• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Waarom ben ik niet eerder op die YouTuber gestuit? Hij is echt zo ontzettend awesome en soms ga ik echt niet normaal stuk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Buswifi werkt eens(: handig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik den dat Ik vandaag lekker mijn jts vest aan doe. Is denk ik ideaal voor sport.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben moeeee, en wil morgen niet naaar schoool.
    HAHAHAHA. Nu klink ik vet zeurderig.

    Maar ik ben blij met mijn nieuwe icon. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik begin me echt te ergeren aan het feit dat opnieuw steeds dezelfde stories in de top lijken te komen. Voor mijn part mag die top wel weg. Ik ben het gewoon zat.


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    Ik begin me echt te ergeren aan het feit dat opnieuw steeds dezelfde stories in de top lijken te komen. Voor mijn part mag die top wel weg. Ik ben het gewoon zat.
    Ik moet zeggen, dat je gelijk hebt. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oké, what the fuck heb ik nu weer verkeerd gedaan? Ik ben gewoon geblokkeerd o.O


    26 - 02 - '16

    Als je me haat mag je dat ook gewoon zeggen in plaats van mij te gaan blokkeren en vervolgens wel op m'n profiel te kijken. Ga weg man.


    26 - 02 - '16

    Honger. D:


    wat was dit ookalweer

    Koppiijnnnn....
    Aka.
    Hoofdpijn...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Weer gebeld door de ano. Gaat goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Galeanthropy schreef:
    Als je me haat mag je dat ook gewoon zeggen in plaats van mij te gaan blokkeren en vervolgens wel op m'n profiel te kijken. Ga weg man.


    Who did that? o.o


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Who did that? o.o


    Zal je wel pb'en.


    26 - 02 - '16

    Hmm, lekker nummer.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Galeanthropy schreef:
    Ik begin me echt te ergeren aan het feit dat opnieuw steeds dezelfde stories in de top lijken te komen. Voor mijn part mag die top wel weg. Ik ben het gewoon zat.

    Mij maakt het op zich niet uit of die top wel of niet bestaat, ik kijk er toch nooit in.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."