• Vandaag om precies 12:44 is de Lente officieel begonnen en stond de zon recht boven de evenaar. Het is hier al de hele dag lekker warm en we waren zoveel als mogelijk was buiten. De narcissen staan in bloei en het is prachtig. Fijne eerste lente dag!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, het is geweldig dat de lente is begonnen!
    Ik flipte vanmorgen toen de zon scheen enzo.
    En nu kan ik niet wachten tot het zomer is!
    Fijne lente zou ik zeggen! x


    You move me ......... Kurt

    Ja hetzelfde. Toen de lente officieel begon zijn wij allemaal het lokaal uitgerent en naar buiten gegaan :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    bij ons is het ook warm:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    De zon schijnt hier al de hele dag en het is hier 14° ^^ Spijtig genoeg ben ik nu ziek en kan ik dus niet naar buiten --'


    Listen to what we're not saying..

    Ja hetzelfde. Toen de lente officieel begon zijn wij allemaal het lokaal uitgerent en naar buiten gegaan :'D

    Haha vet.
    Ik zit hier vast thuis, want ik ben ziek.
    Maar de lente maakt mij wel beter.
    &Ik wed dat als wij dat op school zouden doen, dat we dan 3 uur konden nablijven...


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Haha vet.
    Ik zit hier vast thuis, want ik ben ziek.
    Maar de lente maakt mij wel beter.
    &Ik wed dat als wij dat op school zouden doen, dat we dan 3 uur konden nablijven...
    Dat durft die van ons niet. Het is zo'n vent die graag leuk gevonden word dus laat hij het gewoon toe. En beterschap <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    heerlijke dag :D
    eindelijk zon en een beetje minder koud


    This is Suicide Silence

    (...)Dat durft die van ons niet. Het is zo'n vent die graag leuk gevonden word dus laat hij het gewoon toe. En beterschap <3

    Ik wil ook zo'n leraar! oO
    Bedankt. ^-^
    En wanneer is het weer zomer? (A)


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Ik wil ook zo'n leraar! oO
    Bedankt. ^-^
    En wanneer is het weer zomer? (A)

    I don't know :'D Zie ik dan wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    't is vandaag koud vergeleken met ma&di --'


    Protège moi de mes désirs.

    't is vandaag koud vergeleken met ma&di --'

    Bij ons was het toen juist koud. :3


    You move me ......... Kurt

    Bij ons is het nog niet heel warm, maar de zon schijnt wel volop, én er is geen wolkje aan de lucht!
    Fijne eerste Lentedag allemaal! <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    De zon schijnt hier echt volop, alleen ik ben ziek dus ik ga liever niet naar buiten x_x

    WHOOT! eindelijk lente =3


    Underdog, just look at the mess you made.

    Het is echt zo'n heerlijk weertje. En nu brandt de zon ook lekker op mijn gezicht. :'d
    Ha, ik ging van morgen wandelen met mijn gasten op stage en ik had het niet eens koud zonder mijn jas, za-lig. ;D

    yay! lente! weg moet die kouuuu! (A)
    en mooie bloemetjesss :D
    ah ik hou van de lente xD


    Wipe that perverted smirk off your face..