Winhood schreef:
(...)
Waarom staat er dan bij drie van zijn vijf slachtoffers dat hun meisjesnaam anders is dan de naam die ze hadden toen ze stierven? Want voor zover word alleen de meisjesnaam vermeld als een vrouw getrouwd is. Misschien is er een andere verklaring voor maar dit is de enige verklaring voor die ik kan bedenken. Daarnaast had een van de andere slachtoffers een partner dus volgens mij is het goed mogelijk dat er nabestaanden van de slachtoffers zijn.
Het kan ook zijn dat de slachtoffers een kind hadden die verwekt is door een van hun klanten.
Dat laatste zou trouwens wel mogelijk kunnen zijn, maar waar zijn die kinderen dan gebleven?
Ik heb in mei de Jack the Ripper tour gedaan in Londen, en de tour guide zei dat de vrouwen van 1 penny per dag leefden, op straat moesten overnachten omdat ze geen geld hadden voor onderdak en daardoor prooi van Jack the Ripper konden worden. En als ze geld hadden voor onderdak, verbleven ze in een soort van hoerenhuis. De tour guide heeft niks over partners ofzo gezegd, en als de vrouwen een partner zouden hebben zouden ze niet op straat hoeven te slapen, nietwaar?
Maar het kan ook zijn dat ik helemaal fout zit, dus mijn excues als het niet klopt.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly