• • We present to you the coolest, the loveliest and the nicest people of the entire world! •

    • B A S T I L L E •




    The Stormers:
    ShankRani
    NakamaSylvie
    SibylJulia
    McDonellGabriëla
    DenysDemi
    FirthFren
    QuillSophie
    Milquetoast Lizzie
    HazyBianca
    CatesbeianusFloor
    RABLinde
    LarkinKyle
    HecubaBritt
    HorlinsonJanny
    EgoTerreoWendy



    Naamsveranderingen doorgeven
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 0:00 ]


    16 - 09 - '17

    Mag ik dan weten wat er precies aan de hand was?
    Té nieuwsgierig, sorry.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Uitleg onder spoiler;

    Ik kan het me niet meer precies herinneren, het is al redelijk lang geleden. Ze was gewoon bitchie op veel manieren en als ik het niet eens was, mij kennende ik geef gewoon mijn mening en daar kon ze niet altijd mee om, dus er begon een discussie die uitdraaide op een ruzie. Uiteindelijk koos bijna iedereen in het topic voor haar kant en werd ik zowat weggepest. Volgens mij was het om iets dat Liam mijn favo was, maar die van iemand anders ook en werd zoiets over gezegd en ik had volgens mij ook iemand verdedigd daar, waar zij ook niet mee om kon. Een paar waaronder Rani en ik zelf kregen zowat de schuld van alles uiteindelijk en zo zijn we dan uit het topic gegaan. Gabriela heeft daarna nog contact met me gehad om het goed te maken en ik spreek nog wel met Aline en Miriam enz, maar daar blijft het bij. Ik heb vooral ook ruzie gehad met Lieke enz.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 21:14 ]


    16 - 09 - '17

    Het was omdat iemand de jongens claimde voor zichzelf en de ander vond dat hypocriet zei daar dan iets van of zo iets en eindelijk draaide het uit tot een ruzie. Ik geloof dat het zo gebeurd was of in ieder geval begonnen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sylvie zou je een andere begint willen maken? Deze vind ik echt niet meer leuk :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    AnseI schreef:
    Sylvie zou je een andere begint willen maken? Deze vind ik echt niet meer leuk :'$


    Ja, maar wat moet ik doen dan? xp


    16 - 09 - '17

    AnseI schreef:
    Het was omdat iemand de jongens claimde voor zichzelf en de ander vond dat hypocriet zei daar dan iets van of zo iets en eindelijk draaide het uit tot een ruzie. Ik geloof dat het zo gebeurd was of in ieder geval begonnen (:


    Dus toch wat ik zei van dat Liam gedoe? Ik dacht dat ik wel ergens juist zat.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 21:21 ]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Ja, maar wat moet ik doen dan? xp


    Gebruik je inspiratie (: Ik help anders wel.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    AnseI schreef:
    (...)

    Gebruik je inspiratie (: Ik help anders wel.


    Ik weet niks en ik word moe xp


    16 - 09 - '17

    Nou... Oke dan ik zoek wel iets.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Haha, ik zal morgen wel is zien om het te veranderen.


    16 - 09 - '17

    Nieuwe profielfoto (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb het gezien (: Alsnog zal ik iets in elkaar brouwen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Okidoki


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Uitleg onder spoiler;
    Ik kan het me niet meer precies herinneren, het is al redelijk lang geleden. Ze was gewoon bitchie op veel manieren en als ik het niet eens was, mij kennende ik geef gewoon mijn mening en daar kon ze niet altijd mee om, dus er begon een discussie die uitdraaide op een ruzie. Uiteindelijk koos bijna iedereen in het topic voor haar kant en werd ik zowat weggepest. Volgens mij was het om iets dat Liam mijn favo was, maar die van iemand anders ook en werd zoiets over gezegd en ik had volgens mij ook iemand verdedigd daar, waar zij ook niet mee om kon. Een paar waaronder Rani en ik zelf kregen zowat de schuld van alles uiteindelijk en zo zijn we dan uit het topic gegaan. Gabriela heeft daarna nog contact met me gehad om het goed te maken en ik spreek nog wel met Aline en Miriam enz, maar daar blijft het bij. Ik heb vooral ook ruzie gehad met Lieke enz.


    Ai. Dat is inderdaad zwaar kut. Ik hoop niet dat het ooit zo uit de hand zal lopen bij het groepje nu. Dat zou echt zwaar kut zijn.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Ai. Dat is inderdaad zwaar kut. Ik hoop niet dat het ooit zo uit de hand zal lopen bij het groepje nu. Dat zou echt zwaar kut zijn.


    Het was in ieder geval om iets doms.


    16 - 09 - '17