hier. Hier bleek het veel gezelliger en mensen deden elkaar veel minder afkatten.=) Wat mij hier houd is dus kort gezegd het geweldige forum en de verhalen die ik schrijf met mijn geweldige co schrijvers.=D

    Van mij ben je nog lang niet af.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom wil jij juist niet weg van Quizlet?
    Als hoofdreden geef ik hierop als antwoord dat ik me super verantwoordelijk voel voor het beleid en de rechtvaardigheid hier op Quizlet.
    Verder vind ik het natuurlijk ook leuk om administrateur en moderator te zijn.
    Op Quizlet zijn vele rages geweest en die bands en boeken etc leer ik toch beter kennen door Quizlet. Ik vind het altijd wel leuk om te weten wat er gaande is op fandom gebied enzo.
    Ook komen er regelmatig topics langs met nieuws of andere dingen waarvan ik het leuk vind om de meningen van jongeren daarover te weten.
    En natuurlijk vind ik het contact met de mensen hier heel leuk. Vroeger had ik veel meer contact met mensen; bijna al deze mensen zijn helaas niet meer actief, maar ik blijf een goed gesprek of een oppervlakkig praatje super vinden.

    Wat zijn de leuke en positieve dingen die jou hier houden?
    De complimentjes op mijn acties als crewlid en op mijn haakprojecten, de leuke reacties op mijn reacties in topics of op mijn topics en de leuke gesprekken.

    Wat heeft je überhaupt aangetrokken tot de site en je overtuigd om (veel te veel van) je vrije tijd hier te besteden?
    De sfeer. In het begin was dit, in tegenstelling tot op mijn middelbare school (waar ik nu al lang niet meer op zit), een plek waar ik wél mezelf kon zijn.
    En inmiddels besteed ik hier natuurlijk ook veel tijd omdat ik me verantwoordelijk voel voor Q.

    Eigenlijk voelt het voor mij alsof ik de website heel erg ontgroeid ben en 't hoog tijd is om weg te gaan, maar dat is makkelijk gezegd. Helaas. Quizlet heeft altijd een belangrijke rol gespeeld in mijn leven en 't is lastig om dat zomaar af te sluiten; het is een gewoonte geworden om elke dag Quizlet even te checken. Maar voor mij is 't wel vergane glorie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nauwelijks tijd voor Quizlet laatste tijd, wegens school etc. Maar ik zal niet meteen stoppen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Moth schreef:
    Eigenlijk voelt het voor mij alsof ik de website heel erg ontgroeid ben en 't hoog tijd is om weg te gaan, maar dat is makkelijk gezegd. Helaas. Quizlet heeft altijd een belangrijke rol gespeeld in mijn leven en 't is lastig om dat zomaar af te sluiten; het is een gewoonte geworden om elke dag Quizlet even te checken. Maar voor mij is 't wel vergane glorie.


    Oh en dit


    Alleen maar tranen van geluk

    Derek_Hale schreef:
    Ik kan me mijn leven bijna niet meer voorstellen zonder Q. Ik heb er altijd moeite mee gehad om mezelf te zijn en hier lijkt het gewoon veel makkelijker. Ook hou ik echt van alle verhalen en rpgs en vind ik de mensen ook echt aardig. Nu we toch bezig zijn: Quizlet en Hogwarts zijn voor mij allebei twee plekken waar ik me thuis voel, hoewel ze allebei geen gebouw ofzo zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik had een oud account maar ben weer terug gekomen omdat ik het toch weer een kans wou geven en om nieuwe mensen te leren kennen : P Voor zover dat lukt xd

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 21:07 ]


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Iedereen zegt dat ze zichzelf kunnen zijn, maar dat gevoel heb ik hier niet altijd. oops

    Ik vind Quizlet vooral leuk omdat ik kan schrijven en mensen kan laten zien wat ik leer, hoe ik schrijf, maar vooral omdat ik ook veel van anderen leer. En niet alleen op het gebied van schrijven, maar op heel veel gebieden.
    De laatste tijd heb ik niet veel tijd meer, maar ik ga denk ik de komende jaren niet meer van Quizlet afkomen. (:


    May the odds be ever in your favour...