• Haai, oke ik begin me steeds meer te irriteren aan die
    Adam Lambert Hij wordt steeds meer het evenbeeld van Bill Kaulitz, kijk maar is op google.
    Hij heeft nu bijna alles hetzelfde als Billyboy. Ik bedoel hij draagt dezelfde broeken en shirts. Hij zei ook in een interview dat hij Bill wel 'leuk' vind. Nou! Ik wordt dat echt zo zat. Misschien vind je dat ik zeur maar ik vind het gewoon irritant worden. Overal lees je dat Adam steeds meer de Bill-style overneemt en dat vind ik best jammer :( Bills style is altijd heel apart.
    Wat vinden jullie??
    Xxx (en haat me nu niet)


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Ik vind eigenlijk wel dat je gelijkt hebt, maar ik vind het eigenlijk ook wel grappig dat een jongen zo een crush heeft op Bill.


    .

    Ja, je hebt wel gelijk.
    Maar hij komt er dan ook voor uit dat hij een crush heeft op Bill. Dat zal dan ook wel voor een deel de reden zijn waarom hij zich zo aan hem 'spiegelt'.


    You’re falling into history.

    In het begin vond ik het super schattig. Maar nu vind ik het soms inderdaad een beetje irritant worden :x


    -

    om heel eerlijk te zijn Adam vind Bill wel meer dan een klein beetje leuk
    hij is echt verliefd gewoon http://www.youtube.com/watch?v=Re5x6HXM7yE&annotation_id=annotation_130095&feature=iv
    XOXO


    the greatest thing you`ll ever learn is to love and be loved in return

    Adam Lambert
    Leuk muziek
    Maar ik weet eigelijk nik over Tokio hotel.
    XN

    Hij doet zelfs bill zijn wenkbrauw trucje ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik was in het begin toen ik zijn liedje voor het eerst hoorde een beetje fan.. Maar dat wordt nu wel anders.. Okee dat hij verliefd is op Bill kan ook de reden zijn maar er zijn ook miljoenen fans en die laten het toch ook bij hun eigen style?


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Je hebt gelijk. Like, ik deed de Joepie open en er zat een poster in van Adam en op het eerste zicht dacht ik dat het Bill was aan zijn kleren en make-up, enzo.

    Ze apen elkaar echt niet na hoor.
    Adam droeg al make-up en had z'n haren al zwart geverfd toen Bill nog maar 12 à 13 was.
    Niks imitatie dus.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik had een poster van hem van de joepie. Hij had daar hetzelfde aan als Bill en dan stond hij zo in die pose waar hij de beide kanten van zijn jasje vasthoud.


    All this dampness is damp.

    Lekker boeiend? Jij weet tenminste waar die Lambert zijn inspiratie vandaan heeft gehaald. Het is puur en alleen, omdat Lambert ook in de spotlights staat dat het opvalt. Want hoeveel fans hebben ook dezelfde stijl als Bill? En hoeveel fans zijn ook verliefd op Bill? Can you really blame Lambert for the same things we do? Niet daarmee bedoelend dat ik Lambert leuk vind, maar gewoon om een punt te maken. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Hingucker schreef:
    Ze apen elkaar echt niet na hoor.
    Adam droeg al make-up en had z'n haren al zwart geverfd toen Bill nog maar 12 à 13 was.
    Niks imitatie dus.


    Kijk is beter ;) Dan zie je steeds meer dat Adam op Bill gaat lijken. En dat maakt niks uit over wie het eerst make-up droeg het gaat erom dat hij NU Bill heel erg na doet, in style het wordt zelfs zo extreem dat het me begint te irriteren ..


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Billchenx3 schreef:
    (...)

    Kijk is beter ;) Dan zie je steeds meer dat Adam op Bill gaat lijken. En dat maakt niks uit over wie het eerst make-up droeg het gaat erom dat hij NU Bill heel erg na doet, in style het wordt zelfs zo extreem dat het me begint te irriteren ..


    Jij irriteert me.
    Lees dit maar eens en stop dan met zeuren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hey, houden we het even gezellig? Danku.


    -

    Dude,iedereen aapt iedereen na.
    Hoe denk je nou dat alle stijlen zijn ontstaan? =/


    Imperfection Is Beautiful