Square schreef:
Mensen, het is toch niet iets slechts als het mysterie rond een moord verdwijnt? Dat is een redenering waar ik echt niet veel van snap.
Dit is geen fictief verhaal waarbij de auteur opeens heeft besloten om extra informatie te geven waardoor je minder wilde headcanons in de lege gaten kunt invullen, het is een stukje geschiedenis dat zich nou eenmaal maar op één manier heeft afgespeeld, of dat een "mysterieuze" manier is of niet. Het gaat hier om een echte man die echte vrouwen heeft vermoord; ik zie niet in op wat voor manier het slecht zou kunnen zijn als zijn identiteit bekend wordt na al die jaren. Als je zelf werd vermoord zou je ook liever hebben dat de dader werd gepakt dan dat je moord een spannend raadsel voor toekomstige generaties zou zijn, gok ik zo.
Als je zelf zou zijn vermoord dan kun je dat niet meer bedenken dat je dat wilt.
Oke sorry, ik kon het niet laten erop te antwoorden. C:
Maar om eventjes OT te gaan: Ik vind het ook wel tof dat de identiteit eindelijk bekend is. Zo is het toch wat gemakkelijker een persoon te linken aan de afschuwelijke moorden. Het is dan wel wat laat, maar dat maakt naar mijn idee niet uit. Hij is eindelijk bekend en dat is denk ik ook voor de nabestaanden wel fijn. (:
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •