• Ik zou heel graag een cover voor mijn story met vijf zeemeerminnen willen maken (H2o just add water - een bijzondere vakantie). Helaas lukt mij dit niet. Een plaatje van internet halen kan niet omdat er maar drie meerminnen per seizoen zijn. Kan iemand me helpen? Wel graag met de meerminnen van H2O just add water en/of Mako mermaids. Graag een onderwater plaatje. Je mag hier in je eigen prifielnaam verwerken. Het hoeft echt niet helemaal perfect. Gewoon met vijf zwemmende zeemeerminnen.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Je kunt toch ook voor iedereen een apart plaatje opzoeken? Goed, ik ken de namen niet, maar ik neem aan dat je dus Rikki, Charlotte, Cleo, Bella en Emma d'r in wilt (thanks Google!!). Wat als je gewoon eentje zoekt van Rikki, eentje van Charlotte, eentje van Cleo en zo verder. Dan blend je ze gewoon in elkaaar, titel d'r op smijten en BOEM. Je hebt een cover!


    Some people are art and do art at the same time

    Eigenlijk niet van die vijf. Ik heb dat geprobeerd, maar op de ene foto is het water veel lichter dan op de andere. Dat ziet er dan nogal raar uit...
    Zo belangrijk is het nou ook weer niet, maar ik dacht als iemand het leuk vind om te maken...


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Het hoeft toch niet onderwater te zijn. Ik zag een foto waar ze met z'n vijven naast elkaar op 't strand lagen.


    Some people are art and do art at the same time

    Die zag ik ook wel, maar het verhaal gaat juist om het zwemmen en eerlijkgezegd wil ik Charlotte er niet op hebben omdat ik haar haat. (die met het rood achtig haar) ik probeer het wel nog eens zelf. Gewoon twee van de ene foto afknippen en bij de andere erbij doen


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Dan wil je er geen vijf, maar vier, neem ik aan.


    Some people are art and do art at the same time

    Nee vijf. Het gaat over de volgende generatie van zeemeerminnen. Ik heb nu zelf een plaatje gemaakt, maar als ik hem Upload krijg ik zo'n plaatje met een heuveltje en een wolkje. Weet iemand hoe dit kan?


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Upload hem via www.tinypic.com