... en het soms net lijkt alsof de helft van de actieve topics uit afscheidsberichten bestaat, leek het me interessant om ook te horen waarom mensen juist wél hier blijven. Dus laten we eens het tegenovergestelde proberen: waarom wil jij juist niet weg van Quizlet? Wat zijn de leuke en positieve dingen die jou hier houden? Wat heeft je überhaupt aangetrokken tot de site en je overtuigd om (veel te veel van) je vrije tijd hier te besteden?
Zelf blijf ik hier toch vooral dagelijks komen voor het forum en al de mensen hier. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn, maar die momenten vallen in het niet naast al de keren dat het wél gezellig is. Bovendien heeft bijna iedereen hier wel iets met schrijven en ik ken geen enkele andere site waar dat op deze manier centraal staat. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik hier de kans heb gekregen mijn verhalen aan anderen te laten lezen. En tot slot is er natuurlijk het werk als bèta, wat ik nog altijd geweldig vind om te doen, omdat ik het gevoel heb dat ik mensen help en er tegelijkertijd zelf ook veel van leer. Het klinkt een beetje melodramatisch, maar ik zou niet de persoon zijn die ik nu ben zonder Q. (:
En nu jullie! Want onthoud, mensen:
*Quizlet. Ze heeft zich gewoon een beetje versproken.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan