Ik heb een idee voor een nieuwe story, maar ik weet nog niet zo goed of ik er mee door moet gaan. Dus ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn die deze ruwe schets wel wat vinden (:
Ze slaagden in hun doel. Velen ondergingen de procedure om hen bovenmenselijk te maken en zo de Russen af te weren, maar de moeite bleek tevergeefs te zijn. Japan had namelijk voor dubbelagent gespeeld en informatie over de mutanten doorgegeven, zodat het mutantenleger van de Alliantie op een gelijkwaardige strijdmacht stuitte.
De oorlog duurde lang en de mutanten bevochten elkaar, terwijl de wereldleiders reikhalzend toekeken. En toen kwamen ze tot een besef. Deze gemuteerden, deze freaks die zoveel sterker waren dan de doorsnee mens, wat als ze nou eens in opstand kwamen? Wat als ze zich nou eens tegen hen keerden? De angst in hun harten groeide en bracht de Russen en de Alliantie dichter bij elkaar en er werd een pakt gesloten. Er zou vrede komen, maar enkel als de mutanten van de aardbodem werden weggevaagd.
Het plan trad in werking op 19 december 2054. Alle mutanten kregen de opdracht om naar het vroegere Duitsland te trekken en daar op verdere commando's te wachten, maar in Duitsland hadden de wereldleiders een val gemaakt voor hun eigen creaties. Een enkele druk op de knop en de kerncentrales in Duitsland, Nederland, België en Frankrijk ontploften en de vrijgekomen radioactieve straling doodde zowat alle inwoners van het vroegere Europa. Maar de mutanten bleven leven, want hun cellen waren bestand tegen de voor anderen dodelijke stralingsgolven. En in deze verwoeste wereld waar enkel de doden dansen, zinnen ze op wraak.
“The heart is an arrow. It demands to aim true."