• Greetings. Ik heb net een account aan gemaakt.
    Ik hou veel van schrijven maar ben er niet super-geweldig goed in. Wel heb ik altijd ideeën maar loop vaak vast met het schrijven ervan daarom lijkt het me leuk om aan een co writerschap te beginnen.het liefste iemand met wat evaringen. Ik schrijf het liefst fantasy (harry potter/lord of the rings/mortal instruments) maar ik sta open voor alles. Ik geef voorkeur aan om in 3de persoonsvorm te schrijven. Als je het leuk lijkt om dat met mij te doen vul dan even hier onder een lijstje in zodat ik wat informatie heb. Je kunt mij altijd vragen stellen of een pb sturen. Alvast bedankt voor het invullen en lezen van deze tekst. Ik hoop dat het een beetje fijn leest

    Naam
    Leeftijd
    Voorkeur grene
    Schrijfvorm
    Evaring:
    Heb je nog vragen?




    (baby):D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 17:17 ]


    Gratitude

    Naam: Noa.
    Leeftijd: Ik ben dertien.
    Voorkeur grene: Fantasie, een Harry Potter of The Mortal Instruments verhaal lijkt me wel wat.
    Schrijfvorm: Ik kan de eerste en derde persoon beiden. En ook beiden in verleden of tegenwoordige tijd.
    Evaring: Ik heb al zo'n twee jaar ervaring -ik schreef voor dat ik op Q kwam ook nog-


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Evelien, maar je mag me ook Fae noemen
    Leeftijd: Zeventien
    Voorkeur genre: Alles van fantasy. Lord of the Rings, Mortal Instruments of Harry Potter? Bring it on (:
    Schrijfvorm: Liefst in de derde persoon verleden tijd, maar tegenwoordige tijd schrijf ik ook wel
    Evaring: Een jaar of vier-vijf


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Naam: Danique
    Leeftijd: 14
    Voorkeur grene: Fantasy
    Schrijfvorm: Verleden tijd het liefste.
    Evaring: Ik schrijf al een aantal jaar voor mezelf :p

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 18:54 ]


    "We can both remove the masks and admit we regret it from the start,"

    Naam: Lucca
    Leeftijd: achttien
    Voorkeur genre: Onbekende personen | Horror | fantasy
    Schrijfvorm: alles
    Evaring: Ik schrijf al zolang als ik kan schrijven.


    Mijn brein breint zoals het breint.