• hoi,

    Zoals de titel al zegt, ik ben opzoek naar een co-writer. Ik heb al vaker stories geschreven op Q, alleen was dat op een ander account en al een half jaar geleden. Nu wilde ik opnieuw beginnen en ook op een nieuw account.

    Heb je al een idee?
    Ik heb altijd wel iets, maar ik sta open voor alles. Als je een gaaf idee hebt dan kunnen we gewoon kijken welke het meeste aanspreekt. Alleen schrijf ik geen fanfictions. Voor de rest doe ik alles.

    Wat ik zoek in een co-writer?
    Ik ben erg slecht in een verhaal af te maken, vooral als ik alleen schrijf. Niet alleen doordat ik een slechte motivatie heb, maar ook doordat ik gewoon teveel dingen wil. Ik heb gemerkt als ik met iemand anders schrijf dat het makkelijker is voor mij. Het is ook makkelijker om mezelf te motiveren en met iemand te discussiëren over welk idee beter is. Dat is eigenlijk ook wat ik van een co-writer verwacht. Het gaat niet alleen om dat je af en toe een hoofdstuk upload. Ik zou ook graag dingen willen discussiëren.

    Oh ja en als je nu nog steeds wilt, kan je dit even invullen?
    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)?
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben)
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd?
    4. Hoe vaak kan je schrijven?
    5. Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:36 ]

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)? Ik schrijf erg graag voetbal gerelateerde verhalen, en anders een fanfic van 1D of iets dergelijks. Onbekende personen ben ik ook heel erg voor!
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben) Ik ben 20 jaar
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd? Het liefste schrijf ik in de tegenwoordige tijd
    4. Hoe vaak kan je schrijven? Ik kan vaak schrijven, ligt er ook aan of ik inspiratie heb en of ik er tijd voor heb
    5. Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven? Het liefste schrijf ik in het Nederlands, maar dat het verhaal dan Engels gesproken is, is geen probleem. Dat heb ik eens geprobeerd en vond het wel leuk :)

    Als je interesse hebt, stuur maar een pb :)


    Faith is everything.

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)? Het liefste onbekende personen, En opzich vind ik het wel leuk om iets met geweld te schrijven maar dat hoeft niet perse.
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben) Ik ben 14 jaar.
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd? het liefst in verleden tijd maar ik kan ook tegenwoordige tijd.
    4. Hoe vaak kan je schrijven? Ik kan elke dag schrijven.
    5. Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven? Het liefst in het Nederlands want ik ben niet echt super goed in Engels.

    Laat me maar iets weten!


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Ik wil echt wel samen met je schrijven, maar dan liefst na mijn examens want ik heb nu echt geen tijd. Ik weet niet hoe dringend je een co-writer zoekt, maar ik kan enkel vanaf 13 december.

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)? Over one direction of onbekende personen. Het genre maakt me niet zo veel uit. Alleen liefst niets met snijden of anorexia of zo. Verder sta ik open voor elke andere soort van drama, romantiek, science-fiction,... Oh en ook geen horror want daar kan ik echt absoluut niet tegen (:
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben) 16
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd? Maakt me eigenlijk niet zo veel uit, hangt af van verhaal tot verhaal vind ik.
    4. Hoe vaak kan je schrijven? Een keer in de week moet wel lukken.
    5. Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven? Liefst in het Nederlands


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hii :)
    Het lijkt me heel leuk om samen met je te schrijven/discussiëren!! ;)

    1. De genre maakt mij niets uit! Op Wattpad heb ik al over verschillende onderwerpen wat geschreven en dat viel in de smaak bij de lezers!!
    2. ik ben 14 jaar
    3. ik schrijf het liefst in de verleden tijd, maar op dit moment probeer in in de tegenwoordige tijd te schrijven.
    4. Ligt aan school.. in de vakanties kan ik vaak schrijven (uploaden ligt aan de inspiratie) en gwne schoolweken denk ik minimaal 1X per week.
    5. Maakt me ook niet zo veel uit! je kan me testen op Engels en mijn boeken op wattpad bekijken. Op dit moment heb ik niets op internet staan in het Nederlands. Als je dat wilt kan ik dat altijd schrijven!!

    Ik hoor wel van je :)


    After all this time? Always.

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)? Romantiek.
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben) 13
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd? Tegenwoordig, omdat ik dat het beste kan, maar Verleden tijd wil ik best is doen.
    4. Hoe vaak kan je schrijven? Ligt aan mijn inspiratie en hoe ik me voel, maar op dit moment wel.
    5. Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven? Nederlands, Engels kan ik niet goed. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)? Onbekende personen, drama, iets waar mensen zich in kunnen herkennen maar niet dat het ongeloofwaardig word. Romantiek vind ik ook leuk. :)
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben) 18,5
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd? Combinaties, door flashbacks en in het nu schrijven.
    4. Hoe vaak kan je schrijven? Tegenwoordig heel vaak omdat ik nu een tussenjaar heb omdat ik een kind krijg haha. Vanaf februari zal ik iets minder kunnen.
    5. Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven? Mijn voorkeur heeft Nederlands.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 15:39 ]

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)? Het liefst schrijf ik realistische verhalen over onbekende personen (jongeren). Zo heb ik in het verleden geschreven over scheidingen van ouders, verhuizingen, pesten & talentenjachten. Ik zoek een co-writer voor hetzelfde probleem als jij, kan mezelf er niet toe zetten om mijn verhalen af te schrijven & hoop dat het helpt om samen met iemand te schrijven, zodat je elkaar kan inspireren en kan motiveren!
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben) 16 jaar.
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd? Het liefst schrijf ik in de tegenwoordige tijd, omdat ik me daarin meer kan inleven.
    4. Hoe vaak kan je schrijven? Waarschijnlijk 1x per week.
    5. Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven? Ik geef mijn voorkeur aan schrijven in het Nederlands.

    Ik hoop dat je nog steeds een co-writer zoekt, want het lijkt mij in elk geval heel leuk om samen te schrijven!
    Het is ook een uitdaging voor mij, aangezien ik nog nooit samen met iemand hebben geschreven, maar ga de uitdaging graag aan! ;)
    Het kan wel zijn dat ik bij meer mensen ga vragen of ik co-writer mag zijn & dat ik dit weer afzeg, als iemand anders eerder reageert.
    Wil namelijk maar met 1 verhaal tegelijk bezig zijn, dus hopelijk vind je dat niet erg!
    Zou je mij privé een bericht willen sturen, als je me aanneemt als co-writer?
    Dank je!

    Liefs,
    Anniek (xStayPositive)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)?
    Op dit moment het liefst OP. Verder maakt het me niet veel uit.
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben)
    13.
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd?
    Liefst tegenwoordige, maar verleden is ook goed.
    4. Hoe vaak kan je schrijven?
    Ongeveer één keer in de twee dagen.
    5. Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven?
    Maakt niet uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    1. Wat voor verhaal wil je schrijven (genre)? Ik schrijf vele genres graag, voor de moment graag fantasie en fanfictie
    2. Hoe oud ben je? (gewoon omdat ik nieuwsgierig ben) 22 ^^
    3. Schrijf je het liefst in verleden of tegenwoordige tijd? beiden tijden schrijf ik even graag ;D
    4. Hoe vaak kan je schrijven? 2 keer per week maximum (werk in de nacht), maar om te praten erover kan ik natuurlijk wat meer tijd maken ;D
    5.Wil je een verhaal in het Engels of Nederlands schrijven? Ik denk dat het voor op Q makkelijk in het Nederlands is ;D


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}