Milbourne schreef:
Tell me about it?
De busreizen waren erg gezellig, een jongen had een box meegenomen en we gingen telkens muziek luisteren. We zijn in een stadje geweest in België en daar moesten we Frans praten met mensen van een bepaalde instantie. We werden beoordeeld en daar krijgen we uiteindelijk een cijfer op ^-^ Ik heb overal A2, dus dat zit wel goed (:
Het huisje waar we in sliepen was waanzinnig groot en het was erg gezellig. De tweede dag gingen we naar een middelbare technische school, waar eigenlijk alleen maar jongens waren. Er liep één meisje rond. Daar was het best wel saai, hahaha, maar we vonden het allemaal saai, dus op één of andere manier was dat verschrikkelijk hilarisch :'D
Het voedsel was verschrikkelijk. 's Avonds aten we nooit lekkere dingen, behalve de laatste avond. Toen hadden we patat met goor vlees en als toetje vanille ijs met gesmolten chocolade. Het ontbijt was heerlijk, typisch Frans. Croissantjes en dergelijke c:
De derde dag was een geschiedenisdagje. We hebben vanalles gezien. We waren in een museum en we mochten alles aanraken, dat was echt waanzinnig. Toen nog naar een enorm groot en bekend kerkhof geweest, dat was tamelijk deprimerend, maar intussen waren er natuurlijk ook weer allerlei busreizen en dat was geweldig <3
Toen, de laatste dag moesten we het huis schoonmaken. Dus wij de wekker om kwart voor zes zetten. Het werd uiteindelijk zes uur, want ik was vergeten mijn wekker aan te zetten (de dag ervoor zette ik de wekker een uur te laat :'D). Toen gingen we naar een stadje, daar waren we twee uur. We mochten daar ons ontbijt en lunch kopen. Later die dag een stop gehouden bij een McDonalds en de busreis was waanzinnig leuk!